Mitä ehkä ostat vähänajan päästä?

200 posts, 10 pages, 23,225 views

#61 • • insertxox Guest
Tollaset segalle.
:D :D :D
dc_3.JPG
#62 • • timppa^ Guest
tarttis ostaa:

1) ruokapöydän tuolit
2) sohvapöytä
3) eteiseen valaisin
4) kenkäteline
5) uudet äänirasiat+neulat
6) joko joku rolandin spd tai sit ihan vaan mykkä harjotuspädi
7) jotain taidetta seinälle
8) hifistyrkkari
9) dvd-soitin
#63 • • Roz Guest
Wii! Wii! Wii!
#64 • • miikkaL Guest
pitäs ostaa monitorit, ei vaan oo rahaa
#65 • • Salla Guest
pakko alkaa tekee suunnitelmia että sais ostettua vihdoin puheilmen mitä oon himoinnu pitkään. Näin untakin siitä, että yritin saada kaikkii ostamaan sen puhelimen mulle aarrgh. pakkomielle
http://www.marinea.fi/shop/product_details.php?p=1809
#66 • • jarier Guest
tekis mieli ostaa asunto, mutta onkohan se viisasta tällä hetkellä.
#67 • • Taedium Guest

http://www.marinea.fi/shop/product_details.php?p=1809

:confused:

Ei tajuu. Miksi heittää joku reipas seittemänhunttii johonkin joka on epäkäytännöllinen puhelimena, mutta köykänen tietokoneena? Jos tommosta köykästä konetta tarvii, niin eiks kunnon taskuPC ja peruspuhelin kandeis hankkii?

Ja noissa 2" näytöissä ku jengi onnessaan pelaa jotain Ultimate Matopeli 2007:aa SP7:llä... Ei ymmärrä...

-epäkäytännöllinen puhelimena
-heikkotehonen oikeeks koneeks
-pieni näyttö ettei pääse tekee mitään järkevää
-nuppineulalla painettavan pienet näppäimet
-halon kokonen

Ja se ku on niitä kameroita puhelimessa. Eihän sitä kuvanlaatua voi kirkumatta kattoa... Vaikka olis viissataagigapikselii se kuva, niin sen sisupastillin kokosen linssin läpi ei vaa saa hyvää kuvaa.

MP3 soitin erikseen, kamera erikseen, puhelin erikseen ja jos tarvii sinne nettii mennä, ni sit tasku PC mukaan.

Jos puhelimeen saa (varmaa siihe uudel Sony-Ericssonin Walkman-puhelimeen) riittävän monta gigaa sitä musaa, niin sit se on ok. Mut kamera ja tietokoneen tapanen kännykässä - mua henk.koht. kyrsis käyttää sellasta hattivatti härpätintä.
#68 • • anton Guest
Hyvin kiteytetty.
#69 • • Tapi T Guest

Ja se ku on niitä kameroita puhelimessa. Eihän sitä kuvanlaatua voi kirkumatta kattoa...

Sulla on Tarska varmaan ihan hitosti käytännön kokemusta noista nykyajan hattivattihärpättimistä ja oot varmasti nähnyt parhailla malleilla otettuja kuvia?

En ymmärrä miten sä kritisoit Sallan haaveileman puhelimen kokoa ja painoa ja sitten seuraavassa lauseessa sanot, että kaikki nykyaikaisen puhelimen ominaisuudet tulisi hajauttaa moneen eri laitteeseen. Eiks toi oo vähän ristiriitaista?
#70 • • akir0 Guest

Jos puhelimeen saa (varmaa siihe uudel Sony-Ericssonin Walkman-puhelimeen) riittävän monta gigaa sitä musaa, niin sit se on ok. Mut kamera ja tietokoneen tapanen kännykässä - mua henk.koht. kyrsis käyttää sellasta hattivatti härpätintä.

Ilman tietokoneen tapasta kännykkää ei kyl tulis enää toimeen. Sähköpostit, kalenteri ja webbi on vaan niinku must.
#71 • • Fusione Guest
Ilman kämmentietokoneen toimivaa kännykkää on vaikea tulla toimeen. Koolla ei ole niin väliä kunhan taskuun mahtuu ja kamera on ihan oikeasti kätevä olla aina mukana muistikuvien ottoon. Eihän kukaan niillä mitään oikeita kuvia tosissaan ota? Eikä kukaan kämmentietokoneelta odota pöytätietokoneen toimintoja. Kalenteri, muistilistat, muistilaput yms riittää.

