Klubikulttuurista poistuminen

20 posts, 1 page, 2,311 views

#1 • • LindaGP Guest
Moi kaikki tutut ja tuntemattomat. Olen nyt spämmäillyt täällä jonkusen vuoden, bileissä en ole käynyt aktiivisesti pariin vuoteen. Kahden viimeisimman tapahtuman välillä meni vuosi. Tuntuu siltä, etten enää kuulu tänne, enkä klubitapatumiin. Konemusiikki ei enää kuullosta miltään korvissani. Mietin tässä semmoista, että poistuisin kokonaan klubikulttuurista, minulla ei ole enää mitään sanottavaa tälläkään foorumilla, koska tunnen olevani täysin ulkopuolinen.

Olen saanyt paljon tuttuja tätä kautta, ja teitä tulee ikävä jos päätän lopettaa klubbailun.

Nyt saatte äänestää ja perustellakin (en ota nokkiini herneitä, enkä muitakaan palkokasveja), tekeekö kohta 3-kymppinen 2 lapsen äiti mitään täällä.

Linda aka Blondie
#2 • • tumpsi Guest
woot :confused:
#3 • • zAo Guest
Äh, ihan turhaa tuollaiset kuin seinään lopettamiset. Eihän sitä tarvi
"poistua klubikulttuurista" vaikka ei kävisi bileissä tai nykyinen
musiikki ei nappaisi.
#4 • • drS Guest
mä en kyl kans oikeen tajuu. jos ei bileet nappaa ni älä käy ja jos ei täällä läppä luista ni ei tarvi postailla. tuskin tollasista asioista tarvii tehdä näin dramaattisia?

tekeekö kohta 3-kymppinen 2 lapsen äiti mitään täällä.

no ei todellakaan, internetti ja bileet on vain tietynikäisille ja lapsettomille ihmisille. ;)
#5 • • LindaGP Guest
Eihän tämä mitenkään dramaattista ole. Ei vain ole mitään annettavaa enää, enhän ole tänne kirjoitellut mitään merkittävää piiiitkään aikaan.
#6 • • akir0 Guest
Jos sun tarvii kysyä tätä asiaa niin et oo viel valmis oikeasti poistumaan! :)
#7 • • Daniel Braun Guest
Hei kuule Linda, mä en oo IKINÄ kirjoittanu tänne mitään merkittävää :D
Enkä mä silti o mihinkään häviämässä...

Joten, sä et lähde mihinkään. piste. .
#8 • • sauce Guest
Lapset ja ikä eivät ole perusteita "poistua dramaattisesti" kuten joku tokaisi. Mutta jos kikki ei potki, niin sitten on ehkä aika vain haihtua pois. Ei sillä, että se olisi pakollista, mutta jos ei vaan kiinnosta, niin miksi nähdä vaivaa? JOS taasen foorumin yhteisöllisyys ja läppä potkii edelleen, niin joku musiikki on pikkuseikka siinä rinnalla.

Allekirjoittaneella on ainakin selkeästi aktiivisempia kausia jotka yleensä kulkevat käsikädessä käytettävissä olevan vapaa-ajan kanssa. Nytkun on uusi työpaikka, ei ehdi postailemaan, mutta aktiivisesti (kerran kahdessapäivässä) tsekkaan mielenkiintoiset jutut eli osta-myy-ostin, miksit, demot, mitä maailmalla tapahtuu yms.

Plattarilaisia en RL:ssä ole pahemmin tavannut, JussiS taitaa olla ainoa jota kännissä häiriköinyt, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Tulevana kesänä ajattelin hiukun useammin raahautua bileisiin, nyt kemut ja vuosi -tahdilla ei ole paljon käsitystä "missä mennään". Trancen tekeminen loppui oikeastaan siinävaiheessa, kun tajusin, että vaikka kuinka yritän niin se saundi on aina "jäljessä". Nykyään käynnistän sequn kerran kuussa, soitan hetken ja totean "että kuultu n+100 kertaa". Siksipä vireillä onkin pänditoimintaa elektrokin merkeissä. Huomenna roudataan sähkörummut soittopaikkaan ja aletaan katsoa kuinka homma toimii. Kokoonpano "Virtasella" on ainakin alkuunsa rummut-106-micromoog-casio-eko tiger-polysix-jotain -tyyppinen blablablaa.

