200 posts, 10 pages, 23,148 views
Olen kuulemma keskiluokkaistunut, siihen riittivät ostoskärryjen käyttö kaupassa ja Plussa-kortin hankkiminen. Kehityksen sinetiksi ostan ehkä vähän ajan päästä tehosekoittimen ja voileipägrillin.
S-ryhmän bonus on ihan jees, k-kaupan aika naurettava. Välillä on s-ryhmällä noita tuplabonuspäiviä ja silloin saa aika helposti -10% täyteen. Sen jälkeen on bonukset tapissa koko kuukauden jolloin saa -5% esim kaikesta safkasta :)
Olen kuulemma keskiluokkaistunut, siihen riittivät ostoskärryjen käyttö kaupassa ja Plussa-kortin hankkiminen. Kehityksen sinetiksi ostan ehkä vähän ajan päästä tehosekoittimen ja voileipägrillin.
Mä ostin itelle voileipägrillin kun erään railakkaan baari-illan jälkeen päädyin kaverin luo nukkumaan ja kaveri tarjos krapulamätöksi kuumia toasteja. They're GRRRRRRRREAT!
Onnistuin vakuuttamaan sen aikaiset kämppiksenikin voileipägrillin ihanuudesta :D
Mä ostin itelle voileipägrillin kun erään railakkaan baari-illan jälkeen päädyin kaverin luo nukkumaan ja kaveri tarjos krapulamätöksi kuumia toasteja. They're GRRRRRRRREAT!
Onnistuin vakuuttamaan sen aikaiset kämppiksenikin voileipägrillin ihanuudesta :D
Mul on ollu voileipägrilli ainaki 7 vuotta. Mahtava keksintö!
Omasta mielestä Stockmannin etukortti on hupaisin. Kuukausitarjouksissa ei usein mitään järkevää ja 2000e vuodessa ostoja saa Exclusive-kortin, jonka huimat edut ovat -10% kaksi kertaa vuodessa.
Vaikka tässä taloudessa käytetään S-etukorttia, niin täytyy kyl sanoa, että plussakortti ja se Stockan kanta-asiakaskortti kirii kiinni niillä tarjouksilla mitä niillä saa ostaa.
Just noiden tarjousten takia otinkin ton Plussa-kortin. Ja olen aina käynyt k-kaupassa enkä muuksi muutu ;)
Just noiden tarjousten takia otinkin ton Plussa-kortin. Ja olen aina käynyt k-kaupassa enkä muuksi muutu ;)
Ne tarjoukset tosiaan on hyviä, mutta kun pari viereistä k-kauppaa on muuten ns homokalliita, niin harvoin jaksaa lähteä yhden tarjouksen perässä juoksemaan.
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/US/EN,CRID=2166,CONTENTID=12343#Features
Logitech Alto tollanen olis tarkoitus poistaa.
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/US/EN,CRID=2166,CONTENTID=12343#Features
Logitech Alto tollanen olis tarkoitus poistaa.
hei, taa vaikuttaa katsylta!
S-etukorttia ... plussakortti ... Stockan kanta-asiakaskortti