O: Sennheiser HD 25 SP sanka

6 posts, 1 page, 1,261 views

Avatar
#1 • • geeezz Guest
Jeah, jos sattuu löytymään ylimääräistä pyörimässä nurkissa (jos esim luuriosat on mennyt paskaksi jollain kumman tavalla) niin voisin poistaa pientä korvausta vastaan. Oma on kadonnut jossain heinäkuun aikana. En tiedä tarkalleen mistä, miten ja milloin, mutta jazzien jälkeen huomasin että ihan niinku luureista ois puuttunut joku olennainen osa. Mut, jos ei löydy ni tarvii varmaan hommata sit hd 25:t. Ei tää elo tähän siis kaadu. :D

ai nii ja täältä saa kiinni: [email protected]
Caro²

Posts: 5,301

#2 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Siis.. tarkotatko ihan koko sanka-/panta-osiota?
25 sp:ssähän ei o erillisiä sankoja, vaan se koko setti on yhtä pakettia..

:confused:
Avatar
#3 • • JAYeL Guest

Siis.. tarkotatko ihan koko sanka-/panta-osiota?
25 sp:ssähän ei o erillisiä sankoja, vaan se koko setti on yhtä pakettia..

:confused:



hmmm... Ainakin mulla lähtee sanka irti luureista... HD-25-1 onkin yhtenäinen paketti. ;)
Caro²

Posts: 5,301

#4 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2


hmmm... Ainakin mulla lähtee sanka irti luureista... HD-25-1 onkin yhtenäinen paketti. ;)


Joo, sanka lähtee irti luureista. Mutta sanka on kiinni myös toisen puolen kuupassa. Ei ole niinkuni "yksi sanka per kuuloke" - vaan kiinnosti tosiaan, että kaveri hakee koko sitä sankahässäkkää.

ps. hd 25-1:stä lähtee kyl kuupat irti ihan samalla tavalla.
Avatar
#5 • • JAYeL Guest


hmmm... Ainakin mulla lähtee sanka irti luureista... HD-25-1 onkin yhtenäinen paketti. ;)


Joo, sanka lähtee irti luureista. Mutta sanka on kiinni myös toisen puolen kuupassa. Ei ole niinkuni "yksi sanka per kuuloke" - vaan kiinnosti tosiaan, että kaveri hakee koko sitä sankahässäkkää.

ps. hd 25-1:stä lähtee kyl kuupat irti ihan samalla tavalla.



Jepulis. niinhän ne lähteekin. Ei vaan yhtä helpon näköisesti, kuin noista SP:stä.
Nyt offtopic poikki ja myykää joku pojalle luureihin sangat!11! :D
Avatar
#6 • • geeezz Guest
No luulis että ois koko kuulokkeet mennyt hukkaan jos ei sanka irtoais molemmista luureista. ja kyllä, hd 25 sp. Mut oon niin old skool että emmä tiedä onko tullut muutoksia malliin ja saattaa olla ihan yleistä esim tuolla saksanmaalla em. kamojen hukkaaminen ja siks sennheiser ois tehny modifikaatioita tuohon ettei kerta kaikkiaan sais vahingossa hukattua erinäisiä irtoavia osia (nopeesti laskettuna yht. 4: johto, 2xluuri, sanka)

-g.

ps. maksaa muuten sennheiserin omassa kaupassa abt kympin mut jos jollakin on poistaa alle kahdenkympin postikuluineen ni jees.