Parit teknoilut

9 posts, 1 page, 1,287 views

Avatar
#1 • • Edited master bator Guest
Pitkästä aikaa tännekin jotain.

Pariton
Vammari
Kihveli

Molemmissa mennään aika vähillä elementeillä.

Edit: yksi lisää
Avatar
#2 • • Edited Needless Guest
..
Avatar
#3 • • master bator Guest

nääh, känniedit ettei tule kellekään huono maku suuhun.



No olisit vaan antanut olla :)

Kerkesin lukea kuitenkin ja vastaan, että mulla alkoi tökkiä kaikenmaailman detroit-melodioinnit ja ajattelin vaihteeksi tehdä jotain muuta. Ei jaksa aina tehdä samantyylistä. Mutta varmasti teen vielä sellaistakin taas kun sellainen fiilis tulee.
Avatar
#4 • • Needless Guest

nääh, känniedit ettei tule kellekään huono maku suuhun.



No olisit vaan antanut olla :)

Kerkesin lukea kuitenkin ja vastaan, että mulla alkoi tökkiä kaikenmaailman detroit-melodioinnit ja ajattelin vaihteeksi tehdä jotain muuta. Ei jaksa aina tehdä samantyylistä. Mutta varmasti teen vielä sellaistakin taas kun sellainen fiilis tulee.



ymmärrän kyllä :) oli vaan melko kärkkäästi kommentoitu pienesä sieväsä, pahoittelut siitä. mut sieltä kumminkin varmaan luit rivien välistä et mikä oli homman nimi.
Avatar
#5 • • Roz Guest
Retron kuuloista saundia, me like. Vähäsen ehkä biisit jää muulta sisällöltään vaisuiksi, mutta soundit ovat tosissaan vallan erinomaiset.
Avatar
#6 • • master bator Guest
Laitoin vielä yhden vähän säröisemmän raidan, Kihvelin. Nämä ovat kaikki oikeastaan syntyneet lähinnä uutta synaa fiilistellessä. Ehkä seuraavalla kerralla jotain vähän enemmän ajatuksella tehtyä... Tai sitten ei! :)

Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Avatar
#7 • • näköradiomies Guest
kihveli on vitun kova.

tosta ois saanu kyl helposti jonkun mr.oizo tyylisen hittiparaati laulunkin mut ei toi sähköakselikaan huono veto ollu laisinkaan :)
Avatar
#8 • • roisto ratissa Guest

kihveli on vitun kova.

tosta ois saanu kyl helposti jonkun mr.oizo tyylisen hittiparaati laulunkin mut ei toi sähköakselikaan huono veto ollu laisinkaan :)



"muutamaa" samplea vaille oizo :hah: eiku hyvää hyvää surinaa, eipä se muuta tartte.
Avatar
#9 • • snt Guest
Kuuminta hottia. Kaikki on hyviä, mutta ehkä toi Vammari on mun suosikki.