Kännykkä estää kännipuhelut

6 posts, 1 page, 1,384 views

#1 • • _U Guest
Mitäs olette mieltä? Asiallista! :)

"Korealaissuosikki USA:n markkinoille
Kännykkä estää kännipuhelut

Alkoholi saa monet puhumaan asioista, joista olisi viisaampi vaieta. Kännykkävalmistaja LG:n vastaus haasteeseen on alkometrillä varustettu puhelin, joka estää tietyn promillerajan ylittyessä puhelut ja tekstiviestit esimerkiksi esimiehen tai äidin numeroon.

Moni sanoo ottavansa paukun tai pari rohkaisuksi. Kaikki eivät kuitenkaan muista, että kohtuus kaikessa olisi eduksi ja varsinkin rohkaistumisessa. Alkoholin vaikutuksen alaisena moni innostuu laukomaan totuuksia lähimmäisilleen tavalla, joka jo seuraavana päivänä kaduttaa.

Koska tilitystarpeen iskiessä käden ulottuvilla on usein kännykkä, tarjoutuu eteläkorealainen puhelinvalmistaja LG nyt kaikkien janoisten sankariksi. Kotimarkkinoilla alkometrinsä ansiosta hittituotteeksi noussut LP4100-malli lähtee valloittamaan Yhdysvaltain markkinoita uuden toiminnon siivittämänä: paitsi että kännykkä tuttuun tapaansa vihjaa päihtyneelle ajokunnon puuttumisesta, varjelee se nyt myös varomattomilta soitoilta ja tekstiviesteiltä, raportoi amerikkalainen uutispalvelu News.com.

Kännykän käyttäjä voi uutisen mukaan itse valita puhelinmuistiostaan numerot, joihin soittaminen alkoholin vaikutuksen alaisena voisi olla kohtalokas erehdys.

LG:n kotimarkinoilla puhallustestipuhelinta kerrotaan myydyn jo 200 000 kappaletta."

http://www.itviikko.fi/page.php?page_id=15&news_id=20069013&rss=8
#2 • • Ms. Piipi Guest
E-I !!!!!

Sit jäätäs kaikesta hauskuutuksesta paitsi :D Ja kaikki tärkeet askat ja känni-ilot jakamatta.... "Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo..."

Puhallustestipuhelin on nynnyille !!!!
#3 • • pie Guest
Keksisivät vielä häviämisen esto -ominaisuuden
#4 • • khatt Guest
Sama ominaisuus vois myös estää kännykän kameran käytön liiassa humalatilassa.
#5 • • phear Guest
Sellaisen ominaisuuden haluaisin puhelimeeni, joka estää kännipuheluiden vastaanottamisen. Mä soittelen niitä kyllä ihan mielelläni, mutten vastaanota. :D
#6 • • Hempp@ Guest
Itse en ole koskaan (en ainakaan muista) soitellut kännipuheluita mutta kaverilla homma riistäytyy käsistä maistissa.

Vuosi sitten kesällä tyyppi oli baarissa, oli niin humalassa ettei saanut pyöräänsä auki.
Soitti sitten 112 että "vittu tarviish luggoshepän gun joku mulkhu on vaihtannnu mun pyörrään lugon shaatana...".
Olivat hyvin ymmärtäväisiä ja pyysivät palaamaan asiaan aamulla.