SU 17.06 AAMUYÖLLÄ KLO 04-05 ISO-ROBALLA TAPAHTUI RYÖSTÖ

7 posts, 1 page, 1,470 views

#1 • • Zapa Guest
Postattu Urmaksen puolesta

Silminnäkijöitä kaivataan!

"Minut tunnisti parhaiten siitä että kannoin kolmea laukkua. Yksi musta Niken reppu, ruskea viirullinen kantokassi sekä harmaavalkoinen Energie merkkinen olkalaukku. Päällä minulla oli tumman siniset farkut, ruskea vaaleen sininen huppari jossa teksi selässä "vintage denim" ja kengät ruskea valko ruudulliset Gola merkkiset vapaa-ajan kengät.

Tapahtuman kulku on seuraava!

Poistuin ravintola DTM:stä noin klo 03.45 kohti ja Annan kadun ja Iso Roban taxitolppaa. Tolpalla huomasin kumminkin väen paljouden, joten päätin mennä ravintola Big Mamasiin. Muistan seisseeni Big Mamasin edessä ennen kuin menin ravintolaan sisään (klo noin 03.55)! Seuraava muistikuva minulla on kun herään makaamasta Iso Robalta Big Mamasin/DTM:n edestä noin klo 05.00 ryöstettynä kaikki tavara mitä minulla oli mukana esim: puhelin (musta nokia n73 music edition), luottokortit/pankkikortit, avaimet, silmälasit, kaverini passi, lääkkeet sekä yllä mainitut laukut.
Laukkujen sisältö oli eneimmäkseen vaatteita, silmälasit ja muutama irto cd levy sekä MUSTA CD ALBUMI/KANSIO JOSSA MINUN VIIMEISIN VUODEN AIKANA HANKITUT BIISIT JOTA KÄYTÄN KEIKOILLANI.

Jonkun on pitänyt vahingossakin nähdä jotain. Jos olet kyseisen tapahtuman nähnyt niin otatahan yhteyttä [email protected] tai 040-7528501 (älä lähetä tekstiviestiä, koska ne eivät tule perille)

Tavaroista luvassa löytöpalkkio."
#2 • • anton Guest
Roistoo! :mad:
#3 • • Daniel Braun Guest
Paska juttu :(
#4 • • Taedium Guest
Turha kai kysyäkkään... Kai rikosilmoitus on tehty?

Mitenhän se menee, ei varmaa tutkintaa johtavan poliisin numeroo kande tänne laittaa? Varmaa menee mutkien kautta perille muutenkin.

No mutta ei mulla muuta ole tähän sanottavaa, muuta kun, että tödella törkee juttu. Ihme, että jossain noilla nurkilla pääsee noin röyhkee juttu tapahtuu. Toivottavasti jäävät kiinni.

No niin, menen takaisin laatikkoon häpeemään, enkä floodaa tätä topikkia.
#5 • • anton Guest
Urmu parka ollu Mamassa dokaa kaverin papruilla? ::shocked:
#6 • • Zapa Guest
Kökkö homma mut kyllä nää tyypit jää vielä kiinni. Eli nyt on vika aika ilmoittautua, sillä kun narahdatte niin siitä ei hyvää heilu.

"Lupaan 500e puhtaana käteen ratkaisevasta vihjeestä! [email protected] tai 0407528501"
#7 • • Ryvon DJ Guest
Luulisi että ravintolan poke(t) olisivat nähneet jotain tilanteesta. Tai sitten olivat homman takana. Jäi hieman epäselväksi, oliko kyse tyrmäystippameiningistä vai kolkkaamisesta? Tää just ottaa pannuun nykyajan meiningissä, että ympärillä oleva väki ei puutu mihinkään rikolliseen toimintaan ympärillään, esim. ryöstöön.