Command & Conquer 3 ::: Tiberium Wars

5 posts, 1 page, 1,005 views

#1 • • djkopernikus Guest
Tuli eilen / tänään kokeiltua kaverin kanssa peliä lanissa ensimmäistä kertaa. Ei periaatteessa mitään uutta auringon alla. Rakenna, kerää tiberiumia, rakenna, sodi ja voita. Oon kumminkin jo ensimmäisistä tämän peligenren osista saakka ollut suuri fani, joten olihan tämäkin pakko tsekata. Onko täällä pelaajia?
#2 • • putteh Guest
Supreme Commander kiinnostaisi itseäni enemmän, mutta tällä hetkellä ei kyl ole konetta, jolla kumpaakaan näistä pystyisi pelaamaan :(
#3 • • djkopernikus Guest
Mulla on tuo Supreme Commander myös, tosin en ole vielä kokeillut. Idea vissiin sama kuin C & C:ssä?
#4 • • akir0 Guest

Mulla on tuo Supreme Commander myös, tosin en ole vielä kokeillut. Idea vissiin sama kuin C & C:ssä?

Periaatteessa joo, mut pelimekaniikka mahdollistaa paljon paremman taktikoinnin.

Eniten c&c:ssä kyl masentaa surkea katselukorkeus, kun vertaa Supreme Commanderiin. Mut onhan tota III:tä tullu vähän pelailtua.

Armottoman karmeat välivideot muuten :)
#5 • • djkopernikus Guest
Ainakin missioneissa tuo jatkuva videoiden ruutuun lävähtely syö miestä. Pari kertaa ehtii klikkaamaan hiirtä kun jo uutta videota pukkaa. Sen suhteen aika mielenkiintoinen. Edit -> Ei taida muuten vielä karttapaketteja olla saatavilla?