Tässähän asiasta keskustellaan. Mikä on parempaa kuin asiallinen keskustelu ongelmaksi nähdyistä aiheista?
Oikeassa olet. Edellisen viestini tarkoitus ei ollut nousta barrikadeille, unelmoida vallankumouksesta tai jotain, vaan lähinnä nostaa esiin kysymys, että miksi ei tekisi jotain muutakin kuin keskustelisi foorumeilla pienissä piireissä? Tarkoitan, että aloittamasi aihe voisi hyvinkin olla sellainen, joka oikein esitettynä ja eteenpäin vietynä voisi saada leffateatterin johdon varpailleen.
Itse olen samaa mieltä, hinnat ovat aivan suolesta. Ovat olleet niitä jo niin kauan kuin muistan, joten käyn leffoissa tosi harvoin, koska miksi maksaa huonosta kuvasta ja epävakaasta äänestä, pahimmassa tapauksessa kusihädän piinatessa? (Nykyajan perustöllökin tarjoaa parempaa kuvaa kuin leffateattereiden screenit ja kuulokkeilla kuulee ääniraidan paremmin kuin teatterissa). Summa summarum, elämäni parhaat leffakokemukset eivät ole tulleet valkokankaalta vaan esimerkiksi himassa - kuulokkeet päähän ja makaamaan sohvalle, jossa voi itse valita mitä katsoo ja milloin, ja jos kusettaa, voi mennä vessaan ilman että kokemus keskeytyy lopullisesti.