Trans Arm [Hausahtavaa kasari disco funkutusta]

4 posts, 1 page, 871 views

Avatar
#2 • • Superflyer Guest
Tykkäsin tästä osittain. Rummut ja bassosoundi/kuvio on hyvät (tosin basso vois olla vähän selkeempi). Ongelmana on nyt melodioiden sakavuus. Tässä on aika monta eri kerrosta laitettu menee vähän kun "randomilla" eikä tuolta nouse oikeen yhtään pääteemaa. Myös melodia soundit vois kaikki vaihtaa. Nyt jokainen on tommonen kellosoundi ja muutenki samoja ääniä mitä oot käyttäny aikasemmissaki biiseissäs. Mutmut kohdassa 02:33 alkaa melodia on oikeesti helvetin hyvä. Tee tästä sun pääteema paremmilla soundeilla ja koita korostaa sen asemaa koko biisin ajaks.

Eli:
-Basso hieman selkeemmäksi
-02:33 kohdan melodia pääteemaksi jonka asemaa tulisi korostaa
-Korvaa noi 12 erilaista random-melodiaa jollain hyvällä sivuteemalla, kuten vaikka loistokas torvimelodia kohdassa: 01:51
-Vokaalia olis tässäkin hauska kuulla.
Avatar
#3 • • Zeraf Guest
Jep, aika pienelle ajanjaksolle tuli ympättyä aika monta melodiaa... fiilipohjalla mentiin. Samoja soundeja on kyl kun aikaisemmissakin biiseissä, mut mun mielestä niistä löytyy kaipaamaani naiviutta ja kasarimaisen "paskaa" makua ja tyydyttävä annos vibratoa. :hearts: Rock-bänditkin käyttää melkein joka biisissä about samaa skittaa, rumpuja, bassoa ja laulajaa. :D Soundiin selkeyttä voisin saada sitten, kun saan äänikortin takaisin hoidosta ja ajan jokaisen raidan erikseen sisään ja tunautan niitä jokaista individualistisesti. Tää tavara on ajettu yhtenä massana sisään...ja yhtenä ulos.
Avatar
#4 • • näköradiomies Guest
ei nyt mikään järin ihmeellinen ollut, rumut oli hauskat ja sit toi bassline, vaikka se karkas täysin lapasesta, meni liian monimutkaseks..noista muista saundeista nyt ei voi oikeen sanoa mitään, kuulostaa casio preset saundeilta reverbin seassa, eli ei mitään järin kummaa ohjelmointia ole kyseessä.

vähän sama vika mitä viime kerralla, kuulostaa liikaa aavikolta mun korvaan. tai jotain.

ei vaan oikeestaan antanut mulle mitään.