Pokeriturnaus akselilla stealth/klubitus/platinum! TÄNÄÄN!

91 posts, 5 pages, 11,474 views

Avatar
#61 • • JussiS Guest
Viides sentään, hieman jäi kyl kirvelemään toi 2000 chipin potin jakaminen, varsinkin kun itellä kolme ässää :/ Harmi et vastustajallakin oli.
Avatar
#62 • • trusti Guest
täl kertaa ei rahoille :( joo livepeleissä on kyl tosiaankin paljon enemmän fiilistä...
Avatar
#63 • • JussiS Guest
Ai niin. Eniten vituttaa et hävisin Timcelle.

Vittu Timcelle :(
Avatar
#64 • • Kumma Guest
Meni kyl vähän ohi, mut ei se mtn :)
Avatar
#65 • • trusti Guest
onnittelut pokerikuningas timcelle :) oisko ideaa ens kerralla pelata ihan käteispöytää, ettei turnausta?
Avatar
#66 • • Timce Guest

Ai niin. Eniten vituttaa et hävisin Timcelle.

Vittu Timcelle :(




Mees ny siitä. :D


Kiitosta vaan kaikille vastuksesta.
Ehdottomasti live-pelien kannalla kans.
Avatar
#67 • • HardS Guest
olihan toi hauskaa :D kiitsat pelist, ens kerral vien sit timzee. :D
Avatar
#68 • • JussiS Guest

onnittelut pokerikuningas timcelle :) oisko ideaa ens kerralla pelata ihan käteispöytää, ettei turnausta?


nääh, toi menee IMO jo vähän turhan paljon "uhkapelaamiseks".
Avatar
#69 • • JussiS Guest
Niinjoo, milläs kädellä voitto vietiin?
Avatar
#70 • • trusti Guest

onnittelut pokerikuningas timcelle :) oisko ideaa ens kerralla pelata ihan käteispöytää, ettei turnausta?


nääh, toi menee IMO jo vähän turhan paljon "uhkapelaamiseks".



ois se vaihtelua tohon räiskimiseen :) pienimmäs pöydäs kuitenkin BB vaan 25 centtiä.. ei paha
Avatar
#71 • • Timce Guest

Niinjoo, milläs kädellä voitto vietiin?



Muistaakseni mulla oli AA99, kaverilla AA
Avatar
#72 • • ville Guest

Niinjoo, milläs kädellä voitto vietiin?



Muistaakseni mulla oli AA99, kaverilla AA



eli tuurilla meni ;)

mut asiaan: ehkä voisin joskus muulloinkin tulla mukaan, mutta ainakin itseäni kiinnostaa lähinnä turnaus. Tällaisenaan hommaa voisi verrata jonkun leffan katsomiseen ts sijoita femma ja saa viihdykettä vähäksi aikaa. Heti jos alkaa mennä avoimeen peliin, vaikka edes 0,25BB niin homman luonne muuttuu imo ihan kokonaan....
Avatar
#73 • • Timce Guest

Niinjoo, milläs kädellä voitto vietiin?



Muistaakseni mulla oli AA99, kaverilla AA



eli tuurilla meni ;)



Tarkoitin siis, et mulla oli kädessä A9 kaverilla AQ tjsp.

floppiin tuli A?9..Ja tää kaveri pisti allin. Ketähän vastaan muuten pelasin headsupin?
Avatar
#74 • • JussiS Guest

mut asiaan: ehkä voisin joskus muulloinkin tulla mukaan, mutta ainakin itseäni kiinnostaa lähinnä turnaus. Tällaisenaan hommaa voisi verrata jonkun leffan katsomiseen ts sijoita femma ja saa viihdykettä vähäksi aikaa. Heti jos alkaa mennä avoimeen peliin, vaikka edes 0,25BB niin homman luonne muuttuu imo ihan kokonaan....


Jees, samaa mieltä itsekin. Oma pokeriharrastus on tosiaanki ajanvietettä, mitä pieni rahapanos vain piristää. Tunnin pelissä hävisin nyt 5 dollaria, mutta avoimessa pelissä todellisella rahalla tunnissa menee kevyesti satanen jos oikein huono munkki käy.
Avatar
#75 • • trusti Guest

mut asiaan: ehkä voisin joskus muulloinkin tulla mukaan, mutta ainakin itseäni kiinnostaa lähinnä turnaus. Tällaisenaan hommaa voisi verrata jonkun leffan katsomiseen ts sijoita femma ja saa viihdykettä vähäksi aikaa. Heti jos alkaa mennä avoimeen peliin, vaikka edes 0,25BB niin homman luonne muuttuu imo ihan kokonaan....


