Numark tt-1510 levysoitin

3 posts, 1 page, 1,476 views

#1 • • Krystal Boom Guest
Ciao! Eka viesti tälle foorumille ja pahoittelen näin alkuun, että tämän viestin olisi voinut varmaan laittaa johonkin topicciin suoraan ja siirtäkää ihmeessä mikäli siltä tuntuu.

Olisin kiinnostunut kuulemaan mielipiteen asioista tietäviltä, että tekeeköhän otsikossa olevalla levysoittimella mitään? Kaverini olisi myymässä ilmeisesti suht uudet 80e/kpl hintaan, kallisko? Käsittääkseni nämä eivät kyllä taida uutenakaan nykyisin maksaa ainakaan paljoa enempää. Tarkoitukseni olisi näin ihan alkuun saada kotikäyttöön jotkut, että oppisi vähän käyttämään levareita. Olen kyllä jossain vaiheessa ostamassa sellaisen/sellaiset jossa on usb-liitäntä mahdollisuus. Ja tiedän myös, että fiksuinta olisi ehkä säästää vähän lisää ja sijoittaa suoraan parempiin, mutta noi nyt olisi tuossa tarjottimella, joten olen pähkäillyt pääni puhki pitäisiköhän ostaa?

Mutta tosiaan, olisin kiitollinen jos saisin vähän asiantuntijan näkökulmaa ja mielipidettä asiaan. Itse olen vielä ihan alussa näissä puuhissa.
#2 • • thomas Guest
melkein kannattaa säästää vähän rahaa ja ostaa teknarit tai synqit kerralla.

ainakin mitä itse muistan noista tt-1510:sta on että moottori oli hirvittävän heikko ja rakenne ei anna muutenkaan myöten täyspainoiseen soittamiseen.
#3 • • Krystal Boom Guest
Jeps.. vähän sellaisen käsityksen olen saanutkin. Mietin vaan ettei se nyt sinänsä kovin iso sijoitus olisi, jos nuo ostaisi pois ja myöhemmin hommaisi paremmat, mutta kyllähän se tosiaan olisi varmaan kuitenkin kannattavampi panostaa suoraan parempiin. Kai noilla alkuun pääsisi, mutta pidemmällä aika tähtäimellä taitaisi jäädä kaappiin pölyttymään.

Modet! Sori, tän voisi poistaa, tai siirtää siihen levysoitin topicciin. Luin että näitä ns. turhia erillisiä topicceja on ollut ihan tarpeeksi.