Tuaa, lipsahdin "vähän" aiheesta, mutta semmosta se täällä on, sallittua:D
#9 • • Zapa Guest
I'm dirtythree, I'll get me coat!
#10 • • anton Guest

I'm dirtythree, I'll get me coat!

:D
#11 • • Bio Guest

Allekirjoittaneella on ainakin selkeästi aktiivisempia kausia jotka yleensä kulkevat käsikädessä käytettävissä olevan vapaa-ajan kanssa.

Mulla kans sama homma, tosin vapaa-aika ei siihen niin paljon vaikuta. Välillä ei vaan nappaa käydä bileissä, mut kun on pitänyt n. kuukauden tauon ni sit taas on intoa täynnä. Mut kiinnostus konemusaan ei oo kyl yhtään lopahtanut.

Suurin osa kavereista kuitenkin pyörii bileissä ja lapsuuden kavereita tulee aika harvoin nähtyä. Eli siis ei ikä merkitse mitään, jos vain tykkää olla kemuissa ja nähdä kavereita.
#12 • • LindaGP Guest
Dodi, sulkupyyntö lähetetty Fusionelle. Heikunkeikun! Hymyillään kun nähdään. Nyt :happyroll: pois.
#13 • • eGrind Guest

Lapset ja ikä eivät ole perusteita "poistua dramaattisesti"

Eivät toki, katsotaanpas vaikka Sven Väthiä. Vaimo ja tytär eivät taida paljoa haitata herran bileitä.
#14 • • zAo Guest

Dodi, sulkupyyntö lähetetty Fusionelle. Heikunkeikun! Hymyillään kun nähdään. Nyt :happyroll: pois.

'

No höh! Eihän sitä tunnaria tarvitse poistaa, vaikka et kirjoittaisikaan
enää. Entä jos 5v kuluttua tuleekin hirveä hinku päästä kirjoittamaan,
joutuu vaan rekkaamaan uusiksi ;)
#15 • • akir0 Guest

Eli kun et omaehtoisesti pysty pysymään poissa niin tunnari pitää pyytää suljettavaksi? Eiks toi ny oo jo paradoksi tohon kysymykseen verrattuna :)
#16 • • djkopernikus Guest
LindaGP has left the building...
#17 • • drS Guest
..and we are one step closer to complete sausagefest!
#18 • • soulinhki Guest
itseasiassa alotin keikkailun vasta lasten jälkeen eli ei ne ainakaan ole tappanut kiinnostusta klubikulttuuriin - päinvastoin se on täydellinen vastapaino perhe-elämälle ja harrastus.
tietty randomdokailua ei voi poikamiesvuosien tapaan tehdä eikä ole tarvettakaan.

ainakaan mulle aikuistuminen ei tarkoita sitä että unohdetaan nuoruus ja pyöritään kodin, työn ja citymarketin väliä. (kop kop)
#19 • • JussiS Guest

itseasiassa alotin keikkailun vasta lasten jälkeen eli ei ne ainakaan ole tappanut kiinnostusta klubikulttuuriin - päinvastoin se on täydellinen vastapaino perhe-elämälle ja harrastus.
tietty randomdokailua ei voi poikamiesvuosien tapaan tehdä eikä ole tarvettakaan.

ainakaan mulle aikuistuminen ei tarkoita sitä että unohdetaan nuoruus ja pyöritään kodin, työn ja citymarketin väliä. (kop kop)

Mä oon kans ihmetelly tätä et minkä takia perheen pitäis lopettaa esimerkiks dj-harrastus?

Omalla kohdalla ainakin aion jatkaa just niin kauan kuin oma fiilis tuntuu siltä. Jossain vaiheessa toki tarvinnee priorisoida asioita esimerkiks siten, että jättää pienemmät keikat kokonaan pois, ja alkaa suoriutumaan suoraan keikan jälkeen kotiin, mutta en mä silti osais kuvitella lopettavani täysin keikkailua.
#20 • • jUSSi Guest
Heh, joo. Tuo innostus kulkee ihan suoraan sen mukaan kuinka paljon on aikaa, joskus on enemmän ja joskus vähemmän. Levyjä ostetaan silloin kun rahaa. Ei ne muksut ketään pakota poistumaan.