Seurustelu vs. Musiikinteko

34 posts, 2 pages, 6,267 views

#21 • • J Raninen Guest
ei taidetta ilman tuskaa (tm)
#22 • • colonian1 Guest
Tää topiikki on ihan sitä varten että täällä saa hehkuttaa kun menee hyvin ja purkaa mieltään kun ei mee ja mikä toivottavinta iloita kun menee taas paremmin :=)

Toi aurinko on parasta tänne pohjoiseen,kun kuvitellakseni tuo valo
aurinkohiukkastuulineen vaikuttaa ihmismieleen positiivisesti,seksin kaa sama juttu, ei sovi pihdata :)
"sekvensserit sentään kuinka kiireinen yhteiskuntamalli meille on luotu!"

Ainakaan minä en ole hirveen ylpeä siitä että kaduilla näkee usein papparaisia ja mammaraisia(lol) jotka painaa menee kassinsa kaa leuka maata viistäen rollaattoreineen(silloin kun eivät pelaa kaupassa pokeria)...tulee siinä usein mieleen että ei "#¤¤ ..eikö tostakaan kukaan välitä...sit on näitä tuhansia harrastuksia ympärillämme.... sinne ja sinnekin pitäisi keritä..mutta mites ne lähimmäiset tai yhteinen aika...
Kun vertaa esim itämaiseen kulttuuriin niin monesti siellä pidetään perheen kesken vanhuksista huolta kotona yhteisesti yms...Ite oon oppinu huomaan monenlaista asiaa ajankäytöstä ja yrittäny ajatella asiaa tolta yhteiskunnalliseltakin puolelta että oks tää suomi niin hyvä paikka ettei kodin vertaista muualla...Omalla kohdallani kulttuuriero on aiheuttanu ainakin osan tästä harrastus vs seurustelu keskusteluista...Suosittelen joustamista mutta ei liikaa ettei mee hermo niinku mul meinas mennä..
Itsenäisyyttä ei siis todellakaan pida tulkita myöskään paheeksi, rajat täytyy vetää ennemmin tai myöhemmin ja kuinkahan monta kertaa kyseessä onkin että ongelma/-mat ovatkin syntyneet vain väärinymmärryksestä...ittellä toi on aika huono pointti kun oon mielummin kuuntelija tyyppiä ku duunissa on tota meteliä ihan tarpeeks....
#23 • • Fanu Guest
ah, ikuisuuskysymys.
kahdessa pitkässä suhteessa on tämä ollut itselläkin esillä.
ekassa, 6 v kestäneessä, se ei kyllä tehny ku hallaa - silloinen muija ei kauheasti arvostanut kyseistä harrastusta, mutta silloin asumisolosuhteet olikin sitä, että mun "studio" oli meiän yhteisessä makuuhuoneessa ja ymmärrän täysin miten vittumaista se toiselle oli...no, virheistähän oppii, varsinkin parisuhteissa.

sittemmin, ja nykyisessä (jo 4v kestäneessä) suhteessa, asiat menee paremmin, ja syitä siihen on mm.:
*sittemmin oon artistina ns. "breikannut" ja musa on mulle puoliksi ammatti / puoliksi elämäntapa että se on enemmän tai vähemmän pro-meininkiä mulle tänä päivänä eli toista on tullu alusta asti valistettua siitä, miten tärkeä asia musiikki mulle on.
*oma studiohuone isossa kolmiossa - toisen ei tarvi ikinä joutua katsomaan ku teen musaa tai treenaan DJ-juttuja.
*kumppanin parempi arvostus mun tekemää juttua kohtaan.

suhteessa tarvii omia juttuja, ja toisen on hyväksyttävä se, että toisella niitä on: jos toisella ei oo omaa juttua (ja on tylsää jne), ja toisella taas on jatkuva/toistuva harrastus, niin siitä se helposti se konflikti saadaan aikaan.
#24 • • Fanu Guest
ja joo, mäkin oon saanu naisilta osakseni nörtteilysyytöksiä: suhteellisen vituttavaa, ku joutuu selittään, että tietokone on mulle 1) yhteydenpitoväline ja 2) musiikintekoväline....et se on sit nörtteilyä.
itse aina valistan että no perkele mieluummin teen jotai interaktiivista kun ahmin zombiena telkkaria (jota nää naiset on tehny kyllä aina aivan vitusti; itse en telkkaria edes koskaan avaa).
#25 • • J-P Guest
se on ilmeisesti naiselle kova paikka *yleistel*, että miehellä on mukavaa, vaikkei vietäkkään aikaa ko. feminiiniyksilön kanssa... mutta nainen on oppiva eläin, ja viimeistään lyömällä se nalkutus lakkaa :)
#26 • • colonian1 Guest
9293_7757_1.jpg