Jees, samaa mieltä itsekin. Oma pokeriharrastus on tosiaanki ajanvietettä, mitä pieni rahapanos vain piristää. Tunnin pelissä hävisin nyt 5 dollaria, mutta avoimessa pelissä todellisella rahalla tunnissa menee kevyesti satanen jos oikein huono munkki käy.



jokaisen pitää joskus maksaa ne oppirahansa.. te mietitte nyt kuinka paljon voitte hävitä, mä taas kuinka paljon voittaa :) mut toki turnauspelit on mielenkiintoisempia kuin käteispöytä. itseä kiinnostais kuitenkin pelailla hieman enemmän "tosissaan", joten miltä kuulostaisi buy innin nostaminen 20 dollariin tai edes kymppiin?
Avatar
#76 • • ville Guest


jokaisen pitää joskus maksaa ne oppirahansa.. te mietitte nyt kuinka paljon voitte hävitä, mä taas kuinka paljon voittaa :) mut toki turnauspelit on mielenkiintoisempia kuin käteispöytä. itseä kiinnostais kuitenkin pelailla hieman enemmän "tosissaan", joten miltä kuulostaisi buy innin nostaminen 20 dollariin tai edes kymppiin?



Ei tässä ole kyse mistään oppirahoista vaan ajanvietteestä. Jos käy normaalissa palkkatyössä ei tällasen turnauksen voitolla tai tappiolla ole käytännössä mitään merkistä taloudelliseen tilanteeseen. Siten pelaaminen on tapa tappaa aikaa siinä missä plattarin lukeminen leffan katsominen tai punttiksella käynti :)

Sitten jos halutaan pelata tosissaan, pöydässä tulee aika monelle persettä runsaanpuoleisesti. Ja koska suurin osa porukasta kuitenkin häviää, mun on hyvin vaikea nähdä, että suuremmilla panoksilla saataisiin munkaltaista jengiä mukaan. Se kun oikeasti vaatisi sitä, että peliin pitäisi vähän perehtyä ja se pitäisi ottaa enemmän tosissaan.

Esim tähän peliin mä tulin mukaan vain sen takia, että se maksoi 5e. 10e olisin varmaan jo jäänyt pihalle, mutta ehkä harkinnut. 20e en ikinä tulisi mukaan. Ei jengi sentään tyhmää ole... ketä kiinnostaa tulla pöytään 20e panoksella jos tietää että vastassa on pelaajia, jotka pelaa viikossa enemmän kuin itse koko elemän aikana?

Ajanviete ajanvietteenä ja ne jotka haluaa "tienata tosissaan" voi imo mennä ammattilaispöytiin eikä putsata tällaisen amatöörejä jotka vaan haluaa tappaa aikaa mukavalla tavalla :)
Avatar
#77 • • JussiS Guest

Ei tässä ole kyse mistään oppirahoista vaan ajanvietteestä. Jos käy normaalissa palkkatyössä ei tällasen turnauksen voitolla tai tappiolla ole käytännössä mitään merkistä taloudelliseen tilanteeseen. Siten pelaaminen on tapa tappaa aikaa siinä missä plattarin lukeminen leffan katsominen tai punttiksella käynti :)

Sitten jos halutaan pelata tosissaan, pöydässä tulee aika monelle persettä runsaanpuoleisesti. Ja koska suurin osa porukasta kuitenkin häviää, mun on hyvin vaikea nähdä, että suuremmilla panoksilla saataisiin munkaltaista jengiä mukaan. Se kun oikeasti vaatisi sitä, että peliin pitäisi vähän perehtyä ja se pitäisi ottaa enemmän tosissaan.

Esim tähän peliin mä tulin mukaan vain sen takia, että se maksoi 5e. 10e olisin varmaan jo jäänyt pihalle, mutta ehkä harkinnut. 20e en ikinä tulisi mukaan. Ei jengi sentään tyhmää ole... ketä kiinnostaa tulla pöytään 20e panoksella jos tietää että vastassa on pelaajia, jotka pelaa viikossa enemmän kuin itse koko elemän aikana?

Ajanviete ajanvietteenä ja ne jotka haluaa "tienata tosissaan" voi imo mennä ammattilaispöytiin eikä putsata tällaisen amatöörejä jotka vaan haluaa tappaa aikaa mukavalla tavalla :)


Komppaan kans villee 100%, pelaan ihan ajanvietteeks eikä tosiaankaan tarkoituksena oo alkaa kynimään ketään.
Avatar
#78 • • trusti Guest


jokaisen pitää joskus maksaa ne oppirahansa.. te mietitte nyt kuinka paljon voitte hävitä, mä taas kuinka paljon voittaa :) mut toki turnauspelit on mielenkiintoisempia kuin käteispöytä. itseä kiinnostais kuitenkin pelailla hieman enemmän "tosissaan", joten miltä kuulostaisi buy innin nostaminen 20 dollariin tai edes kymppiin?



