Rideon: Favela 808 baile funk -miksaus jaossa

9 posts, 1 page, 1,353 views

Avatar
#1 • • rideon Guest
Jos et vielä Hekuman Baile Funk Special -bileiden yhteydessä saanut kyseistä miksausta, niin se on vielä vähän aikaa ladattavissa:

Rideon: Favela 808
Avatar
#2 • • Kalle Karvanen Guest
Jonkun verran olen näiden levyjen klippejä kuunnellut netistä ja on kyllä joka kerta aiheuttanut jonkinlaisen huumorireaktion. Siltä ei voi välttyä nytkään. En tiedä oletko tosissasi, mutta pirun hauskojahan nämä ovat jollei muuta. Tuotannollisista arvoista (suurin osa samplattu/ripattu) on varmaan turha puhua, mutta kyllä nämä varmasti jossain hikisissä hipoissa voi toimia. Niin joo ja hyvin menee miksaukset yhteen.

Tässä ainakin miksaus jollaista ei ihan joka päivä tule vastaan :)
Avatar
#3 • • rideon Guest
Mä en oikein tiedä mihin musaan ylipäätään pitäis suhtautua vakavasti...
Parhaimmat vibat tanssiessa saa yleensä just mahdollisimman yksinkertaisesta, iskevästä rytmistä. Niinku esim just baile funkista.
Avatar
#4 • • ElMiguel Guest
Ei kyl raidat uponnu yhtään.
Hyvin miksattu, mut sellasia raitoja, etten jaksanut
settiä aivan loppuun asti kuuntelemaan...
:(
Avatar
#5 • • mqc Guest
Kingiä!

Pitää kuunnellla loppuun asti, mutta tähän mennessä potkii kiveksille ku kyrpiintynyt hevonen.

Harmi, että tätä menoa ei Suomessa oo enempää...
Avatar
#6 • • Odie Guest
\o/ Favelaa, tätä siis soitttaa suomessakin joku...Lisää kehiin, tätä on diggailtu...Kuuleeko tätä keikoillakin jossain? :hearts:
Avatar
#7 • • rideon Guest
Mun keikoilla kuulee tasasen varmasti baile funkia, joka kerta ainaki jonkun verran. Sen verran kivasti tytöt lähtee aina sheikkaamaan ku lautaselle pistää.
Helmikuun alussa pidettiin Kuudennella Linjalla Hekuman Baile Funk -speciaali, jossa soitettiin ainaki puolet illasta. Tulevia Hekuman bileitä kannattaa väijyä, jos haluaa enemmän kuulla. su 12.3. seuraavat (kuudennella linjalla)
Avatar
#8 • • varolevy Guest
Onpas tullut pyöriteltyä useita kertoja tätä tapea nyt monessa eri paikassa ja tilanteessa.

Ensimmäisellä kerralla olin kaverin luona kupittelemassa ja tape soi taustalla. Silti aina välillä huomio keskittyi tapeen ja sen iloiseen tunnelmaan. Tätä olisi kiva kuulla alkuillasta baarissa ja voisihan tätä bailatakin.

Sen jälkeen muutama analyyttisempi kuuntelukerta takana ja ehkä pitemmän päälle tapessa vaivaa liian tutut biisit joista ei enää oikein saa mitään uutta ja kivaa ulos.

Yleisesti hauska, iloinen, erilainen, mutta ehkä vähän liian tuttua tavaraa sisältävä tape. Lisää tämmöisiä kuitenkin olisi kiva kuulla.
Avatar
#9 • • rideon Guest
^Hittejähän siinä on paljon niille jotka genreä tuntee, mut tein tän kyl lähinnä introductioniks niille jotka ei oo pahemmin kyseistä musiikkia kuullu... Tarkotus ois väsätä kevään mittaan kakkososa, jossa ois sit vähän tuntemattomampiakin biisejä ja enemmän omia remiksejä (tässähän ei ollu ku 1..)

Mukavaa silti, että niin moni, jota en tunne on diggaillu tätä! Baile Funkin tuntijat ja arvostajat on kuitenki Suomessa aika harvassa.