Minulle riittää puhelimen toiminnallisuuksiksi toimiva kalenteri, puhelut, tekstiviestit sekä toimiva synkkaus tietokoneen kanssa.
Joutu hakee 2GB tikun, ku ei voi iPodia käyttää tikkuna koko aikaa... Haluu musaaki kuunnella välillä. (Nii ja makso e25,-)
iPodin ja puhelimen yhdistäminen toimii silloin, jos puhelimella on oma sisäänrakennettu vara-akku, ettei musan kuuntelu vie kaikkea puheaikaa.
Kaikki pieneksi, muttei liian. Pitää kestää vähä kolhuu. iPod nano olis kivan kokonen, mut liian ohkanen. Ei uskaltais taskussa pitää. Jos vaikka tipun jostain. (Kuten mulla on tapana tehdä.) Creativen tikun kokoseen varmaan vaihdan ku toi iPod leviää. Näyttää myös siltä, että voi ottaa damagee.
Puhelin mulla on nyt vähän liian pieni. Se 3330 oli näppäimistön kohilta täydellinen, vaikka muuten vähän iso. Nyt on joku 8000-sarjalainen ja saa hammastikuilla näppäillä tekstiviestejä. Pitänee vaihtaa 3330:n, ne ku ei maksa mitään.
No mut sit ku on satagiganen tila, 5x kestävämpi akku, snadi kooltaan, ja heittää esmes lasernäppiksen tasolle ja heittää seinään kuvan, ni puhelin-tikku-mp3soitin-myssynvirkkaaja-videoidentoistin-lapsenvahti-veroilmotuksentäyttäjä-internetsurfferi-kahvinkeitin yhdistelmät vois toimii. Ku jos jostain Mynthonpastilliaskin kokosesta tsiigailee jotain tekstiä monimutkasempaa, niin tekee mieli repii valtimot auki muovilusikalla.