Rasitus - Vamma ja Murtuma (tsnoa kait)

8 posts, 1 page, 1,654 views

Avatar
#1 • • sauce Guest
Oli tylsä eilisilta ilman sali- tai nettimahdollisuutta. Siitä suivaantunee torppasin pari jumputusta kovolle. Kyseiset rallit on osastoa semi-live, eli kun pohjat oli kasassa, vääntelin "potikoita" ja tommosta jumitusta sit synty.

180px-Robot.jpg

Rasitus - Vamma
Rasitus - Murtuma

Tosi nastaa jos tykkäät, jos et ni älä sit.
Cutoff

Posts: 14

#2 • • Cutoff
Meikästä tuo Vamma on aika hyvin rullaava biisi.
Avatar
#3 • • sauce Guest
Kiva ku tykkäsit. Alottelin jo seuraavaa jumitusta, stay tuned.
Avatar
#4 • • roisto ratissa Guest
haluasin kuulla.
Avatar
#5 • • sauce Guest
Äh. Paskoja ne on, mutta täs ny kumminki toinen. Nimestä en nyt ihan saletti menikö oikein päin, ku ne on mulla kovolla eri nimillä ku laitoin interwwwhen...

Toisen "miksaus" on niiin paska, että pitäs säätää ihan homona, että kehtais uppia. Eli ei ainakaan ihan heti ny.
Avatar
#6 • • roisto ratissa Guest
mukavasti nykivä groove, rakenne tehty livenä.. hyvä hyvä.

ei todellakaan ollut ihan paskaa, ainakaan sisällöllisesti. kesti monta kuuntelukertaa mitä nyt mitta oli vähän lyhkäinen. suurimmat puutteet liittyy tosiaan miksaamiseen (stereokuva, kompurointi, basariin botnea, peltiin säröä jne.) nää varmasti tiesitkin jo itse, eli jos on livenä räkäisty niin ei voi olettaa kovin paljon tuottamispuolelta, tai sitten pitää olla aika ässä tekeen soundia. sinänsähän noi soundit oli mukavan chemical brosit, siitä myös plussaa.

viimeistelemättömän oloinen, mutta koska tyyli on liveinen niin se antaa todella paljon anteeksi :) parempi kellarifiilis kuin liian hinkatun oloinen. keep it going.
Avatar
#7 • • sauce Guest

mukavasti nykivä groove, rakenne tehty livenä.. hyvä hyvä.


Kiitos:)

kesti monta kuuntelukertaa mitä nyt mitta oli vähän lyhkäinen.


joo... voi olla. tesnommassa matskussa mulle on aina haaste löytää biiseistä mielenkiintoa pidämmäksi viisuksi. Tämä pätee omaan ja muiden matskuun, mutta varsinkin tehtäessä alkaa helposti kyllästymään kun ei ole sellaista ihqSAHA-melodiaa;D

suurimmat puutteet liittyy tosiaan miksaamiseen (stereokuva, kompurointi)


Mikä stereokuva?:d ja se kompurointikin on luokkaa kaikki kaakkoon ilman sen suurempaa ajatusta.

sinänsähän noi soundit oli mukavan chemical brosit, siitä myös plussaa.


Nojaa... kiitos kai, olisin tehnyt paremmin jos osaisin, jaksaisin ja olisi ollu paremmat monitorit tilanteessa:) Kossin Spark plugeilla miksaaminen on kuin tekisi kantria kolkilla, ihan hauska idea mutta mahdoton saada toimimaan:D

viimeistelemättömän oloinen, mutta koska tyyli on liveinen niin se antaa todella paljon anteeksi :) parempi kellarifiilis kuin liian hinkatun oloinen. keep it going.


Sitähän se olikin, parin tunnin fiilaus luupilla rullaten, paremman tekemisen puutteessa.

Kiitti tsemppauksesta, ittelleni mä näitä teen mut kiva se on jos joku muukin saa jotain.
Avatar
#8 • • roisto ratissa Guest


Kiitti tsemppauksesta, ittelleni mä näitä teen mut kiva se on jos joku muukin saa jotain.



jeah, toivottavasti teet myös vielä videota.