Joku urpo sotki Redrumin puuseinät ja skobet tussilla

9 posts, 1 page, 1,262 views

Avatar
#1 • • liltony Guest
Redrumin skobet ja puu seinät sotkettu Kovalevy illassa

Joku idiootti nimimerkillä Elton päätti sotkea Funtkion onet, Puuseinät ja pöydän, ja paljon muutakin. Jos joku näki tai tietää kaverin mä maksan 1000e jos saan vihjeen avulla sen idiootin kiinni. Ehkä omasta mielestä teki uroteon, mut se on vaan vitun väärin kovalevyn järkkäreille et joku voi olla noin idiootti. Seinät pilalla, niistä ei tosiaankaan lähde tussi irti millään. samoin skobesta lähtee maalit kun ruvetaan putsaamaan.

Ps. Sut etsitään käsiin
Avatar
#2 • • tumpsi Guest
erittäin palkitsevaa touhua.

samaa vikaa havaittavissa täällä tampereella, viime viikol meidän bileis joku urpo tägäs seinään,
ja meidän auto on tägätty kolmeen kertaan, aina omien bileiden edes.
jokanen bile on järjestetty "@ug".


saatanan pyjamaräppärit pitäs hirttää.
cafe europan yläkerta vuokrattiin niille vuodeks 2006, sinä aikana siel ei muuta tehty ku heiteltii tuoppei, haukuttii tyttöi huoriks, ja sotkettii seinii. sen normaalin bling-uhoomisen lisäks.


edit: en mitenkää haluis vierittää kaikkee vihaani yhden musiikkityylin alaesiintymän niskaan, mut tollaset kokemukset mulla niistä on.
Avatar
#3 • • Dirt Guest
ihan VI-TUN typerää toimintaa.
Avatar
#4 • • zAo Guest
No voi helvetti! :eek: Toivottavasti tekijä löytyy
Avatar
#5 • • Hansu Guest
Kölin ali, useampaan kertaan. Sen jälkeen omin pikku kätösin putsaamaan sotkut.
Avatar
#6 • • sauce Guest
Kyllä jollain taas välähtänyt. Olen muuten monesti kelannut, että miksi noi lökikset tekee noita töhryjä? Siis mikä siinä on pointti? Onko se jotain "oon kova jätkä ku uskallan" vai mitä?
Avatar
#7 • • Mikko Guest
poliisilla on jonkun verran varmaan kuvattuna noitten tussikeisareitten
tekosia.. kuvat vaan tageista ja töhryistä, ties vaikka kävis säkä.. ja jos ei
nyt heti, niin jos sattuu idari jäämään myöhemmin kiinni niin saatte sitten
ainakin laskutusosoitteen siivouskuluista
Avatar
#8 • • De Souza Guest

Kyllä jollain taas välähtänyt. Olen muuten monesti kelannut, että miksi noi lökikset tekee noita töhryjä? Siis mikä siinä on pointti? Onko se jotain "oon kova jätkä ku uskallan" vai mitä?



Syitä/motiiveja on monia. Jollekkin kyse on itsensä toteuttamisesta, jolloin kyseessä on useimmiten hienot ammattitaidolla toteutetut graffitit. Sama pätee ehkä myös tageihin, mutta tageissa usein motiivina "fame" eli mitä laajemmalla alueella ja mitä useammin näyt, sitä korkeammalla olet arvosasteikolla "piireissä". Toisilla taas kyse saattaa olla silkasta vandalismista ja pahan olon purkamisesta, jolloin kyse ei tietenkään ole enää katutaiteesta. Tälläiset tapaukset syyllistyvät usein juuri näihin idioottimaisimpiin tempauksiin kuten yksityisen omaisuuden (autojen/talojen) tai kuten tässä tapuksessa, ravintolan sisustuksen töhrimiseen. Useimmiten näiden idioottien käsiala on vielä järkyttävän rumaa, joten mistään taiteesta ei tosiaankaan voida puhua.

Mielestäni graffitit ja tagit kuuluvat urbaaniin katukuvaan ja kun kyseessä on hieno ammattitaidolla tehty piissi, se piristää katukuvaa myös muidenkin kuin alan harrastajien silmissä. Tietysti kyse on laittomasta toiminnasta, kun ainakin pk-seudun kaupungit ovat lopettaneet kokonaan luvallisten graffitien myöntämisen ja juuri se laittomuus on myös yksi syy näiden tekemiseen. Siitä saa vaan pirun hyvät kiksit kun yön pimeinä tunteina (tai päivällä) kilistelee kannua alikulun alla tai vaikkapa vr:n ratapihalla. Mitä riskimpi paikka, sitä paremmat kiksit.

Mutta vielä kerran täytyy todeta, että rajansa kaikella. Sen verran pitäisi olla järkeä päässä, että mitä tahansa ei mennä töhrimään oli kyse sitten kuinka hienosta käsialasta tahansa.
Avatar
#9 • • shokuni Guest

Kyllä jollain taas välähtänyt. Olen muuten monesti kelannut, että miksi noi lökikset tekee noita töhryjä? Siis mikä siinä on pointti? Onko se jotain "oon kova jätkä ku uskallan" vai mitä?



Syitä/motiiveja on monia. Jollekkin kyse on itsensä toteuttamisesta, jolloin kyseessä on useimmiten hienot ammattitaidolla toteutetut graffitit. Sama pätee ehkä myös tageihin, mutta tageissa usein motiivina "fame" eli mitä laajemmalla alueella ja mitä useammin näyt, sitä korkeammalla olet arvosasteikolla "piireissä". Toisilla taas kyse saattaa olla silkasta vandalismista ja pahan olon purkamisesta, jolloin kyse ei tietenkään ole enää katutaiteesta. Tälläiset tapaukset syyllistyvät usein juuri näihin idioottimaisimpiin tempauksiin kuten yksityisen omaisuuden (autojen/talojen) tai kuten tässä tapuksessa, ravintolan sisustuksen töhrimiseen. Useimmiten näiden idioottien käsiala on vielä järkyttävän rumaa, joten mistään taiteesta ei tosiaankaan voida puhua.

Mielestäni graffitit ja tagit kuuluvat urbaaniin katukuvaan ja kun kyseessä on hieno ammattitaidolla tehty piissi, se piristää katukuvaa myös muidenkin kuin alan harrastajien silmissä. Tietysti kyse on laittomasta toiminnasta, kun ainakin pk-seudun kaupungit ovat lopettaneet kokonaan luvallisten graffitien myöntämisen ja juuri se laittomuus on myös yksi syy näiden tekemiseen. Siitä saa vaan pirun hyvät kiksit kun yön pimeinä tunteina (tai päivällä) kilistelee kannua alikulun alla tai vaikkapa vr:n ratapihalla. Mitä riskimpi paikka, sitä paremmat kiksit.

Mutta vielä kerran täytyy todeta, että rajansa kaikella. Sen verran pitäisi olla järkeä päässä, että mitä tahansa ei mennä töhrimään oli kyse sitten kuinka hienosta käsialasta tahansa.



Meinasin juuri tätä tulla sanomaan. Harmittaa kun tollaset urpot lietsoo vihaa koko alakulttuuria kohtaan, vaikka ei välttämättä olisi mitenkään hiphophenkinen. Kunhan töhrii. Ja jos tollasessa paikassa töhrii, niin se kertoo siitä, että ei oikein tiedä mistä koko jutussa on hip hopin suunnalta kyse. Ei yksityisomaisuutta, jösses. Toivottavasti saadaan kiinni. Toiset järjestää vaivalla bileitä ja sitten... vähän kunnioitusta hei.