Tein remixin Calmenin idm biisistä. Tää on hiukan ehkä pinnallinen ja jää uupumaan "jotain", mut kertokaa mitä se jokin vois olla. Soundista kans ois kiva kuulla kommenttia
Hienoa stereokuvaa ja hyvin Dexterin Raw!-levyn oloista matskua noin muuten. Eipä tästä mun mielestä jäänyt uupumaan oikein mitään. Soundit on kanssa hyvin tasapainossa.
Olisin odottanut jotain turpaanvetomeininkiä, mutta olikin ihkudaa huljuttelua. Ei se mitään, toimii silti. Hyvä toi arpeggiomelodia ja soundit on justiinsa kohdallaan. Loistavaa :)
tosi hyvän kuulosta soundia. hyvin tasapainossa tosiaan kuten skele sanoi. tullut kuunneltua nyt monen monta kertaa ja toimii edelleen. en oo alkuperäistä kuullut, joten ei pysty vertailla, mut tuskinpa voi olla ainakaan paljon tätä parempi. :)
äänimaailma on tosiaan kohdallaan + hemmetin hyvin tuotettu, niistä sai kiksit mut vähän tylsäks jäi kokonaiskuva.
ehkäpä jollain rakennemuutoksella olis saanu mielenkiintoa lisää. toimihan tää näinki mut pikkusen liian varovaista ja basic elektroa mun makuuni.
Kiitti kommenteista. Phacen kans oon täysin samoilla linjoilla. Turhan tylsä ralli. Lopputulos ei täysin miellyltä soundillisestikaan, koska vierastan söpöilyä :)