Cafe Punawuori(ent.birdie)

27 posts, 2 pages, 3,799 views

#21 • • . Guest

Ehkäpä homman idea Sedulta on näyttää, että kuka
tahansa ei voi tehdä menestyvää ja hienoa baaria/
yökerhoa...

sedu ei ole tehnyt yhtään hienoa baaria/yökerhoa. niin että ei siihen ihan kuka tahansa pystykkään.
#22 • • lauri Guest

Ehkäpä homman idea Sedulta on näyttää, että kuka
tahansa ei voi tehdä menestyvää ja hienoa baaria/
yökerhoa...

sedu ei ole tehnyt yhtään hienoa baaria/yökerhoa. niin että ei siihen ihan kuka tahansa pystykkään.

Ai, mä olen ehkä hieman eri mieltä. Studio51 on erittäin näyttävä
Suomen mittakaavassa ja Lux menisi läpi melkeinpä missä tahansa
Euroopassa. Ainakaan Suomesta ei kilpailevia vaihtoehtoja
ulkoasussa löydy.
#23 • • djfuse Guest
Joo-o...yläkerran musa on nyt kohtalaisen ok mut alakerrassa on soinu kyl välillä sellaista kuraa että voi voi...
Eräänä iltana tulin käymään baarissa ja linjaus oli suunnilleen coco jambo,kysyin dj:ltä että mitä vittua sä oikein soitat,tämä sk:n eräässä paikassa soittava dj perusteli linjaansa sillä että tehdään oikea kansan bilemesta.Ehdotti että tulisi sunnuntain suoraan lähetykseen kysymään minulta että:hän on huomannut että europoppi toimii,eikös olisi parasta muuttaa tämä paikka eurodance paikaksi...En kerro djn nimeä mutta voitte päätellä ja miettiä itse...
Se että jos EI saa ihmisiä tanssilattialle muulla kuin kuralla niin ei minusta ole oikein ylpeilyn aihe.Esim.Kaasi sai ihmiset lattialle koko illaksi soittamalla tosi laadukkaan setin vaikka asiakkaat ei todellakaan kuulunut klubi kansaan...
No jospa pysyis mukana kisassa vielä muutaman viikon niin ruvetaan yhdessä kasaamaan birdie 2.0

Ja onneksi on Rose olemassa...vaikka enhän ole toki kisan aikana siellä käynyt :laugh:
#24 • • kytkönen Guest
joo en mä usko että punawuoren cafe kovinkaan valistuneita asiakkaita houkuttelee... luulen että suurin osa on jostain vähän kauempaa tullut ihmettelemään vaan. en usko että kovin syvälllisesti klubikulttuuriin tai uudesta musiikista kiinnostuneita ihmisiä siellä pyörii?

varmasti siihen jengiin uppoaakin paremmin tutut ja turvalliset jotkut dääns-piisit. varmasti sedun dj tietää parhaiten mikä tohon massa-baarikarjaan uppoaakin. punavuori alueena on vaan perinteisesti edustanut vähän erilaista musa-antia kuin toi massa-asiakkaille tarkoitettu...
#25 • • anton Guest

..En kerro djn nimeä mutta voitte päätellä ja miettiä itse..

Anna nyt edes vihje, ei me keksitä!! :mad:
#26 • • Funkatronik Guest

DJ Mega?
#27 • • Zapa Guest

DJ Mega?

nope, its gotta be the legendary dj erkki-tero straight from da tallinn.