Näköradiomies - Phobos ep (detroit/dub techno)

31 posts, 2 pages, 3,658 views

Avatar
#1 • • Edited näköradiomies Guest
(ehkä ripauksella minimaaliakin)

eli lo-kiwi tahtoi sivuillensa lisätä minulta jotain musiikkia ja minä tein sitten muutaman kappaleen epeen jonka saa ilmaseksi ladata niiden hienolta sivustolta :)

http://www.lo-kiwi.org/releases.php?id=6

kuunelkaa ja haukkukaa tänne tai sinne, vaikka päin naamaakin saa tulla avautumaan. itse olen ihan tyytyväinen tähän. kiitos ja hyvää päivänjatkoa herrat.

(edittinä uusien sivujen takia uus urli.)
Avatar
#2 • • master bator Guest
Ehkä toi "detroit" tuossa otsikossa hieman harhaanjohtava määritelmä, mutta...

Aivan törkeen loistavaa tavaraa kaikki neljä biisiä! Näistä Äänensävy ja Kuulaulu ovat allekirjoittaneen lempparit. Varsinkin Kuulaulu. Tasaisen laadukasta soundia läpi ep:n eikä mitään muka-omaperäisiä juttuja*, jotka pistäis vaan ärsyttämään vaan rehellistä fiilistelyä.

Excellent :heart:

*Muka-omaperäisillä jutuilla en tarkoita, etteikö tässä olisi mitään omaperäistä vaan sitä, mihin hyvinkin usein biisit kaatuu. Se, että yritetään nyt erottua massoista niin että laitetaan jotain ihan käsittämättömän paskoja elementtejä, jotka on sitten olevinaan omaperäisiä.
Avatar
#3 • • mad'ison Guest
Joo siis onhan nää hyviä :) mukavaa dubittelua mistä meikä pitää. Go matti! :happyroll:
Avatar
#4 • • snt Guest
Mahtavan kuulosta meininkiä.
Niin hienosti toimivia kokonaisuuksia kaikki biisit et ei kyllä mitään sanottavaa.
Viritys ja Äänensävy potkii mulle parhaiten.
Ihan vinyylijulkasun arvoinen paketti.
Avatar
#5 • • Kalle Karvanen Guest
On kyllä hienoa ja tunnelmallista menoa. Kaikki biisit hyviä.
Avatar
#6 • • Edited mr.ana Guest
Syvällisempää analyysia zipin latautumisen jälkeen. mut pikakuuntelulla mun korvaan erittäin miellyttävän kuuloista teknoo.

-ana.

jep. eikun vinyylillle vaan. mulle toimi varsinkin toi äänensävy. ja viritys oli kans erittäin jees. miltäköhän toi detroit kuulostais sun duunaamana?
Avatar
#7 • • näköradiomies Guest
oho enhän mä osannu tällästä palautetta edes odottaa mut jee.toi detroitti on tos vaan heruttamas tähän topiikkiin thats all peetu. :D
Avatar
#8 • • rhedlund Guest
huh huh mitä matskua, virityksestä tuli heti mieleen että onko maurizio tehnyt jotain uutta? todellakin kehujen arvonen lätty kokonaisuutena, vaan olis tää kyl imo ansainnut tulla prässätyks vinyylille(kkin).
Avatar
#9 • • liuos303 Guest
:excellent: KYLLÄ!!!, erittäin asiallista matsq.. :hearts:
Avatar
#10 • • mesa-vatti Guest
joo ihan letkee meininki noissa biiseissä
props!
Avatar
#11 • • Jukka I Guest
Tykkäsin kovasti.
Avatar
#12 • • Needless Guest
Jep jep, loistokasta matskua. Syystäkin voit olla tyytyväinen tuotoksiisi : ) Viritys ja Äänensävy parhautta!
Avatar
#13 • • näköradiomies Guest
täytynee kyllä kiitellä lisää koska odotin kyllä hieman erillaista vastaanottoa tälle eepeelle.
Avatar
#14 • • Forehard Guest
Pää kiinni transmatti. Heitä nyt se itsekriittisyys hetkeksi sarajevon nummille ja ryhdistäydy. HOMO! eepee nyt eteenpäin ja lautaset kuumiksi niin kuin Ukrainan kauniit naiset.

Kovaa shittiä on etenkin 3.raita. Remixejä tulossa ainakin mä teen sanot mitä sanot.
Avatar
#15 • • näköradiomies Guest
tule sinä jampan valtsun edessä juopunut karvainen apina luokseni niin saat valkoista kohinaa naamallesi. :hearts:
Avatar
#16 • • mad'ison Guest
kummiskii odotit hyvää palautetta.
Avatar
#17 • • Bleep Guest
Todella hyvän kuuloista melodista deeppiä saundia. Ehdottomasti vinyylille
prässäystä suosittelisin :)
Avatar
#18 • • A-E Guest
Voihan elämä kun on maikoisaa menoa. Kaikki neljä biisi upposi ihan kybällä, vaikka ei nyt sitä diitroittia ollutkaan. Dubbia taas enemmänkin. Tuli ihan mieleen Berlin dub soundi ja Maurizio. Nämä biisit on ehdottomasti menossa ipodiin.
Avatar
#19 • • Lauri Leino Guest
Leppoista, ilmavaa ja laadukasta dubbailua.
Ihan joka biisissä ei ehkä ideat ja groove kanna loppuun asti.
Kuulaulu on mun suosikki näistä. Se jaksaa kantaa loppuun asti, tosi mainio biisi.
keep up.
Avatar
#20 • • Hansu Guest
Kuten yleensä minkä tahansa biisin / levyn kanssa kesti tässäkin tovi ennen kuin se minuun kolahti, mutta odotus palkittiin! Kiitos, erinomaisia biisejä :)