Ootko varma.. Eihän Vartiokylässä ole kuin omakotitaloja ja se on siellä Puotilan suunnalla ja välissä on Mellunkylä Kontulasta katsottuna.
Kivikko ja Kurkimäki ovat vuokrakämppä-aluetta siinä Kontulan kupeessa, joilla on viel suht huono maine.
Juu, katsoskun tulin autolla kehä ykköstä kohti itää, ja sitten siinä hiukan ennen Myllypuron risteystä on kyltti vasemmalle "Kivikko". Siitä en sitten kääntynyt vasta kuin eilen uteliaiuuttani ja huomasin että Kivikko oli jotain ihan muuta kuin tarkoittamani Vartiokylä. Vartiokylään taasen eksyin alunperin kun en kääntynyt kehälle puotila-itäkeskus risteyksessä vaan painoin kohti porvoota ja koitin löytää tieni takaisin kehälle kääntymättä takaisin. Ja koska olin nähnyt kyltin "kivikko" joka viittasi mielestäni alueeseen jossa olin, päättelin että tää varmaan on kivikko, asiaa sen kummemmin pohtimatta.
Ja tosiaan, Vartiokylä vastaa jo paljon tarkemmin sitä käsitystä mikä mulla on "kivasta alueesta". Tuskin sinne koskaan loppusijoitutaan, hinnat suhteessa laatuun kun on ihan päin pyllyä:D