eikö ne patut siinä puoliajallaki sanonu että oikein tuomittu, harmi ku ne ei tajunnu sua sinne ottaa ku tiiät nää hommat :)
255 posts, 13 pages, 28,090 views
No koska teillä on ilmiselvästi niin heikko tuntemus jalkapallosta, niin ehkä olis parempi jättää noi analyysit vaikka sinne työpaikan kahvitunnille. Itselläni on kuitenkin jalkapallofanitusta takana jo Mexikon kisoista '86 ja peliäkin olen pelannut aikoinaan vuosia, eli älkää tulko mulle kertomaan, oliko rankkari oikeutettu vai ei, koska tiedän olevani oikeassa.
Thierry
Sori jätkät, oli aika huono.
Mutta tuosta ensimmäisestä kommentistani sen verran, että eikös noissa kisoissa tuomareille painotettu just kalasteluihin puuttumista ja niistä myös kortteja annettiin. Mitä tuohon Henryn rankkariin tulee, niin mun mielestä rike oli ihan yhtä selvä kuin Henryn filmaaminen ja tuossa tapauksessa pelin olis pitänyt jatkua, koska rike-rike = 0 rikettä. Noin mä asian olisin nähnyt, jos olisin tuomari ollut. :laugh:
Mun mielestä Thierry ei tilanteessa mitenkään räikeästi kalastellut. Itse asiassa mun silmään näytti siltä, et tasapaino vaan ihan oikeesti karkas.
No kai se on otettava puna-vihreät lasit pois päästä ja tunnustettava selvä rankkari. :) If you can't beat them, join them.
En kyllä pysty uskomaan, että Ranska on finaalissa. Siis eihän ne niin vakuuttavaa peliä ole esittäneet? Kellään jotain kommenttia tuohon, vai olenko mä niin puusilmä.
Löytyyköhän maailmasta yhtään ihmistä, joka olisi ennen kisoja saati sitten alkulohkojen jälkeen veikannut, että finaalissa ovat Italia ja Ranska?
Muutenkin tuntuu, että näiden kisojen anti on ollut lähinnä nurinaa tuomareista, filmeistä, rankkareista ja korteista. Ei ole paljon ollut aihetta hehkuttaa kikkoja tai komeita pelitilannemaaleja, mutta tätähän tää nykyfutis tuntuu olevan.
Höpö höpö, kauneus on katsojan silmissä. Mun mielestä ovat olleet tosi hyvät kisat, täynnä hyviä trillereitä ja tosi paljon nättejä maaleja ja tilanteita. Hyvää futista!
Höpö höpö, kauneus on katsojan silmissä. Mun mielestä ovat olleet tosi hyvät kisat, täynnä hyviä trillereitä ja tosi paljon nättejä maaleja ja tilanteita. Hyvää futista!
Ollaa vissiin seurattu eri kisoja!
Mestareiden liigas tuntuu ainaki tapahtuvan aina paljon enemmän. Ehkä Mm-kisoissa kaikki vaan pyrkii minimoimaan tappion mahdollisuuden.
Löytyyköhän maailmasta yhtään ihmistä, joka olisi ennen kisoja saati sitten alkulohkojen jälkeen veikannut, että finaalissa ovat Italia ja Ranska?
monomies veikkasi duunin futisveikkauksessa finaaliin ARG-FRA.
Ollaa vissiin seurattu eri kisoja!
Mestareiden liigas tuntuu ainaki tapahtuvan aina paljon enemmän. Ehkä Mm-kisoissa kaikki vaan pyrkii minimoimaan tappion mahdollisuuden.
No tottakai MM-kisoissa pyritään voittamaan (lue: "minimoimaan tappion mahdollisuuden"), koska nää on kuitenkin ne KAIKKEIN ARVOSTETUIMMAT kisat. MM-kisat, harvinaista herkkua, ja sitä ei muuta mikään! Ja ei liiga- ja maajoukkueita voi verrata keskenään; eri kisat, eri meininki eli MM-kisoissa parempi meininki KOSKA HARVINAISTA HERKKUA! :hearts:
Kyllä, meidän 42 eri lappua käsittävässä veikkauksessa on 3 lappua joissa finaali on oikein.
edit: yksikään noista ei ole veikannut ranskaa voittajaksi :o
Ok, joko supertietäjiä tai täysin tietämättömiä. :)