OS näyttää hyvältä ja toimii ihan kivasti, pieniä latausaikoja, muttei todellakaan mitään sen suurempaa tökkimistä. Jotenkin sinänsä tossa joutui miettimään kyllä välillä et mistäköhän mitäkin tapahtuu, mutta vaatinee totuttelua. Tekstiviestin kirjoittaminen on ihan helvetillistä, mun nakit ei todellakaan osu niihin näppäimiin, ja jenkkinäppiksen takia skandit joutuu hakemaan valikoiden kautta. Ilmeisesti se arvaava tekstinsyöttö jeesaisi huomattavasti tuohon, mutta tosiaan ei toimi suomenkielellä. Tekstiviestien jaottelu vuoropuheluksi oli kyllä hyvä systeemi.
Kosketusnäyttö pelasi sinänsä ihan kivasti, mutta ainakin mun mielestä multitouch hiukan haki itseään, ja zoomailu esimerkiksi googlemapsissa tai nettiselaimessa oli aika tuuripeliä loppujen lopuksi. Voi tietty vaatia tuokin harjoittelua.
No mitäs tästä sitten jäi käteen? Ihan kiva lelu, joka 3G ja HSDPA -yhteyksillä varustettuna olisi varmaankin hyvä nettitabletti. Tekstiviestittäminen on todella vaikeaa, soittaminen luonnollisesti onnistuu. Eli ei nyt ihan sitä mitä mä haluan puhelimelta, jonka pääasiallinen tehtävä on viestinnän hoitaminen.