Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,259,603 views

Aurinkoneiti

#2041 • • Aurinkoneiti
Nyt ahdistaa, ko en pysty soittamaan kännykällä.
Liina

#2042 • • Liina Ratamurmeli
Hassua, miten sitä odotttaa bileitä ihan eri tavalla, kun on käynyt niin vähän missään varmaan viimesen vuoden tai vähän vajaan aikana. Edellisestäkin kerrasta n. kuukaus aikaa ja nyt odotan tulevan viikonlopun bileitä, kuin jotain tosi kivaa ja ihmeellistä olisi tiedossa. Ennen kun kävi melkeen joka viikonloppu jossain, niin se oli lähinnä semmonen tapa ja itsestäänselvyys, jota ei sen kummemmin odottanut ja ajatellut.. Itseasiassa ihan kiva fiilis *hihu*
#2043 • • Annakins Guest
Keskiviikon baari-illat ei selkeesti sovi mulle enää. Väsyttää ihan pipona vaikkei menny ees yli puolenyön!
Freja

#2044 • • Freja Sihteeri
Mä himoitsen lyhyempää ja vaaleempaa tukkaa. Joutuu varmaa ens viikol käydä investoimassa itsensä parantamiseen.

Taisin myös kokea just psyykkisen piristäytymisen. Koko päivän ollu iha rötvä olo, ja mitä lähemmäs pumppitunnin alkaminen tulee, sitä energisemmäks mä muutun. Ah, loistavaa.

Nukkumaanmeno siirtyy tänään aika myöhäselle, koska joudun käymään salilla suihkussa oman kylppärini ollessa suihkukiellossa. Sekään ei sit loppujen lopuks oo nii paha asia, koska pääsen siinä samalla sitten saunomaan! Ja sehän sopii vallan loistavasti.

Nyt ajatukset on taas... Jossain.

Iiih ja huoh ja ai että.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Liina

#2045 • • Liina Ratamurmeli
Taidan olla vanhaks tulossa. Ihan paskana ja väsyny edelleen, vaikka perjantaina oltiin bileissä ja nyt on jo maanantai *uuh*
sapeli

#2046 • • sapeli jokukukamikä?

LiiNa, 27.10.2008 08:48:
Taidan olla vanhaks tulossa. Ihan paskana ja väsyny edelleen, vaikka perjantaina oltiin bileissä ja nyt on jo maanantai *uuh*

Vähän sama tilanne, tänään kyl ollaan töissä niiiiin säästöliekillä! *haukottel*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Birgie

#2047 • • Birgie Kikati

sapeli, 27.10.2008 08:49:
---
LiiNa, 27.10.2008 08:48:

---

Vähän sama tilanne, tänään kyl ollaan töissä niiiiin säästöliekillä! *haukottel*

mulla on NIIN sama fiilis. Lisäksi musta tuntuu, että nukuin sekä lauantain että sunnuntain ja silti tuntuu ettei pysy hereillä töissä! Aivan kauhee kooma päällä... Tahtoo kotiin nukkumaan... *poks*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Jutu

#2048 • • Jutu Blondi

Freja, 26.10.2008 16:48:
Mä himoitsen lyhyempää ja vaaleempaa tukkaa.

Kuin myös, mutta en kyllä raaskis luopua pitkistä hiuksista :/ Vaikka ne on tähän asti kasvanutkin hurjaa vauhtia, niin ei sitä tiedä jos mun hiuksilla on ikäkriisi ja ne lopettaa kasvamisensa. Ja vaaleemmatkin taas haluisin, mutta kun tiedän mitä kaikkea sen eteen taas joutuis tekemään, niin ei kyllä innosta sekään. Vaikeeta tää hiusten kanssa eläminen *hmph*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Freja

#2049 • • Freja Sihteeri

Jutu, 27.10.2008 11:31:
Kuin myös, mutta en kyllä raaskis luopua pitkistä hiuksista :/ Vaikka ne on tähän asti kasvanutkin hurjaa vauhtia, niin ei sitä tiedä jos mun hiuksilla on ikäkriisi ja ne lopettaa kasvamisensa. Ja vaaleemmatkin taas haluisin, mutta kun tiedän mitä kaikkea sen eteen taas joutuis tekemään, niin ei kyllä innosta sekään. Vaikeeta tää hiusten kanssa eläminen *hmph*

Mäkin niin tykkään näistä pitkistä, kun ne saa niin monella tavalla laitettua, mut voi hemmetti ku ne menee nii helposti aina takkuun! Joka aamu herään hiukset takkusena (ja nukun viel yleensä aika rauhallisesti), jos ulkona tuulee nii ne o heti takussa/suussa/silmillä, jos mä syön safkaa tai juon jotai hiukset auki, niin ne menee myös siihe ruokaan/juomaankin... Argh!

