k2000:n huolto?

4 posts, 1 page, 1,261 views

Avatar
#1 • • elektropunk Guest
tervis.

ostin juuri kurzweilin k2000:n ja siinä oleva orkkalaajennus on mitä ilmeisemmin paskana (tosin tiesin tämän jo ostaessa, mut ku halvalla sai). muuten soundit toimii ok mut just noi bonus-programit särisee ikävästi. voiko tuon laajennusosan itse ottaa koneesta pois vai pitääkö vehje kiikuttaa huoltoon? (huoltaako joku vielä noita museolaitteita?) pieni pelko persiissä että toi mahdollisesti rikki mennyt piiri(?) rikkoo mahdollisesti vehjettä lisää...
Avatar
#2 • • esaias Guest
Siellä on sisällä erikseen (kannoissa, ei juotettu) kaikki sample- ja program-piirit (sekä OS). enenyt äkkiseltään muista mikä oli mikäkin mutta ne on pareitta / nelittäin siellä ja jos ne orchestral sample-piirit on oikeasti rikki niin esim eBaystä löytyy uusia aina silloin tällöin, käyttiksenkin voi helposit upgreidaa kahden piirin vaihdolla.

jos sulla on samplaus-optio siinä niin mä voisin olla kiinnostunut sen ostamisesta koska tarvitsisin digital outtia omaan kurzweiliini.

-Tomi
Avatar
#3 • • elektropunk Guest
kiitti valaisusta!
käyttis on versio 3.jotain (jostain nettifoorumilta olin lukevinani että viimeisin mitä tuohon saa, tai sit muistan väärin). samplaus-option haluaisin itsekin tuohon vielä lisää. täytyypä pitää silmät ja korvat auki.
Avatar
#4 • • aleksivirta Guest
Hijack: jos jollain sattuis jäämään ylimääräseks K2500 (se pienempi 76-koskettiminen versio) niin mua saattais kiinnostaa. :D Mitä vähemmän laajennuksia ja mitä halvempi, sen parempi - lähinnä kiinnostaa se perus-synteesiengine ja tarpeeks iso koskettimisto, vois hyväksyä sellasen nimittäin masterkiippariks ton nykysen Kurzin keikkapianon tilalle.