Platinum Golf Open 2006

26 posts, 2 pages, 5,161 views

#21 • • anton Guest
Paha sanoo tohon suuntaan, mut mun kyydissä pääsee MLI-AULANKO-HKI-MLI (paluu ilm. maanantaina HKI-MLI)..
#22 • • anton Guest
PRKL! Voi olla et tulee duunissa viel vääntöä ton päivämäärän kanssa. Illaksi kyl ehdin hyvin Louie Vegan keikalle, mut pelit päivällä voi jäädä väliin. Olisiko ma 25.9 sit ihan mahdoton päivämäärä teille muille? Peliaika iltapäivälle tietty..
#23 • • veltto Guest
NOH miten on ukot pelataanko ?

Tiilaakso kutsuu ....

Tosin hattula golfiin ois kyl parit pelioikeudet ja muutama kasa vielä lippuja ... nyt viel noi ...5 -10 kplta
....

:1star:
#24 • • veltto Guest

PRKL! Voi olla et tulee duunissa viel vääntöä ton päivämäärän kanssa. Illaksi kyl ehdin hyvin Louie Vegan keikalle, mut pelit päivällä voi jäädä väliin. Olisiko ma 25.9 sit ihan mahdoton päivämäärä teille muille? Peliaika iltapäivälle tietty..

mulle käy kaikki arkisin klo 17.10 jälk.... viikon loput parempiii...
mut pikasia päätkösiä ....kausi loppuu koht :D
#25 • • anton Guest
Everesti ois tietty uutuuttaan kiva käydä tsekkaa. Hattulakin käy. Duuni porukan kanssa mennään Linnaan sit seuraavalla viikolla. Ton sunnuntain kans on viel wähän fifti-siksti, mut eiköhän toi kohta selviä. Ma kävis mulle ihan OK myös, mut Su pareNpi..
#26 • • anton Guest
PRKL! Kollega hommas sit itelleen kuumeen/flunssan, eli mä joudun meneen huomenna sit kumminkin duuniin. Eli ei ainankaan mun osalta onnistu toi huominen. Vegaankin ehdin nipin napin. Ma ei myöskään tällä vedolla onnaa. Pitää katella nyt uusi ajankohta, tai sit pelaatte vaan ilman mua. Tulee tietty hieman myöhässä tämäkin info, mut en mä tollaseen sairasteluun osannut varautua.

Ps. Lokakuun ekalla viikolla näyttäs kalenterissa olevan jo tilaa..