Bio - Pure Tekki

8 posts, 1 page, 1,339 views

Avatar
#1 • • Edited Bio Guest
puretekki.jpg

Tuli tälläinen väsättyä kun ei oikein mitään muutakaan tekemistä ollut. Jonkun aikaa oon jo tykänny löysemmästä tekistä,
mut tässä on tarjolla rankempaa ja hieman synkempää tekkivääntöä. Alussa on melodioita mukana, mut loppuun päin mentäessä valomerkkiä ei tule, melot hävii ja tilalle tulee lisää bassoa ja kolinaa :D
Jonkun verran tasoeroja näyttää olevan alussa, mut toivottavast ei haittaa kuuntelua. Olkaapa hyvä!

68min/62Mb/128kbps/137bpm

01. Abel Ramos - Electro Fun (Original mix)
02. Niels van Gogh vs Eniac - Pulverturm 2.0 (Richard Durand remix)
03. Abel Ramos - Aquarius (Randy Katana remix)
04. DJ Tatana - Summertime (Abel Ramos remix)
05. Transparance - Meteor (Nortek remix)
06. Deep Voices - Imagenetic (Mac Zimms remix)
07. Vincent de Moor - Flowtation 2007 (Signum Signal remix)
08. Marzz - Kosmonautentraum (Original mix)
09. David Forbes - Space Funk (Original mix)
10. Tom Harding & Marzz - Bring Back That Feeling (DPI remix)
11. Under Sun - Capoeira (Maori mix)
12. Paul Webster - Corruption (Greg Downey remix)

download
Avatar
#2 • • Forehard Guest
"Rankempaa ja hieman synkempää tekkivääntöä" En bongannut sinänsä eroa kiksuttelusta ellei satunnaista "pahistelua" träkeissä oteta huomioon. Onko tämä sitä
tech-trancea? Muuten kaikin puolin varmaan ihan toimiva paketti ja ei meitsin musaa
Avatar
#3 • • Bio Guest

"Rankempaa ja hieman synkempää tekkivääntöä" En bongannut sinänsä eroa kiksuttelusta ellei satunnaista "pahistelua" träkeissä oteta huomioon. Onko tämä sitä
tech-trancea? Muuten kaikin puolin varmaan ihan toimiva paketti ja ei meitsin musaa



Tämä "rankempaa ja synkempää"-sanat tulee siitä kun olen paljon nyt soitellut löysempää tyyliä ja tämän setin biisit on nykyiseen tyyliini rankempaa ja synkempää.
En missään vaiheessa kirjoittanut et tämä on techtrancea, koska ei omastakaan mielestä se ei ole täysin sitä. En keksiny mitään muutakaan sanaa kuin tekki.

Kiitos kuitenkin kommentoinnista :)
Avatar
#4 • • sauce Guest
Pariinkertaan kuunneltu ja paikoin kolisee paikoin ei. Melodisemmat träkit on ylläripylläri mun makuuni, mutta keskivaihella kun melodiat häviää, vaatis varmaan warehuussin toimiakseen. Ainakaan julkisissa välillä Vantaanlaakso-Eira ei päässyt oikeaan tunnelmaan.

Kyllä tää silti varmaan soittimeen jää joksikin aikaa jumittamaan (kun ei ole noita melodisempia miksejä tulee plattarille aikas harvoin, vinkkivinkki).
Avatar
#5 • • Bio Guest

Pariinkertaan kuunneltu ja paikoin kolisee paikoin ei. Melodisemmat träkit on ylläripylläri mun makuuni, mutta keskivaihella kun melodiat häviää, vaatis varmaan warehuussin toimiakseen. Ainakaan julkisissa välillä Vantaanlaakso-Eira ei päässyt oikeaan tunnelmaan.

Kyllä tää silti varmaan soittimeen jää joksikin aikaa jumittamaan (kun ei ole noita melodisempia miksejä tulee plattarille aikas harvoin, vinkkivinkki).



Hieno homma kuitenkin et alkupuoli nappas :)
Mun piti aluks jättää enemmän pois noita melodisia biisejä, mut siin siin soitelles niit vaan yllättäen eksys käteen :D
Avatar
#6 • • sauce Guest

Hieno homma kuitenkin et alkupuoli nappas :)
Mun piti aluks jättää enemmän pois noita melodisia biisejä, mut siin siin soitelles niit vaan yllättäen eksys käteen :D


Joo, eikä toi loppukaan huono ole, toimisisi varmaan livenä yessimmi :D
Avatar
#7 • • happosepi Guest
Ohisektoriin tipahtelee suurimmalta osin, etenkin alkuvaiheilla kun ote on vähän liian kiksu. Loppupäässä oli pari ihan ok raitaa. Synkkä ja rankka on tietysti suhteellinen ja subjekttiivinenkin käsite, mun mielestä tämä oli suhteellisen kevyttä tavaraa. Vaihdot jees ja pientä kikkailua, kuten Biolta on tottunut kuulemaan.

Oman käsityksen mukaan tekki on lähinnä muutaman hepun antama lempinimi tech trancelle. Ja tech trancehan taasen tarkoittaa kiksua/trancea, josta melodiat ja iloinen fiilis on heivattu hemmettiin ja tilalla on teknovaikutteista soundimaailmaa, biitin pysyessä kuitenkin trancena. Jep, siinä mun määritelmä ;)

Itse olen käytännössä lopettanut ko. genren harrastamisen kun tuntuu että ei-juustoista/polkkamaista soundia ei tahdo löytää enää kirveelläkään. No, onneks on tekno :)
Avatar
#8 • • Bio Guest

Ohisektoriin tipahtelee suurimmalta osin, etenkin alkuvaiheilla kun ote on vähän liian kiksu. Loppupäässä oli pari ihan ok raitaa. Synkkä ja rankka on tietysti suhteellinen ja subjekttiivinenkin käsite, mun mielestä tämä oli suhteellisen kevyttä tavaraa. Vaihdot jees ja pientä kikkailua, kuten Biolta on tottunut kuulemaan.

Oman käsityksen mukaan tekki on lähinnä muutaman hepun antama lempinimi tech trancelle. Ja tech trancehan taasen tarkoittaa kiksua/trancea, josta melodiat ja iloinen fiilis on heivattu hemmettiin ja tilalla on teknovaikutteista soundimaailmaa, biitin pysyessä kuitenkin trancena. Jep, siinä mun määritelmä ;)

Itse olen käytännössä lopettanut ko. genren harrastamisen kun tuntuu että ei-juustoista/polkkamaista soundia ei tahdo löytää enää kirveelläkään. No, onneks on tekno :)



No okei, ehkä noi synkkä ja rankka sanat ei oikee sovi kuvailee tän setin biisejä. Vertasin vain edellisiin setteihini. Tais silloin soitteluvaihees vaan tuntuu et tuli synkempää :D

Toi sun määritelmä tehctrancesta on kyl ihan hyvä, sitä varten en oikee tiä mitä genreks laittais. Mutjoo.. genreistä aina riittää puhuttavaa :)

Kiitos kommentista!