Miika Kuisma&Mr.A - Music is The Answer vs Sweet Harmony

12 posts, 1 page, 1,754 views

Avatar
#1 • • mr.ana Guest
Monsterinimestä huolimatta aika lepposta meininkiä ;)

Tuli eilen testattua Danceteriassa ja hyvinhän toi näytti maistuvan. Täs pientä previkkaa;

here
Avatar
#2 • • J-P Guest
täähän olis ollu kova juttu joskus 90-luvun alussa :)
Avatar
#3 • • Tapi T Guest
On kova juttu vieläkin! :excellent:
Avatar
#4 • • ken-guru Guest
Mulle tuli mieleen tuosta koppoti-koppoti-menosta ja tän naisäänen yhdistelmästä jostain syystä La Bouche ja sen ikävä renkutus "Be my lover".
Avatar
#5 • • mr.ana Guest

täähän olis ollu kova juttu joskus 90-luvun alussa :)



hei mut ysäri tulee....;)
Avatar
#6 • • tekno-setä Guest
Aika nastan kuulonen veto! Ei edes niin paha mitä pelkäsin tuon La Bouche kommentin jälkeen :D

Pitää kyllä sanoa että kaikessa kliseydessään tuo Sweet Harmony kuulostaa tässä paremmalta kuin alkuperäisenä, vaikka kuinka diggailen vanhan koulun breikbiitistä. Pianosooloiluista en tosin pitänyt, pilas hyvää fiilistä, meni liian herkäks :laugh:

Music Is The Answeristahan on jo tehty "uusi versio", tosin ei tämän tyyppistä, vaan breikbiittiä sekin:

http://www.discogs.com/release/481710

:excellent:
Avatar
#7 • • GateWay Guest
Nyt on kuultu livenäkin tätä ja toimii kuin tauti, upee fiilis.
Avatar
#8 • • sauce Guest
aika dr.alban.
Avatar
#9 • • ice Guest
aika makea biisi! Mä taas tykkäsin tosta Sweet Harmony pianosta! Tää pitäis kuulla jostain isosta PA:sta et pääsis kunnolla oikeuksiinsa!
:) :happyroll:
Avatar
#10 • • willer Guest
Ysäri on kyllä seuraava kasari! mut mulle toimi ihan hyvin.
Avatar
#11 • • Timo Beast Guest
pistää aika hiljaseksi.. voisin viedä lätyn paikallisille traktori amiksille jos saan luvan..
Avatar
#12 • • djsakke Guest
ps. sweet harmony rippaa muuten pianon ja voksusamplen suht klassisesta ce ce rogersin someday -biisista 80-luvulta; biisin muuten tuotti jehverssonin marshalli. ei mul sen enempaa.