Euroviisut

49 posts, 3 pages, 15,824 views

Tyranoid

Posts: 1,552

#41 • • Tyranoid FINRG
Azerbaidzan, Saksa, Kreikka, ja tietenkin Serbia on suosikit. Oli kyl yllätys et Ruotsi ja Kroatian lateksibabe tippuivat.
Bio

Posts: 4,429

#43 • • Bio The Bullies / Pinky

Replying to Euroviisut:

Yallu, 31.5.2010 08:51:
Kerrankin mun suosikki voitti! *jiihaa*

Juhlistan tätä tapahtumaa työskentelemällä ahkerasti koko viikon.. Ehkä.



No ainakin maanantai, ainakin iltapäivään asti ;)
sapeli

Posts: 11,768

#44 • • sapeli jokukukamikä?
Mekin katsottiin eilen viisut - omat lempparit oli järjestyksessä Islanti, Iso-Britannia ja Belgia. Tykkäsin myös Israelin laulusta, vaikka laulajan ääni vähän murtuikin korkeissa nuoteissa biisin loppua kohden.

Saksalle olisin itse antanut vain yhden pisteen, koska siitä puuttui showta - ei tuo ollut euroviisu.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Yallu

Posts: 1,910

#45 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Replying to Euroviisut:

sapeli, 31.5.2010 09:47:
Mekin katsottiin eilen viisut - omat lempparit oli järjestyksessä Islanti, Iso-Britannia ja Belgia. Tykkäsin myös Israelin laulusta, vaikka laulajan ääni vähän murtuikin korkeissa nuoteissa biisin loppua kohden.

Saksalle olisin itse antanut vain yhden pisteen, koska siitä puuttui showta - ei tuo ollut euroviisu.



Täytyy kuitenkin muistaa, että kyseessä on ensisijaisesti laulukilpailu. Spektaakkelimaisia lavaesiintymisiä yritetään estää rajoittamalla lavalla olevien henkilöiden määrä kuuteen. Mutta nykysillä lavarakenteilla ja niukilla esiintymisasuilla kyllä saadaan yleisön huomio käännytettyä pois itse laulusta, mikäli artistin laulutaidot, taikka kappale ei ole järin hyvä..
Deuce

Posts: 39

#46 • • Deuce
Aika itsestäänselvyyshän tää voittaja oli. Ihan mukiinmenevää poppia jota voisi ajatella kuulevansa radiosta paljonkin. Yleisesti suurimmalle osalle toimiva biisi.

--
The world is like a ride in an amusement park.

sapeli

Posts: 11,768

#47 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Euroviisut:

Yallu, 31.5.2010 10:26:
Täytyy kuitenkin muistaa, että kyseessä on ensisijaisesti laulukilpailu.



No ei ton Lenan laulutaidostakaan kyllä hirveästi hyvää ole sanottavaa, saatika äänestä. Hauska biisihän se oli, ei siinä mitään, ja varmasti moni kuulija piti siitä, mutta ei tämä vaan minun mielikuvaani euroviisusta oikein täsmännyt.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Neko

Posts: 943

#48 • • Neko No äläpä kerro enempää
Huonoin taso, mitä minä muistan. Enkä edes odota kovin ihmeellistä tasoa. Ei auttanut edes Ginin juonti :)
Vexe

Posts: 1,016

#49 • • Edited Vexe

Replying to Euroviisut:

Yallu, 31.5.2010 10:26:
---
sapeli, 31.5.2010 09:47:
Mekin katsottiin eilen viisut - omat lempparit oli järjestyksessä Islanti, Iso-Britannia ja Belgia. Tykkäsin myös Israelin laulusta, vaikka laulajan ääni vähän murtuikin korkeissa nuoteissa biisin loppua kohden.

Saksalle olisin itse antanut vain yhden pisteen, koska siitä puuttui showta - ei tuo ollut euroviisu.

---


Täytyy kuitenkin muistaa, että kyseessä on ensisijaisesti laulukilpailu.


Ja DJmagin top100 djs listalla maailman parhaasta dj:stä... vai olisiko kuitenkin vain ja ainostaa siitä kuka on suosituin?

Kyllä yleisöäänestyksissä on kyse siitä mikä kuulostaa äänestäjälle hyvältä.