Varmaan paras Tom Waits vedätys minkä oon kuullu. Erinomainen fiilis tässä.
Bassolinja pitää otteessaan.
Överikaiku pilaa soundeja. Hurjat kohinat.
Annan silti hyvän numeron tästä.
tjaah, Tom Waitsia on tullut kuunneltua paljon ja mitäs tästä remixistä nyt sanois.. Biitti ja bassline toimisi hyvin ilman Waitsin vokaaleja ja vislaustakin ts. niihin kohtiin voisi ympätä mitä tahansa ja silti tuon kuuntelisi ihan samoilla fiiliksillä.
meikä on sitä mieltä et träkki sinällään on aika tylsä. hyvä koukku mutta ois ny saatan sentään ollu kunnon ransemelodia lopussa. Koko biisi huutaa semmost räjähdyst mut lopputulos onkin progehtavaa minimaalia perkele! no meikä antaa 3- / 5
tää oli kyl mun mielestä varsin mukava, orkkista en oo kuullu mut kyllä tässä on ihan kehittämisen arvosta ideaa mukana...toi spiikki on tosi mukava ja tuo vihellys, luo kyllä sopivan ns. sekavan tunnelman tähän biisiin, basarin mieletön kaiku häiritsee jollain tapaa mut sit taas välillä tuntuu toimivan pirun hyvin...en tiiä...tarttee kuunnella päivällä uudestaan kunnon laitteistolla, kyllä tätä vois soitella setissäkin
Hö, Muulieriämistä tuo biisi iski kyllä minun piinattuun sieluun joten aivan mehuissani latasin biisin.
Tuomio: Ihan kiva.
Chillii. Odotin, että toi olisi noussut edes yhtä piinaavaksi kuin se alkuperäinen, mutta ei. Sori jäi laimeaksi. Eipä se kehittynyt kovinkaan siitä, enkä ole minimalismisuudeksoittumisen ystävä. Enemmän kampiakseli-valtamerilaivan-moottorin-väliin-soundi -fani. Joten ehkä nukahteluni johtui musiikkimausta. Vantaa-Hki taistosta opittujen politiikkaoppien mukaisesti: Jäävään itseni!