Reason 4.0

25 posts, 2 pages, 12,061 views

Avatar
#21 • • Timo Beast Guest
Larsamo Total posts: 1 juu kyllä taitaa olla joku mainoskäyttäjä. Ja edeleen se Reason on yhtä paska kuin ennenkin, paskenee jokaisen uuden version myötä... Reason 1 on ainoa käytettävä tekele näistä. Mutta itse suosittelen Pro Toolsia tai Logic Audiota. Se reason nyt vaan on lelu.
Avatar
#22 • • Digital Beat Guest

Larsamo Total posts: 1 juu kyllä taitaa olla joku mainoskäyttäjä. Ja edeleen se Reason on yhtä paska kuin ennenkin, paskenee jokaisen uuden version myötä... Reason 1 on ainoa käytettävä tekele näistä. Mutta itse suosittelen Pro Toolsia tai Logic Audiota. Se reason nyt vaan on lelu.



Samoilla linjoilla täysin. Reasonista on tulossa pikkuhiljaa epäkäytettävyyden ikoni softastudioissa.
Leluksi meni. Olen siirtynyt pari vuotta sitten muutenkin jo Renoisen ja Live:n käyttäjäksi.

Fruityloops on kyllä edelleen paras esimerkki hyvin suunnitellusta ja käyttäjäystävällisestä softastudiosta.
Avatar
#23 • • Tomwanks Guest
Jaa-a, menihän juupas eipäs meiningiksi. Itselleni reason sopii kuin ahtaat näppylähanskat käteen, eli hyvin.
Muut sequt taas vaikuttaneet todella sekvailta, erityisesti fruity oli meiksille pahimpia vitutuksen aiheuttajia.. No inhosin jo aikoinaan fruityn edeltäjää, oliko nimeltään fast tracker tms?
¡ Previous post about a year ago !
MrMaunus

Posts: 396

#24 • • MrMaunus Räntämäen lataamo
http://www.propellerheads.se/reason6/index.cfm Reason 6..
Tossa taustalla soiva demobiisi, joka on ilmeisesti Reason 6:sesta kuulostaa edelleen samalta kuin ennen. Vika mahd enginessä, sekä Reasonin laitteissa? Eikä vieläkään vst-tukea. Ideointi on Reasonilla suht helppoa, mut sit kun pitäis saada uskottavaa soundia on ilman kikkailua aikast vaikeaa?
Camfer

Posts: 259

#25 • • Camfer
Tuo on kyllä isoin ärräpään nostaja tuo saundin luominen tai sen masterointi. Imo tuntuu ettei mitkään valtakunnan äänensäätö säännöt päde reasonissa vaan kaikki pitää potkia ulos ihan omilla menetelmillä. itselleni tuottaa tuskaa jo että saisin liidit kuulumaan siten kuten haluan.

minulla on ihan täysi viha-rakkaussuhde reasonin kanssa. vaikka kuinka sitä vihaan niin tuskin tulen softaa vaihtamaan :)