Seuraavana ostoslistalla todennäköisesti uusi Samsung SGH-i760.

http://www.engadgetmobile.com/2006/10/11/samsungs-sgh-i760-super-slider/

i760-in-hand-copy.jpg

samsung-sgh-i760-qwerty-copy.jpg
#72 • • B Guest

MP3 soitin erikseen, kamera erikseen, puhelin erikseen ja jos tarvii sinne nettii mennä, ni sit tasku PC mukaan.

Emmä kyl ainakaan jaksais kantaa kolmea eri vekotinta taskussa ku oon liikentees.
Itsellä tollanen SonyEricssonin Walkman -puhelin ja puhelimena hyvä, mp3/wav -soittimena myöskin hyvä ja kamerallekin oon keksiny fiksua käyttöä vaikkei se nyt mikään aivan huipputasokas olekaan.

Eli tollanen nykyaikanen all-in-one gsm-pohjainen setti on ainakin itselle kyllä kokonsa ja käyttöominaisuuksien puolesta aika pop.
#73 • • akir0 Guest
Pro evolution soccer 6. sekä pc:lle, että psp:lle!
#74 • • jorkki Guest
uutta sohvaa on tullu etittyä hetki.
#75 • • jarier Guest
uusi telsu pitäis ostaa. samsungin le-40f71 on todennäköisin valintani.

lexxf71b_r_blue_l.jpg
#76 • • sauce Guest
Asuntoa on nyt etsitty muutama viikko, saunallinen RT-kolmio Pohjois-Helsingistä kiinnostaisi. Just nyt vaan askarruttaa kääntyykö noi asuntomarkkinat mihin suuntaan vai kuinka käy. Muualla maailmassa hinnat on laskussa, täälläkin nousu hidastunut, mutta mahtaako kääntyä todelliseen laskuun, senkutietäs.
#77 • • jarier Guest

Asuntoa on nyt etsitty muutama viikko, saunallinen RT-kolmio Pohjois-Helsingistä kiinnostaisi. Just nyt vaan askarruttaa kääntyykö noi asuntomarkkinat mihin suuntaan vai kuinka käy. Muualla maailmassa hinnat on laskussa, täälläkin nousu hidastunut, mutta mahtaako kääntyä todelliseen laskuun, senkutietäs.

itse myös jahkailin vuoden verran asunnonostoa. onhan nyt luultavasti mahdollisimman huono aika ostaa, mutta minkäs teet. jotenkin ei vaan jaksa uskoa, että ne hinnat radikaalisti laskuun lähtisi, koska kyllähän taloudella menee hyvin edelleen jne.

no itse tuli tehtyä kaupat, tai siis käsiraha maksettua viime viikolla 44/69 neliöisestä, kolme vuotta vanhasta loft-asunnosta turun jokirannasta.
#78 • • insertxox Guest
Tokion viikon matkan ja sieltä MacBook Pro:N :D
#79 • • pie Guest

Asuntoa on nyt etsitty muutama viikko, saunallinen RT-kolmio Pohjois-Helsingistä kiinnostaisi.

Onkos jo joku tietty asunto mielessä? Jos on niin mistäpäin tarkemmin ja paljonko on hintapyyntö ollut? Aikalailla tuntuu ko. alueellakin hinnat vaihtelevan.
#80 • • sauce Guest

Onkos jo joku tietty asunto mielessä? Jos on niin mistäpäin tarkemmin ja paljonko on hintapyyntö ollut? Aikalailla tuntuu ko. alueellakin hinnat vaihtelevan.

Mitään ei ole varsinaisesti suljettu pois, eikä ole vielä kiikarissa mitään tiettyä, mutta roughly tämä alue olisi ok. Sauna on ehdoton, ja oma, edes pieni, piha on iso plus. Silmät pidetään auki ja kun se _oikea_ tulee vastaan, ollaan kyllä kaikinpuolin valmiita:)