sitä iloo et hiirenklikattamisel saa.
nii joo kuuntelusta sen verran et uus vahvari ois jees ku tää nykyne marantz toistaa vaan välillä stereoo, useemmin vaa oikeeta skobee.
61 posts, 4 pages, 14,228 views
Ostaisin varmaan Powercoren. Siinä saa kohtuu halvalla törkeän hyvän kaiun ja dsp:t jauhamaan koneen puolesta. Powecoreen hankkisin myös Viruksen jolla sitten saa kaiken tarvittavan syntikkamateriaalin tehtyä.
logic audio + ensoniq dp4 ja loputtomasti bisseä jääkaapissa
logic audio + ensoniq dp4 ja loputtomasti bisseä jääkaapissa
tai neidimpi versio ylläolevasta joka on oma lemppari:
reason + ensoniq dp4 ja loputtomasti siideriä jääkaapissa.
Mikä toi ensonikki muuten on? Jonkinlainen efektiunitti, mutta mihin te sitä käytännössä tarttette?
Mikä toi ensonikki muuten on? Jonkinlainen efektiunitti, mutta mihin te sitä käytännössä tarttette?
nelikanavainen ja -prossuinen multiefu. mä oon käytännössä rakastunu sen phaseriin (daft punk) enkä siitä hirveesti muuta tarvikkaan. reverbit kuulostaa kans ihan mukiinmeneviltä ja säätövaraa löytyy joka efektistä sopivasti.
en tiedä mihin tuo gearlust linkki viittas?! toivottavasti tää selvensi vähäsen, gearlust piilee meissä jokaisessa ja ihmiset ratkaisee sen eritavoin. joku saattaa keskittyä vaan keräämiseen eikä siinä sinänsä ole mitään pahaa, tietty jotakin köyhää saattaa hieman ketuttaa ko. toiminta. toinen lopettaa keräämisen kokonaan, hermostuu laitteisiinsa ja tekee softilla.
J-P:n kanssa osin samaa mieltä, paska toikki.. mut kannattaa tämmösestäkin jauhaa. ihan mistä tahansa kannattaa ;)
Ja toisaalta että aika usein softan / hardiksen kanssa vehtaaminen ("kun vielä tän yhen jutun sais setuppiin niin sit vois tehä kunnolla musaa") on hyvä tekosyy olla tekemättä musaa.
itse olen kyllä ajatellut kyhäillä itselleni pienimuotoisen ProTools-pohjaisen "makuuhuonestudion".
itse olen kyllä ajatellut kyhäillä itselleni pienimuotoisen ProTools-pohjaisen "makuuhuonestudion".
ultimate true next level olis päästä pois sieltä makuuhoneesta :)
Tai noh, oikeastaan se on itseasiassa jonkinlainen ideapaja. Eli edetäkseni aiheessa: hyvä studio olisi sellainen, johon voi mennä purettujen ideoidensa kanssa ja siellä työstää ammattilaisen kanssa niitä saundillisesti paremmiksi.
itseasiassa olen täysin samaa mieltä. vaikka itsekin olen nyt vihdoin ja viimein makkarista päässyt pois niin on sinne sellainen "sämpläysnurkka" jäänyt, enkä oikeestaan ilman sitä osannut ollakaan.. helpompaa se biisin alottaminen on kotona, studiolla on vaikeempaa alottaa ihan alusta alkaen.
Mullakin on kyllä mikserit ja monitorit toisaalla, ihan OK paikassa. Ei edes kaukana kämpiltä. Mutta ei mulla oo oikeestaan asiaa lähtä sinne kun pitäs opetella tuntemaan ne monitorit. Kämpillä on hyvät ja tutut kaiuttimet, joiden kanssa on elänyt. Niillä se juttu kuulostaa siltä miltä sen pitääkin.