dj g - hapokas härötys (vähän kaiken näköstä se8)

7 posts, 1 page, 1,120 views

Avatar
#1 • • geeezz Guest
Jeh. pistetään ny linjoille jos jollekin sattuis olemaan käyttöä tälle. :D Täähän oli lähinnä kuulokkeiden kanssa miksaamisen opettelua joskus iltamyöhällä (on se hankalaa), eli ei tartte ees aloittaa laukoista yms korjausvouauksista koska niitä on kyl riittämiin tässä. ja biisivalinnat on pelkkää tajunnanvirtaa. :)
Mutsiis, sisältää vaikka mitä matskuu aphex twinista the undisputed truthiin ja acid kingsistä primukseen ja omituisesta tekotaiteellisesta jazzista hundarna från söderiin yms yms.
Eli siis hieman erilainen kokoonpano. Voi sopia esim. demonien manaamiseen, en tiedä.

Tasan tunti/68,9Mt/160kbps

Lataa jätkä tästä
Avatar
#2 • • ipe Guest

sisältää vaikka mitä matskuu aphex twinista the undisputed truthiin ja acid kingsistä primukseen ja omituisesta tekotaiteellisesta jazzista hundarna från söderiin yms yms.



Herätti mielenkiinnon. Lataukseen... Kommentteja tuonnempana.
Avatar
#3 • • ElMiguel Guest
jea! piristävän vaihtelevia biisejä, hyvä meininki.
jää kyl ehdottomasti pyörimään soittolistalle.
Avatar
#4 • • mesa-vatti Guest
Yeah! :heart: Mukavan monipuolisesti olet saanut matskua tähän miksaukseen laitettua. Tunnistin itse vain muutaman artistin kuten aphex twin, I-F ja hundarna från söder, mutta on kyllä mukava joskus kuulla itselle ennestään tuntemattomia biisejä ja erityisen hyviä sellaisia. Miksaus oli myös sujuvaa. PROPS! :)
Avatar
#5 • • ipe Guest
Hyvä ja vaihteleva sekoitus eri tyylilajeja. Paikoin todella hienoa tunnelmointia. Loistavia biisejä joista paljon vanhoja tuttuja. Miksaus oli varsin hyvää. Tuo pieni hapuilu tuossa Tricky Discon alussa on varsin ymmärrettävää. Itse olen kans havainnu että sitä on helvetin vaikea miksata mihinkään. Veikkaisin kyllä että siinä toi BPM muuttuu jonkin verran koska sitä ei saa millään ilveellä pysymään biitissä (tai sit mä en vaa osaa).

Kiitos tästä!

PS. Hulkkosen remix tuosta Jose Gonzalesin Crosses-biisistä on kyllä ihan älyttömän hieno! :hearts:

PPS. Tracklist ois kiva!
Avatar
#6 • • geeezz Guest
no onpa kiva kuulla että joku jaksaa kuunnella! :)

jaksoin vihdoin koota tracklistin:

Aphex Twin - Windowlicker [Four Music]
Freeform Five - Electromagnetic (Seiji mix) [Four Music]
Plump Dj's - The Rub Off [Finger Lickin']
Seymour Bits - You Must Be the Bass [Four music]
I-F - Space Invaders Are Smoking Grass [Viewlexx]
Tricky Disco - Tricky Disco [Kompakt]
Ten City - That's the Way Love Is (Deep House mix) [N.E.W.S.]
Frederic Galliano - Koukou Lé (Acid Kings rmx) [F Communications]
Jose Gonzalez - Crosses (Jori Hulkkonen rmx) [Imperial]
Luciano / Salif Keita - Yamoré rmx [Cadenza]
Primus - Tommy the cat rmx [Wildcard]
Les Rythmes Digitales - Jacques Your Body [Data]
Scott Grooves feat. Parliament - Funkadelic - Mothership Reconnection (Daft Punk rmx) [Soma]
Depeche Mode - John The Revelator [Mute]
Tokyo Cosmonauts - Monza [Kpur]
Shawn Ward - Alma Jazz [Turbo]
The Undisputed Truth - Cosmic Contact [Whitfield]
Hundarna Från Söder - Optimismus [Flora&Fauna]

Kiitti palautteesta, lisääkin saa kommentoida!
Cutoff

Posts: 14

#7 • • Cutoff
olipa aika hyvä sekoitus kaikkee hyvää.