Postaa tänne, kun uni ei tule.

7 posts, 1 page, 1,387 views

Avatar
#1 • • J-P Guest
Ei nukuta ei :(
Avatar
#2 • • salaisinko Guest
joo, unirytmi hieman mennyt uusiks tresoreiden jäljiltä
Avatar
#3 • • SnoXn Guest
Heräsin klo 20.15
Avatar
#4 • • :t:c: : : Guest
Unirytmi mennyt päin vit7ua jo vikat 20v.. vähän rasittava harrastus tämä elektrooninen musiikki noin insomnia-wise, bileet ja ko. saundin vääntö kun tuntuu sijoittuvan aina tuonne pikkutunneille. Itseä ei meinaa väsyttää vaan millään normaalin päivärytmin puitteissa, vaikka olis heränny aamukuudelta. Ja sit kun nukahdetaan, ei siitä herää vaikka joku kävelis yli. On kyl päässy vituttaan jo muutaman kerran moinen univammaisuus.

Mut melatoniini voi auttaa ongelmallisessa unensaannissa. Itse olin jo joskus dumpannut ko. vaihtoehdon hyödyttömänä, mut tarvittiin mm. Jan Johnstonin sitkeää kannustusta ja 'yes mom' efekti oli valmis. Sit seuraavalla jenkkireissulla tuollainen 365 pcs Melatonin -purkki haltuun ja eipä oo unta tarvinnut hakea enää puoltakaan noin pahasti. Eli ei ongelma mihinkään kadonnut, mutta lieveni siedettäväksi. Pitää vaan osata ennakoida 'nukkumaanmenoaika' noin kolmella tunnilla, eli jos olis tavoite päästä vaikka 02 nukkuun, kiskaisen yhdentoista aikaan yhden. Sit kun _about_ 02 tulee ekat haukoitukset, heti peiton alle ja pystyy nukahtaan parissa minuutissa. Jotain mikä ei todellakaan onnistu muuten.

(Eikä ole edes pakko mennä nukkuun, mut tietty se on kannattavaa koska elimistöä kuitenkin huijataan luulemaan et nyt ollaan myöhäisillassa.)


Uniongelmat voi olla niin vitun rasittavia, ettei mitään rajaa.. Suosittelen kyl tutustumaan esim unikirjoihin ja torrenttina löytyvään BBC:n ihan tuoreeseen 'how to sleep better' -dokkariin.

Viimeistään tässä vaiheessa jengille varmaan sit aukeekin noiden meitsin pseudonyymien takaa jotain tarkoituksia ;)

T: Coma/Syv2 Un1
Avatar
#5 • • Loopy Guest

Viimeistään tässä vaiheessa jengille varmaan sit aukeekin noiden meitsin pseudonyymien takaa jotain tarkoituksia ;)


:D

Mulla on pian edessä unirytmin kääntö. Kahden kuukauden työttymyysputken aikana tuli mentyä nukkumaan sitten kun kiinnosti (puolen yön ja kolmen välissä) ja herättyä sitten kun siltä tuntui (10.30-12).

Kuun vaihteessa mulla starttaa päivätyö, jolloin herääminen täytyy suorittaa heti seitsemän jälkeen. Ensimmäiset viikot tulee olemaan varmasti tuskaa, mutta eiköhän siihen pian opi. Muutama viikko tulee varmasti kuljettua enemmän tai vähemmän zombiena.

Pitää varmaan hakee taas lavallinen energiajuomaa - saa sitten bussimatkalla tintata virtaa itteensä.
Avatar
#6 • • khatt Guest
Onko se unen puutetta jos käy mielessä että vois tehdä topikin "Postaa tänne kun ei tule"?
Avatar
#7 • • DeaconX Guest
Meinaa olla nytkin rytmi päin v%¤"ua, pelkäänpä että Suomeen palatessa 7 tunnin aikaero pistää pollan sekaisin täysin.

Kun vielä tinnittääkin niin lahjakkaasti... miksiköhän aloin taas kuulla sen?