Trance ja sen kaveri

4 posts, 1 page, 871 views

Avatar
#1 • • rewind Guest
Pistetääs nyt tännekin kiusaksi pari träkkiä.

Pari kaveria väänsi biisin, minä miksasin. Saapi antaa neuvoja tulevaisuuden varalle jos siltä tuntuu.

Faster5 - Space Between
HiFi
Download

Mikserin artistisivu

Ja bonuksena oma lyhyt lurittelu.

Rewind - Happy Hammonder
HiFi
Download

Mikserin artistisivu
Avatar
#2 • • A-E Guest
Toi eka träkki oli aivan kauheeta skeidaan. Sori nyt vaan, mutta tota ei kutsu edes kiksuksi hyvänä päivänä. Koko biisi kuullosti samalta kun olis laitettu
Scooter,Darude ja Dr.Alban samaan hissiin dildon kanssa.


Tosta toisesta biisistä ei vaan ota mitään selvää. Epäselvä sekoistus sitä sun tätä, joka käy hyvän alun jälkeen vaan vituttamaan.

Näin lopuksi voisi sanoa, että eka biisi oli imo perus pop rapaa ja toka biisi oli huono yritys olla jotain, mistä mulla ei ole mitään hajua ehkä jotain EA:n pelin musiikkia.
Avatar
#3 • • Roz Guest
Space Between :
Täähän on sikäli jännästi miksattu, että kuulostaa kuin biisi tulisi 10 kertaa äänitetyltä c-kasetilta. Laulusoundikin on vähän tyyliä "makuuhuone". Vähän turhan pirteä ralli minun makuuni. Hieman lisää viilausta ja puunausta, niin kyllä siitä ihan amispoppirenkutus tulee.

Happy Hammonder:
Pelimusiikki on kieltämättä se mitä tästä tulee ekana mieleen. Hammondin myötä tää alkaa itseasiassa kuulostaa enenemässä määrin vanhalta amigademomusiikilta. Melko karseet rumpusoundit ja kurainen kitarasoundi. Tällaisia ralleja syntyy joskus itse kultakin tylsänä hetkenä. Ei jää soittolistalle.
Avatar
#4 • • rewind Guest

Space Between :
Täähän on sikäli jännästi miksattu, että kuulostaa kuin biisi tulisi 10 kertaa äänitetyltä c-kasetilta.



Onko kompuroitu liikaa vai johtuuko huonosta equtuksesta? Vai peräti molemmista?

Happy Hammonder:
Hammondin myötä tää alkaa itseasiassa kuulostaa enenemässä määrin vanhalta amigademomusiikilta. Melko karseet rumpusoundit ja kurainen kitarasoundi.



Vähän tollasta demohenkisyyttä siihen on haettukin, inspiraatio lähtikin yhdestä vanhasta demobiisistä. Paskat soundit johtuu vanhoista sampleista joita en jaksanut enää tehdä uudestaan, koska noin kevyt ralli ei mielestäni vaatinut loppuun asti hiottuja soundeja.

Kiitos molemmille palautteesta. Lisää hyviä vinkkejä otetaan vastaan, vaikka kuulostan aina vaan enemmän Digital Beatilta näissä vastauksissa. :(