Ei tässä ole kyse mistään oppirahoista vaan ajanvietteestä. Jos käy normaalissa palkkatyössä ei tällasen turnauksen voitolla tai tappiolla ole käytännössä mitään merkistä taloudelliseen tilanteeseen. Siten pelaaminen on tapa tappaa aikaa siinä missä plattarin lukeminen leffan katsominen tai punttiksella käynti :)

Sitten jos halutaan pelata tosissaan, pöydässä tulee aika monelle persettä runsaanpuoleisesti. Ja koska suurin osa porukasta kuitenkin häviää, mun on hyvin vaikea nähdä, että suuremmilla panoksilla saataisiin munkaltaista jengiä mukaan. Se kun oikeasti vaatisi sitä, että peliin pitäisi vähän perehtyä ja se pitäisi ottaa enemmän tosissaan.

Esim tähän peliin mä tulin mukaan vain sen takia, että se maksoi 5e. 10e olisin varmaan jo jäänyt pihalle, mutta ehkä harkinnut. 20e en ikinä tulisi mukaan. Ei jengi sentään tyhmää ole... ketä kiinnostaa tulla pöytään 20e panoksella jos tietää että vastassa on pelaajia, jotka pelaa viikossa enemmän kuin itse koko elemän aikana?

Ajanviete ajanvietteenä ja ne jotka haluaa "tienata tosissaan" voi imo mennä ammattilaispöytiin eikä putsata tällaisen amatöörejä jotka vaan haluaa tappaa aikaa mukavalla tavalla :)




Ajanvietteen vuoksi mäkin pelaan. Suurin syy mun nillitykseen on se, että kun pöydässä on paljon löysiä ja passiivisia (valitaan lähtökädet löysästi, maksellaan muiden betsejä käsillä kuin käsillä, harvoin reissataan) pelaajia, niin voittava strategia on pelata äärimmäisen tiukkaa ja agressiivista, sillä joku kuitenkin maksaa isot reissut oleellisesti huonommalla kädellä. Se taas on aikalailla tylsää. (Viimeksi tosin en jaksanut pelata tarpeeksi tiukkaa, vaan aloin puskemaan ysiparilla etupositiosta joka sitten kostautui).

Pointti on se, että jos jengillä olis edes hiukan jotain "menetettävää", niin peli tiukentuisi ja taktisilla kikkailuilla saattaisi olla ihan käyttöä ja merkitystäkin. Pelaaminen olisi siten huomattavasti kiehtovampaa. Vaikka näin ei kävisikään, niin potissa olisi kuitenkin enemmän rahaa ja näinollen jaksaisi odotella paremmin niitä "monstereita" joilla lähteä puskemaan :)

Texas Holdem on kuitenkin äärimmäisen kiehtova peli, jossa menestyäkseen pitää hallita sekä matemaattinen puoli (todennäköisyydet, implisiittiset pottikertoimet jne) että psykologinen puoli (vastustajan lukeminen). Suosittelen perehtymään aiheeseen paremmin. Jos tykkää vain lätkiä korteilla kuin korteilla sen lyhyen hetken 5 dollarista, niin eikö saman "ajanvietteen" saisi sijoittamalla nekin rahat lauantaiseen lottoarvontaan? ;)

Mutta en mä valita tän enempää, ensi kerralla taas mukana :)
Avatar
#79 • • HardS Guest

Niinjoo, milläs kädellä voitto vietiin?



Muistaakseni mulla oli AA99, kaverilla AA



eli tuurilla meni ;)



Tarkoitin siis, et mulla oli kädessä A9 kaverilla AQ tjsp.

floppiin tuli A?9..Ja tää kaveri pisti allin. Ketähän vastaan muuten pelasin headsupin?


mua :)
Avatar
#80 • • miikkaL Guest
Jos ihan vain harrastusmielessä pelaatte, unohtakaa nettipokeri, livepokeri on helvetin paljon kiehtovampaa ja mukavampaa. Meillä on jyväskylässä hyvä pokeririnki, taas tänä viikonloppuna 20 pelaajan turnaus.

Vois tähänkin joskus kyllä osallistua :)

Se on kyllä totta, mitä trusti tuossa sivusikin, että pelistä puuttuu paljon, jos suurin osa osallistujista ei ymmärrä teoriaa pokerin takana.. Tällöin peli kääntyy nimenomaan tuuriksi, ja paljon hienompia hetkiä saa, kun koukuttaa vastustajan sata-nolla omilla teoillaan pöydässä.