Hard-acid / HC mixi

11 posts, 1 page, 1,269 views

Avatar
#1 • • Edited Thumpson Guest
hard-acid / hardcore... 160-180 BPM

mp3, 192kbps, 70 minuuttia,

1. biochip c - moonstruck [analog]
2. 303 abuse - approach phase [shockwave]
3. fresh - straight outta faergestraede [drop bass network]
4. psycapocalyp - brain psalve [adam & eve]
5. atomu shinzo - track 23 [anti-groove]
6. zekt - experiment [adam & eve]
7. cyberchrist - salvation ep [djungle fever]
8. freddy fresh - covement [djungle fever]
9. adam x - swampthing [direct drive]
10. sp23 - contract 23 [rabbit city]
11. acid lab - 303 dimensions [sinister]
12. biochip c - death of the disco mutant kids [force inc]
13. dark side of the shroom ep [tricked out]
14. him - white sports [bash]
15. nervous project - acid isn't over [labworks]
16. launch - massive lantern [darkness]
17. genetic waste [ongaku]
18. analog 04 [analog]
19. spy - pathogen [industrial strength]
20. high energy - cenobites [mokum]
21. signs of chaos - kill out [kill out]

LATAA : http://www.mediafire.com/?1iy1zwijqcq
Avatar
#2 • • ssl Guest
Moneen kertaan jo kuunnellut ja on kyllä todella loistavaa matskua!! :hearts:
Avatar
#3 • • Forehard Guest
edelliset setit rullas niin täysii et kunhan ELISAN VITTU KORJAAJAT tulee laittaa mun ircin ja mesen päälle niin eiköhän tää kotiloidu mun majaan sit. ps. myy mulle pari levyy edellisist seteist ;)
Avatar
#4 • • hepu Guest
Kuuntelin tämän eräs aamu ja kiittävä sormi osoittaa juurikin tämän miksauksen suuntaan mitä tulee henkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin tuona aamuna.

Tällasta kuulisi lisäksi bileissä hyvinkin mielellään.

Uutta pläjäystä odotellessa siis :)
Avatar
#5 • • trusti Guest
täyty ihan mielenkiinnosta imasta kun halusin tietää millasta ranccamixiä ne hevosennukutusteknopuristit hehkuttelee. mut tämmöstä prehistoric polccaahan tää oli :confused: ts. ei oikein toiminut.
Avatar
#6 • • Thumpson Guest
Hyvä kuulla että tykkäätte :)

täyty ihan mielenkiinnosta imasta kun halusin tietää millasta ranccamixiä ne hevosennukutusteknopuristit hehkuttelee. mut tämmöstä prehistoric polccaahan tää oli :confused: ts. ei oikein toiminut.


Justjust. Eihän se kaikille voi toimia, makuasia ennen kaikkea. Mutta eikös se niin ollu että "ei helmiä sioille" :D ;) :rolleyes: :excellent:
Avatar
#7 • • ipe Guest
aarrgghh! onko sulla nää ihan ehtana vinyylinä?

kattellaampas jos sais junailtua jotain keikkailumeininkejä heti kun saadaan Holvi-porukalla homma taas pyörimään syksyn/talven/kevään aikana :)

kommenttia kun oon kuunnellu, mutta toi tracklisti on sen verran kova ettei mitään järkeä...
Avatar
#8 • • Forehard Guest
noni! Tänään tuli testattua junassa järvenpää-helsinki akselilla tätä. Täytyy sanoa että hiukan ahisti mut vaan hyvällä tavalla, harmi ettei mp3 soitin antanut enempää volkkaa (oli nimittäin pari semmosta raitaa et ois voinu vaikka rikkoa kuulonsa huvikseen) Ja yhdyn ipeen kaikilla ulokkeillani: jäbä soittamaan ja heti!
Avatar
#9 • • A-E Guest
Tää setti oli tiukka kun 15 kesäinen. Loistava aamunavaus duuni päivään.
Avatar
#10 • • Thumpson Guest

aarrgghh! onko sulla nää ihan ehtana vinyylinä?

kattellaampas jos sais junailtua jotain keikkailumeininkejä heti kun saadaan Holvi-porukalla homma taas pyörimään syksyn/talven/kevään aikana :)

kommenttia kun oon kuunnellu, mutta toi tracklisti on sen verran kova ettei mitään järkeä...



juuuu vinyylejähän nuo kaikki olivat.

Toi Holvi-homma kuulostaakin hyvältä. Olikin käyny mielessä että sinne vois olla mukava tulla kun käsittääkseni siellä soi pääasiassa tuo wanhempi tekno! :)
Avatar
#11 • • xybo Guest
Kovaa shittiä kyl edelleen. Näitä biisejä on muuten soinu KHK seteissäkin kautta vuosien :) Välillä oikein tuntuu että Thumpson on hankkinu kaikki samat levyt ku mulla tai sit meillä on vaan aika sama maku.