Sam Lainio - Hän rumpuja soittaa (drum'n'bass)

12 posts, 1 page, 1,852 views

Avatar
#1 • • Edited samlainio Guest
Tällanen pläjäys pitäny tehä jo kauan ja nyt se sitte tuli. Harvemmin tulee rumpubassoa soiteltua. Nyt innosti tuo Porin ihmenaisen setti niin, ett aloin vaan soitella ja meni siin samal sitte tietskalle. Vähän vanhempaa osastoa noissa biiseissä, mut itte diggailen kovasti noista biiseistä. Ei muutaku kuunnellen, jos kiinnostaa...

http://kapsi.fi/~saint/mixes/samlainio/sam_lainio_-_han_rumpuja_soittaa.mp3

ja viel biisit:

01 London Electricity: Remember The Future
02 Big Bud: Indian Summer
03 Pacific: Want U So Bad
04 Makoto: Take My Soul baby
05 Konsta: Autumn
06 Nookie : Think About It
07 Noisia: Desolation
08 Ed Rush: Glass Eye
09 Optical: Dozer
10 Ed Rush: Point Blank
11 Optical: Slip Thru
12 Commix: Satellite Song
13 Fortran: Splinter
14 S.P.Y.: `til Dawn
Avatar
#2 • • Hexe Guest
Jukoliut Lainio!
Tä linkkihässäkkä ei toimi....
Avatar
#3 • • samlainio Guest

Jukoliut Lainio!
Tä linkkihässäkkä ei toimi....



koklaas nyte!!
Avatar
#4 • • kytkönen Guest
douppi tl, downloading init
Avatar
#5 • • Hexe Guest


koklaas nyte!!


Det värker!!! :eek:
Gommenti boegane myähemi.
Avatar
#6 • • J-P Guest
mikäs täsä, itelle tuli vähän biiseistä mieleen, että semmosien haussi-/teknolevyjen b-puolen junkkaremixejä :)

Nice try, mut kyllä mä pysyttelen mufflerin ja Anan mikseissä :)
Avatar
#7 • • kytkönen Guest

mikäs täsä, itelle tuli vähän biiseistä mieleen, että semmosien haussi-/teknolevyjen b-puolen junkkaremixejä :)

Nice try, mut kyllä mä pysyttelen mufflerin ja Anan mikseissä :)




haha huhhu mikä kommentti :laugh:


joo mutta siis tässä genressään toimiiii ja hyvin rullaa!
Avatar
#8 • • samlainio Guest

mikäs täsä, itelle tuli vähän biiseistä mieleen, että semmosien haussi-/teknolevyjen b-puolen junkkaremixejä :)

Nice try, mut kyllä mä pysyttelen mufflerin ja Anan mikseissä :)



Heh!! kiitti JP :D
juu ei todellakaan oo aikomustakaan ryhtyä d'n'b deejiiks. Välil sitä on vaan kiva soitella ja tulipas ny tehtyy tollanen. Jos ei tykkää nii ei siin sit mittää... Ens kerral sit taas housen ja teknon maailmaa. ;)
Avatar
#9 • • J-P Guest
Niin ja kun tää nyt on kuitenkin plattari niin tarkennetaan, että edellinen kommenttini oli todellakin hitusen hymööri-mielessä kirjoitettu ;)

mut fakta on SE, että itelle maistuu enempi tommonen pirijunkka :D
Mutta ketäs mun mielipiteet kiinostaa ?
Avatar
#10 • • tjp Guest
Tätä ei satu kyllä usein, mutta olen J-P:n kanssa jokseenkin samoilla linjoilla . :)

Ensimmäiset 30min ei toiminu mulle yhteen. Aivan ei linnunlaulujatsihuttujunkkaan päästy (mikä on hyvä asia), mutta kauaskaan ei jääty. Ensimmäinen biisi oli ärsyttävän karkkimaista poppia.

Toisen 30min aikana asiat sitten parani hieman. Alko tulemaan jo vähän sitä myäkkiäkin :). Vaan kyllä biisit ois saanu olla vähän railakkaampia. Enemmän piriä ois pitäny olla.

Tekniikkahan tässä oli kunnossa, mutta eikös se sulla aina. Rakennekkin kuulosti toimivalta. Harmi ettei biisit niinkään. Pari kertaa vähän ärsytti se taustalla kuuluva surina, mutta ei liikaa.
Avatar
#11 • • benn Guest
alun 25 minsaa helevetin maukasta.
viännähän koko setillinen tällast :)
Avatar
#12 • • bansq Guest
kas, tippuuhan näitä dnb-miksauksia joskus tännekin :)

alusta jäi hyvänä mieleen vain toi makoton vähän orgaanisempi biisi, pacific on ihan transee ja LE niin siirappinen tyttöjunkkabiisi kun vaan voi olla. samanlaista fiilistä ja atmoa kaikissa, mutta imo rummut ja vähän bassokin jää puuttumaan biisien ja setin rakentelun kannalta.

konstan voksut ja nookien perkussiohelinä rokkaa saundeiltaan kyl kovaa, noisia jää pahasti jalkoihin kun joutuu noiden parin ja ed rushin & opticalin väliin (niponipo: glass eye, dozer ja point blank on rush/optical-yhteistyötä, slip thru on vain opticalin). loppu onkin sit timangia, 'til dawn uutena tuttavuutena rokkas \o/

kokonaisuutena ihan hyvä paketti kun alustakin löyty jotain kuunneltavaa, tekstepit uppoaa muutenkin melkein aina lujaa. tekniikasta keksin naftisti sanottavaa, miksaat aika vähän rumpuja yhteen päällekkäin (mut ne vähätkin hyvin) ja rakenteellisesti jokaisen soitetun biisin keskellä oli aina suvanto. kunnon mässydroppeja tästä ei hirveästi löytänyt ja saundi oli enemmän tasaista kuin revittelevää, mutta ehkä sen ymmärtää tekno/höysedeejiin kohdalla ;)

henkkoht. mielipiteenä dnb:n "essence" jäi osittain taka-alalle, eli vähän lisää drum researchia biiseihin niin tosta alun liquid-pätkästäkin tulee joku muu kuin trääns ja haus mieleen - onhan tää nyt kuitenkin drum & bass-miksaus eikä vocal atmospheric audio experience.

toisaalta kuuntelen kyl drumfunkkia, vetäkää siitä omat johtopäätöksenne :D

edit: unohtu yx speissi.