tää on vaan hiin hauska/ humoristinen kuva :=)
#27 • • colonian1 Guest
Ajatuksia"""":
Ketään ei pitäisi alistaa,koska tuskin kukaan on alistettuna onnellinen ja tuntee olevansa vapaa kaikissa valinnoissaan.
Kristinuskossa olevana pidän kaikkia ihmisiä tasa-arvoisina enkä pidä itseänikään puli-ukkoa parempana. :=)
Jumala asetti miehen perheen pääksi,mutta sanoi miehelle kunnioita vaimoasi,jumala sanoi että yksikään kyynel naisen silmistä ei jää jumalalta laskematta,ja naiselle että hänen tulee olla kuulianen miehelleen.
Omassa elämässäni on asiat mennyt täsmälleen sitä mitä olen kylvänyt olen myös niittänyt,mun mielestä erittäin oikeudenmukaista,oppiipahan kantapään kautta.
Eniten suututtaa ihmiset jotka pitävät itseään parempina kuin muut, ja joap osoittavat sen katseillaan ja mitä suustansa päästävät...
ajattelemattomasti heitetyt pahat tai ilkeät sanat jattävät monesti haavoja,
jotka taas satuttavat ihmisiä, jotka taas kätkevät pahan olon sisinpäänsä
tai sitten purkavat sen toisiin,joak taas vie ketjua eteenpäin.
Vieläpä nykyään kun eletään "hyvinvointi-yhteiskunnassa" jossa muutenkin elämästä selviäminen on kovan työn takana ja kaikilla ei ole samanlaisia lähtökohtia..on avio-eroja,huostaanottoja,väkivaltaa,viinaa yms..Itse mukaanluettuna tuppasin resetoimaan itseni vodkalla :-/...
Kaikki eivät ole edes saaneet rakkautta osakseen nuorina.
..Kunpa osattaistaiskin olla ystävällisiä vaikka meille oltais pahoja,niin luulisin että pikkuhiljaa pahojenkin ihmisten omatunto alkais kolkuttaan
että hei...pitäisköhän tolta pyytää sittenkin anteeks?...Jos sellainen hyvä jatkuisi niin tulisi varmasti kylmistä ja pahoistakin ihmisistä mukavia.
Mutta erittäin epätodennäköistä..koska ihminen itsessään on mielestäni paha ja itsekäs yms. mutta mitä enemmän annamme valtaa sille hyvälle joka meissä voi asua,ja kylvämme hyvää niin sitä paremmalta tuntuu sisälläpäin :=)

Yleensä vaan nuo heikot hetket omalla kohdalla johtuvat siitä kun kaikki menee kerralla päin ..v...tua...josta taas päästäänkin siihen kuinka epätäydellisiä me ihmiset ollaan, ja mitä helpompi se on itselleen myöntää
sitä vähemmän puristaa vanne omaa päätä...
...jotenkin noin"""""elkää rikkoko itseänne ja lähimmäistänne..ja eläköö sovvussa :=)
.
#28 • • colonian1 Guest
Marja-Liisa vieköön! -toi mun kirjoitustaito vaatis vissii reeniä.
Caro²

#29 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

kehystää omakuva JP-8000nen kainalossa,electribe hampaissa 20W lampun alla kellarissa ilmeellä dont "#¤-kin come 2 close hrrrr.... :D

Vastaavanlaisia toteutuksia tekee: SESSIONS2.

Organisaation virallinen kanta on tähän polttavaan ongelmaan on: sisältöä valokuviin :D

PS. Haistoin tässä markkinaraon
#30 • • colonian1 Guest
party-party :p
#31 • • eGrind Guest
Jata muijas ja ala oikeesti tekee musaa. (
:
#32 • • colonian1 Guest
Inte passar man lämna sin fru när man har själv plockat henne :O) ,jå , och nu har vi ochså en barn (jätteduktig ochtuffsomfanpojke) ja ja jaa alles gut und himlich naturlich wishes garmin spartenkirchen
jättekul jättekul :scared:

ruotsinherjauksesta pitäis kyllä perustaa topiikki :D
dämn ku nitewishi meni palkkaa ruattalaise :right:
(ei oikeesti o mitään sen hirveempää kuin ruotsinkieli,mutta siitäkin voi saada hyvät jätte-kiksit :p.

sveduille kun sanoo " fy fan din jävlä bög" ruotsinlaivalla ja lisää siihen de glider in niin maaottelu on varma :p

no nii tässä oli taas puolet omaa kivaa....
#33 • • Loopy Guest

ruotsinherjauksesta pitäis kyllä perustaa topiikki :D
dämn ku nitewishi meni palkkaa ruattalaise :right:
(ei oikeesti o mitään sen hirveempää kuin ruotsinkieli,mutta siitäkin voi saada hyvät jätte-kiksit :p.

sveduille kun sanoo " fy fan din jävlä bög" ruotsinlaivalla ja lisää siihen de glider in niin maaottelu on varma :p

ja tämä liittyy aiheeseen, koska....
- seurustelet ruotsalaisen kanssa?
- fanitat sweduteknoa?
- swedish housemafia on ihq?
#34 • • colonian1 Guest
levotonta läppää med pojkarna vaan restroomissa i arbetesplatsen,nothin personal mot någon.
Men ja har tidigare bott i swed cirka fem år,vart ihop me en svens brud (=tjej) men de var ju länge sedan i göteborg men de är en helt annan berättelse, ursäkta/förlåt min hemlig svenska, de har rostat väldigt mycke, träning var du ser här..göteborg hade hardrockcafe sedan från början av nittiotalet äldergransen var då tjugotree år wheeeW