Mul ois mallikin jo valmiina ja muuta, mut en vaa sit tiiä. Kyllähän nää nyt takas (KAIT) kasvaa, mutta erittäin hitaasti. Mulla ei oo ikinä ollu näi pitkät hiukset, koko elämäni oon elänyt lyhyttukkasena ja aina inhosin sitä. En nyt kyl mitään älyttömän lyhyttä ois leikkauttamassakaan, mut entä jos en ees tosta ~15-20 cm lyhyemmästäkään sit tykkää? *uuh*

hankalia kyl nää hiusasiat.

Ehkä mä meen vaa kampaajalle ja selitän visioni ja kysyn et mitä se on mieltä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Gleba

#2050 • • Gleba

Freja, 27.10.2008 11:37:
---
Jutu, 27.10.2008 11:31:

---

Mäkin niin tykkään näistä pitkistä, kun ne saa niin monella tavalla laitettua, mut voi hemmetti ku ne menee nii helposti aina takkuun! Joka aamu herään hiukset takkusena (ja nukun viel yleensä aika rauhallisesti), jos ulkona tuulee nii ne o heti takussa/suussa/silmillä, jos mä syön safkaa tai juon jotai hiukset auki, niin ne menee myös siihe ruokaan/juomaankin... Argh!

Mul ois mallikin jo valmiina ja muuta, mut en vaa sit tiiä. Kyllähän nää nyt takas (KAIT) kasvaa, mutta erittäin hitaasti. Mulla ei oo ikinä ollu näi pitkät hiukset, koko elämäni oon elänyt lyhyttukkasena ja aina inhosin sitä. En nyt kyl mitään älyttömän lyhyttä ois leikkauttamassakaan, mut entä jos en ees tosta ~15-20 cm lyhyemmästäkään sit tykkää? *uuh*

hankalia kyl nää hiusasiat.

Ehkä mä meen vaa kampaajalle ja selitän visioni ja kysyn et mitä se on mieltä.

Ite leikkasin vähän aikaa sitten pitkän tukan pois niin, että vielä sai niskasta just kiinni mutta lyhyimmät karvat oli jotain vajaa 5cm ehkä. Mietin sitä koko kesän ja sitten uskalsin, ja ainaki mun tukka otti oikein kasvuspurtin sen jälkeen :D eikä oo muutenkaan harmittanu. Ja jos on ammattitaitonen kampaaja niin se kyllä sanoo jos ehottelette jotain tyyliä mikä ei sopis ollenkaan ja osaa sitte ehottaa ite kaikkea.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Aurinkoneiti

#2051 • • Aurinkoneiti
En jaksaisi taas olla luova selvitäkseni tästä päivästä jotenkin tyytyväisenä.
Arsk4_

#2052 • • Arsk4_ Lihis
Oiskohan kaljaa jäljellä!? *täh*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

#2053 • • Lilly Guest
hermot menee*grr**uuh*
wiwi

#2054 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Milläköhän sitä saisi itsensä motivoitua olemaan sen verran selvin päin, ettei menisi aina koko alkuviikko ihan koomassa?

Mörghh. :(

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Kolera

#2055 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Itsensä kanssa pitäisi oppia elämään, mutta kun muiden kanssa se on niin paljon helpompaa.

On vähän pakko olla idealisti, jos ei osaa olla konkreettinen ja piirtää rajaa/viivaa siihen harmaaseen.

mitähän muuta diipadaapaa sitä taas tulis mielee. Muutakuin et on perin jännä tunne yrittää sängyssä saada unenpäästä kiinni ja huomata ajattelevansa asiat kuvakkeina pieniresoluutioisella työpöydällä jotka ilmestyy siihen keskelle ja sitten niitä drag&droppaillaa johonkin viereen aikaisempaan mahdollisesti liittyvän päälle ja siihen tyhjään tilaan mistä juuri vedettiin se ajatus/asia pois on alta paljastunutkin uusi ajatus.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Aurinkoneiti

#2056 • • Aurinkoneiti
Kaipaan kosketusta, hyväilyä. Olisin jotenkin enemmän olemassaoleva.
lostgone

#2057 • • lostgone
Ei tunnu mikään onnistuvan harjoittelussa. Opin siis paljon?

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

peikkolapsi

#2058 • • peikkolapsi miisa the maskotti
mistäköhän ihmeestä sitä sais muutaman tunnin päästä kyydin mommilaan... *ding*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

anniharha

#2059 • • anniharha

Natural Skeletor, 29.10.2008 06:43:
Itsensä kanssa pitäisi oppia elämään, mutta kun muiden kanssa se on niin paljon helpompaa.

No esimerkiks mun kanssa ei kuulemma todellakaan ole. Sit riideltiin noin yhdeksästätoista muustakin asiasta kymmenen tunnin sisään. Varsinainen voittajafiilis.

Mitähän mun pitäis tehdä, ettei koko elämä menis aina niin päin vittua? Tuntuu et kaikkea on jo kokeiltu niin alkaa ideat ja usko vähän loppua.

--
and though my words could save the world they never come out right