Teknon jalansija suomessa

31 posts, 2 pages, 5,670 views

Avatar
#21 • • benn Guest
u13cd001.jpg
Avatar
#22 • • Loopy Guest
Ibizalla soi kyl hyvä tekno tänä kesänä. Sven Väthin setti Privilegen Cocooneissa oli aika päräyttävä kokemus. Samoin sunnuntain Spacessa pikkuhuoneessa soi pääasiassa hyvää teknoa.

Olen yllättynyt. Oikeasti.
Avatar
#23 • • Sandor Guest
Väth soittaa hyvää teknoa ajasta ja paikasta riippumatta.
Avatar
#24 • • MikkiHiiri Guest
Jos Ibizalla haluu kuulla teknova, mene DC 10. Mene mitä pikimmin heti kohta ilman epäilyjä välittömästi suoraan kulkematta lähtöruudun kautta => DC 10. Tottakai Cocooneissa myös soi ja siellä täällä muuallakin. DC 10:ssä on vielä lisäks erittäin underground fiilis
Avatar
#25 • • crc Guest
missäpäin suomea tuo ibiza on? ...
Avatar
#26 • • Needless Guest

missäpäin suomea tuo ibiza on? ...


matoo koukkuun ja silleen.. : )
Avatar
#27 • • sauce Guest
Käytiin Wienissä lomailemassa ja siellä sitten yhdessä vaatekaupassa tuli jotain törkeen hyvää tesnoo tjs. Melkein menin pyytämään misuja laittamaan musaa kovemmalle, mutta sitten ostinkin kengät. Ku oli niin hyvä viilis. Mutta siis kuinka tämä liittyy suomeen: Soittakaa teknoo vaatatekaupoissa ja kovaa! Monissa retkukaupoissa soi joku blahrokki, ähhippop tai max. alice deejaa-a. Kai teistä joku vaikuttaa silläkin alalla eli toimintaa!!!
Avatar
#28 • • Jiimo Guest

Soittakaa teknoo vaatatekaupoissa ja kovaa! Monissa retkukaupoissa soi joku blahrokki, ähhippop tai max. alice deejaa-a. Kai teistä joku vaikuttaa silläkin alalla eli toimintaa!!!



Ainakin Stockan One Way-vaateliikkeissä palkataan nuoria (ja varmaan vanhojakin ;) ) soittamaan neljän tunnin settejä lauantaisin. Tälläinen meininki on ainakin Oulussa ja vissiin Helsingissä, muista en tiedä, mutta tässä on ihan hyvä sauma tuoda julki vähän erilaista saundia nuorille, noissa taitaa nykyään enimmäkseen hiphop soida mitä ite olen käynyt lätynpyörittäjille juttelemassa. Vai meinasitko just tätä?
Avatar
#29 • • pie Guest
Vois kuvitella, että Stockalle ei ihan tekno kelpaa vaan sen pitää olla kevyempää, muodikasta ja myyntiä tukevaa hiphop/rnb/tms soundia.. ehkä joku breaks ja dnb vielä menis.
Avatar
#30 • • tumpsi Guest

Soittakaa teknoo vaatatekaupoissa ja kovaa! Monissa retkukaupoissa soi joku blahrokki, ähhippop tai max. alice deejaa-a. Kai teistä joku vaikuttaa silläkin alalla eli toimintaa!!!



Ainakin Stockan One Way-vaateliikkeissä palkataan nuoria (ja varmaan vanhojakin ;) ) soittamaan neljän tunnin settejä lauantaisin. Tälläinen meininki on ainakin Oulussa ja vissiin Helsingissä, muista en tiedä, mutta tässä on ihan hyvä sauma tuoda julki vähän erilaista saundia nuorille, noissa taitaa nykyään enimmäkseen hiphop soida mitä ite olen käynyt lätynpyörittäjille juttelemassa. Vai meinasitko just tätä?


Samaa on harjoitettu myös Tampereella lähes kymmenen vuoden ajan, ja onnistunein tuloksin. Ovat tehneet One Wayssa tutkimuksia, ja tulleet siihen tulokseen että dj parantaa myyntiä :)


Polkkaa ja pesukoneteknoo ei soiteta, käytännössä lähes kaikki muut genret on ollu edustettuna afaik.
Avatar
#31 • • sauce Guest
No oih! Kiva kuulla että jossain soi, vaikka en itse ole kuullutkaan. Tai noh, kerran oli yhessä kaupassa stokkan lähellä Hkissä dj, mutta se soitti housee eikä sitä lasketa.

Ja juu, jos kaupassa soi hiphop, käännyn melko saletisti jo ovelta. Paitsi jos se on "poliisi on paska ja mä nussin sun siskoas mun mustalla" -räppiä.