Dubiteknomiksaus

26 posts, 2 pages, 3,814 views

Avatar
#21 • • MikkiHiiri Guest
Vähän samoilla linjoilla Forehardin kanssa. Mauriziot/Basic Channelit toimii + joku tuolla välissä kans mut loput lähinnä niistä kopioitua hei-vääntelen-vähän-nuppeja-ja-oon-olevinani-vitun-cool peruspaskaa. Lisäks dubbia ei jaksa kuunnella näin pitkää pätkää putkeen, tai sit pitää olla muissa, kun typpi- ja happipäissään :)
Avatar
#22 • • Samuel Guest

Lisäks dubbia ei jaksa kuunnella näin pitkää pätkää putkeen, tai sit pitää olla muissa, kun typpi- ja happipäissään :)


höpö höpö
Avatar
#23 • • MikkiHiiri Guest

Lisäks dubbia ei jaksa kuunnella näin pitkää pätkää putkeen, tai sit pitää olla muissa, kun typpi- ja happipäissään :)


höpö höpö



Ok myönnetään, et oon kuunnellu joskus jotain yhtäkin vitun hyvää biisiä sen 3h putkeen
Avatar
#24 • • Samuel Guest

Lisäks dubbia ei jaksa kuunnella näin pitkää pätkää putkeen, tai sit pitää olla muissa, kun typpi- ja happipäissään :)


höpö höpö



Ok myönnetään, et oon kuunnellu joskus jotain yhtäkin vitun hyvää biisiä sen 3h putkeen


no ni. :)
Avatar
#25 • • Samuli Guest
Niin no, jos on kyseessä dubiteknomiksaus niin se oletettavasti pitää sitten sitä dubiteknoa sisällään, right? Siitä joko pitää tai ei.

Vaikka noi Scionit on uutta matskua niin ukot silti duunannu just niit "alkuperäisiä" jullareita aikoinaan, onko se sitten itsensä kopioimista..?

T++ raidat lopussa on mun mielestä ihan killeri raitoja. Jotain uutta ja freesiä pitkästä aikaa klicke klacken sijaan.. Kuunnelkaapa uudestaan jos ei avautunu. :)

No, koht syyskuun miksaus online.
Avatar
#26 • • anton Guest
Hyvää tuubia ja noi pari raitaa tuol lopussa tuo just sopivasti kontrastia kokonaisuuteen..