Manne koputti keskiyöllä maalaistalon oveen. Isäntä tuli avaamaan unisena.
Hai sie! Tarviit sie halkoi?, manne kysyi.
En!, vastasi isäntä unisena ja löi oven kiinni.
Aamulla ulos mennessään isäntä ihmetteli minne iso pino halkoja oli kadonnut ladon vierestä.
Mikä on mannen lempinumero?
15 ELI VIISTÖISTÄ
Miksi työ on teikäläisille niin vastenmielinen ja tuntematon asia?
kysyi valkolainen tavatessaan mustalaisen.
Työ...työ...hoki tumma mielessään vähän aikaan mietteliäänä ja vastasi: Haij sie veli...nythä mie muistan...tuttu sana se on...mie olin Konnunsuolla lusimassa, kun vanginvartija tuli sanomaan, että huomenna TYÖ pääsette pois.
Manne meni katsastamaan autoaan. Katsastuskeskuksen mies ihmetteli mannen autoa ja kysyi mannelta, että miksi auton renkaat olivat kiinni vain 2 pultilla?
-kun ei nuo pysy 1 pultilla
Miten patologi rentoutuu?
-avaa romaanin
Mitä manne sanoo, kun laittaa paidan pyykkinarulle kuivamaan?
Hai, laitetaanpas hihat heilumaan!
Olimme kavereideni kanssa menossa Lappeenrantaan mökille viime kesänä.
Pistäydyimme matkan varrella eräässä pienessä kyläkaupassa.
Karkkihyllyjen luona oli n.5 vuotias mustalaispoika vierellään isänsä. Poika empi sormi suussa, mitä makeislajia oikein haluaisi. Isä alkoi jo hermostua, ja sanoi pojalleen: Ota ota vaa, et kätes tottuu!
Manne meni ensimmäistä kertaa kouluun elämässään. Ensimmmäinen tunti oli ollut äidinkieltä. Opettaja oli kehunut mannea hyvästä äidinkielestä ja näin. Noh, manne kun pääsi kotiin hän kysyi: Johtuuks se faija siitä että mie oon manne ku ope kehui miu äidinkielessä? Faija vastasi: Juu johtuu. Noh, seuraavana päivänä mannella oli ollut matematiikkaa. Taas opettaja oli kehunut mannea hyvästä matematiikasta. Kun manne pääsi kotiin hän kysyi: Faija hei, johtuuks se siitä että mie oon manne, ku mie oon hyvä matematiikassa? Faija vastasi: Johtuu juu. Kolmantena päivänä mannella oli ollut liikuntaa. Pompittuaan ja hypittään manne meni suihkuun. Suihkussa hän alkoi katsella muiden jätkien penistä. Kotiin päästyään hän jälleen kysyi: Faija hei, johtuuks se siitä että ku mie oon manne ku mull on kymmene kertaa isompi penis kuin muilla meidän luokkalasilla? Ei johdu poikani, se johtuu siitä ku ne muut on seittemän ja sie oot seittemäntoista.
manne sanoi kaverilleen, että hän lähtee ostamaan kaupasta paidan.
siihe kaveri: jos et jää kiinni ni osta mullekki!!! :)
joo, kieltämättä aika laimeita...