Peetter Ässä - Lifestyle

4 posts, 1 page, 1,049 views

Avatar
#1 • • Peter Skogberg Guest
Selitin nää ihan samat tonne sivustollekin, mutta here I go again: Vokaalien nauhoitus oli perseestä, koska läppärin integroitu äänikortti on niin kurja, että siihen ei voi lyödä ulostuloo samaan mikseriin mistä sisääntuleva ääni tulee, tai kuuluu Whhhhhhhuuuuuummm. Eli toisin sanoen en kuullut koko biisiä, kun nauhoitin vokaaleja, joten aivan nuotissa ne eivät ole (pitäis varmaa lopettaa dokailu ja vuokrata joku studio tunniksi niillä rahoilla :)) . Lyriikat melko nonsenseä. Kitaraa on n. 4 sekuntia biisissä. Masterointi on paskaa koska olen olen paska masteroimaan. No mut biisi eka on aina biisi eka. Valitse ilman vokaaleja tai vokaaliversio. Molempien valinta kielletty!

Niijjoo tuol ne on:

http://www.students.tut.fi/~skogberg/index.html
Cutoff

Posts: 14

#2 • • Cutoff
Liikaa ääniä. Täs on ihastuttu liikaa muutamiin noihin sampleihin ja lisätty vaa soundeja enemmän.
Laulu nivoo kyl kokonaisuutta paremmin kokoon. Tästä vois tulla ihan hyvä biisi jos vaa poistaisit joitain ihan täysin turhia ääniä tuolta ja keskittyisit biisiin. Myös rytmissä vois olla enemmän ideaa.

Aika orastavaa, mutta hyvän biisin pohja täs on. Hieman tarkennusta visioon niin tästä tulee jees.
Avatar
#3 • • Peter Skogberg Guest
Hmm puskeeko urku ehkä liikaa...? Tai niitä taitaa olla kaksi joten puskevatko molemmat vähän liikaa :)?
Avatar
#4 • • Peter Skogberg Guest
Hooh. Huomasin just äsken, että olin vahingossa äänittänyt noi vokaalit tietokoneen INTEGROIDULLA äänikortilla enkä tuolla SM-58:lla, eli ei ihmekään että kuulostaa vähä tunkkaselta. Pitänee äänittää uudestaan :hah: