Soittopöytä-topic

30 posts, 2 pages, 5,841 views

Avatar
#21 • • happosepi Guest

Sotkassa joitakin vuosia sitten töissä olleena, nykyisin toisessa ketjussa sisustusmyyjänä, en kenellekään voisi suositella tota cubic hyllyä soittopöydäksi.
Oikeesti, hyvä jos kestää kirjahyllynä :panic:
Kaada se vielä kumoon (suunniteltu vain pystyasentoon ;) ) ja lastaa siihen päälle teknarit+sekoitin joilla painoa useita kymmeniä kiloja ja luota siihen että koko paska ei hajoa alta... :panic:
Jesh, homma toimii hyvin!



Ok :) No en epäile ettetkö tiedä mistä puhut, mutta on tuo mulla kestänyt hienosti nyt puoli vuotta. Takalevyn kun vaan lyö tarpeeksi monella naulalla kiinni, niin kyllä siitä IMO tarpeeksi tukeva tulee.
Avatar
#22 • • Daniel Braun Guest
Onneksi olkoon jos olet sen saanut kestämään tuolaisen painon jo puolivuotta, odota vaan ;)
Eniten ton rakenteessa mättää se että kun sen kaataa kyljelleen on ns. "sivut" (pystyasennossa kansi ja pohja) kiinnitetty just väärin...
Eli eivät anna tukea rakenteelle käytännössä paljon paskaakaan :(
Ja se levypaksuus + levytavaran laatu :panic: :panic:
Avatar
#23 • • JussiS Guest
tiskietu.jpg
Avovaimoke väsäili tollasen.

Helvetin hyvä pöytä, painaa jotain ~50 kiloo eikä heilu. Pöytä on jossain 1m korkeudessa, säätövaraa löytyy viel 10 senttii ylöspäin. Alakaappeihin menee ihan stnasti vinyyleitä ja ylälaatikoihin ihan stnasti cd-levyjä. Nykyään mulla on monitorit tossa "ylätasanteella", tosin se on ehkä snadisti huonosti suunniteltu, kun mikserin gaineihin ja switcheihin ei pääse kauheen helposti käsiks.

Tohon viel samoista aineista väsätty "konttoripöytä", jossa lepäilee nykyään mun tietokone. Sopii sisustukseen :)
Avatar
#24 • • Tapsa Guest
^
WANHA!!!
Ei mut oikeesti, mihin tonne menee 'saatanasti' vinyylejä?
Avatar
#25 • • Edited Tapsa Guest
edit:dubbel by NOKIA..
Avatar
#26 • • kolina Guest
Mul on sellanen Hong Kongista (siis se kauppa, ei se kaupunki) ostettu "matkapöytä". Eli taittuu puoliksi ja taitettavat metallijalat. Edullinen ja kätevä ratkaisu jos vaikka tarvii ottaa pöydän keikalle mukaan - menee kätevästi farmariauton takakonttiin. Itse olen pari kertaa ulkobileisiin pöydän ottanut messiin. Keveydessä ja kätevyydessä on se miinuspuoli kylläkin, että pöytä on hieman huterahko. Eli, jos on agressiivinen deejii ja kova skrätsäilemään, niin kaipaa jotain kiinnitysvirittelyitä.
Avatar
#27 • • JussiS Guest

^
WANHA!!!
Ei mut oikeesti, mihin tonne menee 'saatanasti' vinyylejä?



Väittäisin et noi alakaapit vetää about ~500 kiekkoo.

No ei se nyt "saatanasti" oo, mut sen verran et uusimmat promot just sinne mahtuu.
Avatar
#28 • • Tapsa Guest
:D