Viikon video

284 posts, 15 pages, 45,307 views

Avatar
#169 • • carnice Guest

Tuben linkki



Olen sanaton.
Avatar
#172 • • H_Lecter Guest

Pikkukakkosen heikot jäät



Helmi! Ja psykedeelinen ku perkele!
Avatar
#173 • • drS Guest
voi nallea!
Avatar
#175 • • Loopy Guest

Ah, niin ihana alokaskausi. Tulee lähinnä oma johtajakausi mieleen, koulutettavien alokkaiden joukossa kun oli muutama yhtä noheva taistelija.

http://www.quick2load.com/view_video.php?viewkey=53058db75714ac400b58&page=1&viewtype=&category=mv



Mulla tulee mieleen tosta lähinnä kouluttajien ah niin korkeatasoinen läppä, mikä käy tosta videostakin hyvin ilmi. "Seuraavan kerran tämä menee sit niinku never before". :scared:






Puolustusvoimat on ottanut selvitykseen sähköposteissa viikkoja kiertäneen sotamiesvideon, jossa kaksi komppanian murheenkryyniä opettelee singon käyttöä voimasanojen ja kepillä napauttelun säestyksellä. - Siinä voi olla kyse joko lievästä palvelusrikoksesta tai esimiesaseman väärinkäytöstä, kommentoi videopätkää viestintäjohtaja Ossi Kervinen puolustusvoimista. Kervinen korostaa, että nyt vasta selvitetään, mistä videossa on kysymys. Virallisesta tutkinnasta päätetään myöhemmin, jos se nähdään aiheelliseksi.



Yllättävän pitkään tuossa menikin.

Mitä on mahtanut pojuilla pyöriä päässä kun tuon videon verkkoon laittoivat.
Avatar
#176 • • JussiS Guest

Yllättävän pitkään tuossa menikin.

Mitä on mahtanut pojuilla pyöriä päässä kun tuon videon verkkoon laittoivat.


Siis mikä tossa videossa on niin erikoista?

Tossa ei mun mielestä todellakaan oo mitään sellasta joka voitais tuomita palvelusrikkomukseks. Alikessu on mun mielestä viel huomattavankin kannustava ja ymmärtäväinen, kun ottaa huomioon, että toi alokas on ihan vitun käsi, ja mm. pitää sinkoa väärin päin. Miten helvetissä se koulutus sit pitäisi oikein tehdä?
Avatar
#178 • • Taedium Guest

Tossa ei mun mielestä todellakaan oo mitään sellasta joka voitais tuomita palvelusrikkomukseks. Alikessu on mun mielestä viel huomattavankin kannustava ja ymmärtäväinen, kun ottaa huomioon, että toi alokas on ihan vitun käsi, ja mm. pitää sinkoa väärin päin. Miten helvetissä se koulutus sit pitäisi oikein tehdä?

Tottakai on paljon väärin.

Ei tollasella kurilla saa kasvatettua ilman rajoja kasvaneita epävarmoja, taskulaskinta pluslaskuihin käyttävää, tietonsa CNN:ltä etsivää, tosi-tveiden kyllästämää lammaskansaa, joka ei uskalla puhua uskonnoista, eikä uskalla pitää tai syödä mitään eläintä, ettei joku suutu, eikä itse asiassa muutenkaan puhu kellekkään naamasta naamaan, vaan eristäytyy yksin kuvaruudun taakse näpyttelemään SMS:siä välissä...
Avatar
#179 • • _U Guest

Tossa ei mun mielestä todellakaan oo mitään sellasta joka voitais tuomita palvelusrikkomukseks. Alikessu on mun mielestä viel huomattavankin kannustava ja ymmärtäväinen, kun ottaa huomioon, että toi alokas on ihan vitun käsi, ja mm. pitää sinkoa väärin päin. Miten helvetissä se koulutus sit pitäisi oikein tehdä?

Tottakai on paljon väärin.

Ei tollasella kurilla saa kasvatettua ilman rajoja kasvaneita epävarmoja, taskulaskinta pluslaskuihin käyttävää, tietonsa CNN:ltä etsivää, tosi-tveiden kyllästämää lammaskansaa, joka ei uskalla puhua uskonnoista, eikä uskalla pitää tai syödä mitään eläintä, ettei joku suutu, eikä itse asiassa muutenkaan puhu kellekkään naamasta naamaan, vaan eristäytyy yksin kuvaruudun taakse näpyttelemään SMS:siä välissä...



Jep, samoilla linjoilla Taediumin kanssa. Vanhat koulutustavat intissä eivät enää toimi nyky-aikana. Jos jengiä alistaa, se vain latistaa, kun reilusti yli puolet on sitä pullamössösukupolvea kuten Taedium kuvaili yläpuolella. Mutta vanhat jäärät (vanhat ja nuoret) haluavat edelleenkin uskoa että asiat ovat kutakuinkin samalla tavalla kuin silloin talvisodan ja jatkosodan aikoina. Kaikki kunnia heille ja siellä taistelleille, mutta samankaltainen mentaliteetti myös koulutuksen suhteen ei vain enää toimi nykyaikana. Maailma on muuttunut. Ihmiset ovat nykyään veistettyjä miljoonista eri muoteista, joten lähestyminen sinkoa väärinpäin pitelevälle alokkaalle... kenties alokkaan paikka ei olekaan armeijassa vaan jossain muualla? Palkka-armeija nykyaikana olisikin oikea ratkaisu? Mielestäni kyllä.

No joo, eihän tää tänne kuulu. Ohvitopik.
Avatar
#180 • • carnice Guest

Ei tollasella kurilla saa kasvatettua ilman rajoja kasvaneita epävarmoja, taskulaskinta pluslaskuihin käyttävää, tietonsa CNN:ltä etsivää, tosi-tveiden kyllästämää lammaskansaa, joka ei uskalla puhua uskonnoista, eikä uskalla pitää tai syödä mitään eläintä, ettei joku suutu, eikä itse asiassa muutenkaan puhu kellekkään naamasta naamaan, vaan eristäytyy yksin kuvaruudun taakse näpyttelemään SMS:siä välissä...



Niin puhuit finskeistä, otaksun. ;)

Perseelleen on menny suomalaisten kasvatus, tai siis kersat on saanu vanhemmiltaan liikaa löysää.
Keppiä, perkele!
Niin oon ite kasvanu ja niin kasvatan (jos tarvii,(lasten tekemistä)vahingoista turha rangaista :hah: ). Kuitenki yhteiskuntakelpoinen
mustaki on tullu.
Auktoriteettejä kunnioitan mut en mäkään rupee pelleilee.

Nii, ku se vaan et jossain se roti pitää olla STNA.