3,736 posts, 187 pages, 1,259,603 views
LiiNa, 27.10.2008 08:48:
Taidan olla vanhaks tulossa. Ihan paskana ja väsyny edelleen, vaikka perjantaina oltiin bileissä ja nyt on jo maanantai
sapeli, 27.10.2008 08:49:
---
LiiNa, 27.10.2008 08:48:
Taidan olla vanhaks tulossa. Ihan paskana ja väsyny edelleen, vaikka perjantaina oltiin bileissä ja nyt on jo maanantai
---
Vähän sama tilanne, tänään kyl ollaan töissä niiiiin säästöliekillä!
Freja, 26.10.2008 16:48:
Mä himoitsen lyhyempää ja vaaleempaa tukkaa.
Jutu, 27.10.2008 11:31:
Kuin myös, mutta en kyllä raaskis luopua pitkistä hiuksista :/ Vaikka ne on tähän asti kasvanutkin hurjaa vauhtia, niin ei sitä tiedä jos mun hiuksilla on ikäkriisi ja ne lopettaa kasvamisensa. Ja vaaleemmatkin taas haluisin, mutta kun tiedän mitä kaikkea sen eteen taas joutuis tekemään, niin ei kyllä innosta sekään. Vaikeeta tää hiusten kanssa eläminen
Freja, 27.10.2008 11:37:
---
Jutu, 27.10.2008 11:31:
Kuin myös, mutta en kyllä raaskis luopua pitkistä hiuksista :/ Vaikka ne on tähän asti kasvanutkin hurjaa vauhtia, niin ei sitä tiedä jos mun hiuksilla on ikäkriisi ja ne lopettaa kasvamisensa. Ja vaaleemmatkin taas haluisin, mutta kun tiedän mitä kaikkea sen eteen taas joutuis tekemään, niin ei kyllä innosta sekään. Vaikeeta tää hiusten kanssa eläminen
---
Mäkin niin tykkään näistä pitkistä, kun ne saa niin monella tavalla laitettua, mut voi hemmetti ku ne menee nii helposti aina takkuun! Joka aamu herään hiukset takkusena (ja nukun viel yleensä aika rauhallisesti), jos ulkona tuulee nii ne o heti takussa/suussa/silmillä, jos mä syön safkaa tai juon jotai hiukset auki, niin ne menee myös siihe ruokaan/juomaankin... Argh!
Mul ois mallikin jo valmiina ja muuta, mut en vaa sit tiiä. Kyllähän nää nyt takas (KAIT) kasvaa, mutta erittäin hitaasti. Mulla ei oo ikinä ollu näi pitkät hiukset, koko elämäni oon elänyt lyhyttukkasena ja aina inhosin sitä. En nyt kyl mitään älyttömän lyhyttä ois leikkauttamassakaan, mut entä jos en ees tosta ~15-20 cm lyhyemmästäkään sit tykkää?
hankalia kyl nää hiusasiat.
Ehkä mä meen vaa kampaajalle ja selitän visioni ja kysyn et mitä se on mieltä.
Natural Skeletor, 29.10.2008 06:43:
Itsensä kanssa pitäisi oppia elämään, mutta kun muiden kanssa se on niin paljon helpompaa.