tr-909 flash remake

11 posts, 1 page, 4,090 views

Avatar
#2 • • Kalle Karvanen Guest
Ihan jees. Jaksaa leikkiä 5min sitten alkaa hiiri vituttamaan :)
Avatar
#3 • • Timo Beast Guest
Ehkä paras flash kikkare. :hah:
Avatar
#4 • • crc Guest
kahviläiskät <<3 .. kyllä tuo kehittyneempi versio alkaa oleen jo hyvä
Avatar
#5 • • master bator Guest

Ihan jees. Jaksaa leikkiä 5min sitten alkaa hiiri vituttamaan :)



Second that. Ja onhan noita nähty...
Avatar
#6 • • aleksivirta Guest
Entäs nämä:

http://www.splicemusic.com/makemusic/sequencer/: kevytsekkari softaefekteillä kokonaan Flashilla duunattuna. Toi edellämainitun 909:n tekijä André Michelle ollut koodaamassa messissä kakkosversiota, Smartelectronixin Bram duunannut ainakin efektit.

http://www.hobnox.com/index.1056.en.html 909 ja kolkit + läjä efektejä Flashilla ja Javalla. Toimii hämmentävän sulavasti ja kuulostaa hyvältä, ehkä just sen takia että ääntä ei jouduta generoimaan flässikikoilla.
Avatar
#7 • • master bator Guest
Mjoo... Mä en oikein ymmärrä mikä noissa on pointtina. Onhan nuo hyvin tehty, mutta ehkä vähän liiankin hyvin siihen tarkoitukseen, että ihmiset kävisivät silloin tällöin tökkäisemässä hiirellä. Toisaalta mun on kovin vaikea uskoa, että yksikään ihminen haluaisi käyttää ihan vakavissaan jotain nettipohjaista vintage-emulaattoria.

Ja vaikka ovatkin hyvin tehtyjä, kuulostavat ne silti vielä vähemmän aidoilta kuin markkinoilla olevat vst-plugarit. Muutenkin mua jotenkin huvittaa kun näitä kaikenmaailman vintage-emulaattoreita tulee ovista ja ikkunoista, vaikka koskaan ne eivät kunnolla korvaa sitä alkuperäistä. Tai no niin, never say never... ehkä vielä sekin päivä koittaa, mutta yrityksien ja onnistumisten suhde ei ole toistaiseksi ollut mitenkään päätä huimaava.
Avatar
#8 • • roisto ratissa Guest

Mjoo... Mä en oikein ymmärrä mikä noissa on pointtina.



siis näillähän saa ajan kulumaan aivan loistavasti esim. kahvipaussilla tai muuten vaan duunihommailessa.
Avatar
#9 • • aleksivirta Guest
Mjoo siis, eipä noissa kai mitään pointtia tarvii ollakaan :) Ehkä noi on kivoja teknisiä taidonnäytteitä, ehkä uranuurtajatyötä (ei ne varhaiset softasyntsatkaan kauheen kummoisia olleet...), tai ehkä turhaa näpertelyä - jolle sillekin on kyl paikkansa. En mä tollasilla henk koht jaksa muutamaa minsaa enempää myöskään leikkiä, mutta en toisaalta jaksa olla kovin kyyninenkään kun molemmat em tuotokset loksautti hetkeks montun auki ekaa kertaa nähtäessä...

Edit: mietin vielä tota "liian hyvin tehty"ä... Mun mielestä noissa on just oikeestaan panostettu sopivasti - vaikka Proot ja Teknojätkät tajuu selkeesti et "täähän kuulostaa huonommalta kuin mun tonnin hardis, ei tätä voi käyttää", niin toisaalta ne ihmiset jotka tosta varmaan suurimmilta osin innostuu voi sit taas olla et "hei, vähän tää on hyvin tehty". Ts. okei, ei päästä vielä tekemään kaikkea musaamme webbiselainsoftilla, harmin paikka, mutta toisaalta semmoset markan samplerumpukone-viritykset ei varmaan ihan hirveesti jaksa säväyttää edes väliaikaviihteenä tai leluina.
Avatar
#11 • • näköradiomies Guest
näköjään kasi lisätty mukaan tuohon yhteen flashiin mis o kolkit mukana:)

loistavasti toimii näin iltavuorossa