Suuri Rusinapullakysymys

56 posts, 3 pages, 7,069 views

Avatar
#41 • • Daniel Braun Guest
Mitä hittoa, en mä o koskaan kuullutkaan että rusinoita porkkanaraasteeseen :(
Joskut appelsiinin palaset tms on tuttujuttu raasteessa, mut rusinat...
Miksi kukaan haluaisi laittaa rusinoita porkkanaraasteeseen?
Avatar
#42 • • zAo Guest
Joo rusinat porkkanaraasteessa on kieltämättä aika käsittämätöntä
Avatar
#43 • • serotonot Guest
Te ootte käsittämättömiä.

Maksalaatikossa pitää ehdottomasti olla rusinoita, silloin se on hemmetin hyvää. Tietysti siis puolukkahillon kera nautittuna. (oon myös kuullu et jotkut pistää siihen ketsuppia, mut sehän nyt on merkki jostain mielenterveydellisistä ongelmista)
Todistan tän sillä että olen syönyt sitä lukemattomia paketillisia tän syksyn aikana.

Raasteeseen rusinat ei munkaan mielestä hirveemmin sovi, mut simassa ne on ehdottomia just esim ton valmistumisen tietämiseen, et uskaltaa kiljun korkata.

Ja hedelmiä voi survoa mihin ruokaan vaan ja mitä hedelmiä tahansa. Tää todistuu sillä et just eilen tehtiin okra-tofu-mango-cheddar-herkkusieni-kapris-lasagnea ja se oli ihan v*tun hyvää. Banaaniaki ollaan lasagneen tungettu ja sekin maistu hiton hyvältä.

Ja hedelmäsalaattiin survottiin joskus nuudeleita ja sipulia, ihan vaan todistaaksemme itsellemme et käytännössä katsoen mikä tahansa ruoka on hyvää.

M O T noi rusinajutut nyt joten naamat umpeen, ahdasmieliset p*skat!

edit: nii, pullassa voi olla tai olla olematta rusinoita, ei se paljon makuelämykseen loppupeleissä vaikuta.
Avatar
#44 • • putteh Guest
Ei rusinoita mun pullliin, kiitos. Ja kehä kolmosesta ollaan suht kaukana ulkopuolella. Pienenä tuli nypittyä rusinat pullasta pois :)
Avatar
#45 • • milo Guest

Te ootte käsittämättömiä.

Maksalaatikossa pitää ehdottomasti olla rusinoita, silloin se on hemmetin hyvää. Tietysti siis puolukkahillon kera nautittuna. (oon myös kuullu et jotkut pistää siihen ketsuppia, mut sehän nyt on merkki jostain mielenterveydellisistä ongelmista)


Ei pidä itseäni mielenterveysongelmaisena mutta silti laitan ketsuppia maksalaatikkoon. Ja rusinoita pitää olla tietenkin. Porkkanaraasteessa rusinoita tai appelsiinia, molemmat käy. Ananas tykkää kanasta ja toisin päin. Sekä pitsassa banaani ja valkosipuli on täydellisen tappava yhdistelmä.
Avatar
#46 • • Taedium Guest

taedium, vihaan sinua.

:heart:

*pus*
Avatar
#47 • • snt Guest
rusinoita, mutta kohtuudella
Avatar
#48 • • sauce Guest
Kummatkin menee kaffeenkans, mutta jos saisin valita, niin EI rusinoille.
Avatar
#49 • • tumpsi Guest

Kummatkin menee kaffeenkans, mutta jos saisin valita, niin EI rusinoille.

what he said.
Avatar
#50 • • sauce Guest

Kummatkin menee kaffeenkans, mutta jos saisin valita, niin EI rusinoille.

what he said.


Ei rusinoita, ei helsinki, ¿Comprende?
Avatar
#51 • • Loopy Guest
Uusi inhokki.

Rusinat leivässä. Ei saatana. Tossa on pakko olla jo mielenvikaisuutta taustalla.
Avatar
#52 • • jorkki Guest
todellakin ilman ja III:n ulkona
Avatar
#53 • • vl Guest
Pitää varmaan mennä tekemään nettiadressi rusinapullien kieltämiseksi..
Avatar
#54 • • tumpsi Guest

Kummatkin menee kaffeenkans, mutta jos saisin valita, niin EI rusinoille.

what he said.


Ei rusinoita, ei helsinki, ¿Comprende?


.
Avatar
#55 • • akir0 Guest

Maksalaatikossa pitää ehdottomasti olla rusinoita, silloin se on hemmetin hyvää. Tietysti siis puolukkahillon kera nautittuna. (oon myös kuullu et jotkut pistää siihen ketsuppia, mut sehän nyt on merkki jostain mielenterveydellisistä ongelmista)



Isoveli pistää sinappia maksalaatikkoon, olenko neitsyt?
Avatar
#56 • • tumpsi Guest

Maksalaatikossa pitää ehdottomasti olla rusinoita, silloin se on hemmetin hyvää. Tietysti siis puolukkahillon kera nautittuna. (oon myös kuullu et jotkut pistää siihen ketsuppia, mut sehän nyt on merkki jostain mielenterveydellisistä ongelmista)



Isoveli pistää sinappia maksalaatikkoon, olenko neitsyt?


Lahti pilaa tunnelman.