Postaa tänne kun olet polttanut itsesi auringossa

25 posts, 2 pages, 4,955 views

#21 • • Taedium Guest
Tuleekohan mun nenästä perhonen? Ainakin se on juuri kuoriutumassa.
#22 • • akir0 Guest
Avoautoilua 4 tuntia ja siihen päälle samanmoinen pätkä Korkeasaaressa.. Nenukki ja käsi hieman palaneita, ei onneks kipeitä.
#23 • • te i nie m mi Guest

Onneks oon nyt tuota 40-kertoimista voidetta käyttäny aina kun pidempiä aikaja tulee oltua auringossa.

wtf NELKYT? onks tollasia olemassakaan???

mä olin suurimman osan kesäkuust barcelonas, juhannuksen ulkona ja viime viikonloppuna makasin reporankana mökin pihalla 2 päivää.
aurinkorasvaa oon käyttäny yhtenä päivänä ja se oli joskus viime kuun ekalla viikolla. eikä tunnu missää. LÄLLÄTILÄÄ PRÖÖT PRÖÖT!

mut on noi palamiset kyl ikäviä.
joskus kersana (ennen ala-astetta) paloin marokossa olkapäistä 2. asteen palovammoille. ei ollu hirveen hulppeet fiilikset.
sit kun pääsi siitä pahimmasta vaiheesta ohi ni alko kuoriutumaan ja on edelleen lämpimiä muistoja siitä, kun äidin kanssa ravintoloitten vessoissa revittiin kämmenen kokosia ihoriekaleita roskikseen....
#24 • • Taedium Guest

wtf

WTF?!?!

Muodon resonanssi toimii!

En ole huomannut tekstejäsi pitkään aikaan, mutta viime viikonloppuna meni vähän turhan paljon tekiilaa, jolloin tuli taas mieleen se sinun heittämä läppä "tekiilaa, liian nopeasti ja ilman itsesuojeluvaistoa" tms. ja heti kun se tuli mieleen, niin tulet kirjoittamaan tänne!

Muoto resonoi.
#25 • • te i nie m mi Guest

wtf

WTF?!?!

Muodon resonanssi toimii!

En ole huomannut tekstejäsi pitkään aikaan, mutta viime viikonloppuna meni vähän turhan paljon tekiilaa, jolloin tuli taas mieleen se sinun heittämä läppä "tekiilaa, liian nopeasti ja ilman itsesuojeluvaistoa" tms. ja heti kun se tuli mieleen, niin tulet kirjoittamaan tänne!

Muoto resonoi.

hih!

"tekiilaa.
tiuhaan tahtiin, tuhdilla määrällä ja aivan liian vähällä itsesuojeluvaistolla. kyllä te tiedätte."

mä en o juonu tekiilaa pitkiin aikoihin. oon tullu aikuiseks ja nykyää juon jallu- tai rommikolaa tai sit sitä mikä sattuu eteen. mut periaate juomisessa on edelleen sama!!!!!!!11111
tietenki.