Deliciound - Sprezzatura EP LIVE [tekno elektro]

6 posts, 1 page, 1,050 views

Avatar
#1 • • Edited Sogax Guest
Deliciound%20-%20Sprezzatura%20EP%20LIVE.jpg

nimikkobiisi
Sprezzatura ~12MB

sept of synergyn ja dictatorin jalanjäljillä mennään, mutta tiukempaa, rennompaa, herkumpaa.

tai koko hoito kerralla

Sprezzatura EP LIVE ~59MB

biisit :
sprezzatura
red month mix
blue month mix
green month mix
ego drug
Avatar
#2 • • crc Guest
toi zippipaketti taitaa olla rikki. ei ainakaan aukee mulla. ja sehän harmittaa, koska tuo mp3:nen toimii hyvin sekä teknisesti että henkisellä tasolla :)

hyvä riku!
Avatar
#3 • • hepu Guest
varsin tyylikästä jälleen Delicioundilta.
kesti aikansa että biisi lähti mulle käyntiin, mutta vauhtiin
päästessään olikin jo ihan loistava meininki.
loppuja odotellessa.
Avatar
#4 • • ElMiguel Guest
viimeksi olen delicioundilta kuullut purity part 1 ja 2, jotka olivat hemmetin kovia, ja soineetkin ties kuinka usein koneellani.

aivan kipeen hyvä EP tämäkin, kolisee mulle täysillä!

joutunee korjaa tilanteen ja zekkaa tuon väliin jääneen muutaman vuoden tuotannonkin ;)
Avatar
#5 • • Sogax Guest
no hitto, johan sulla on vanhaa tavaraa, jos sellasia on soitossa, mulla on itseasiassa noi purityt ittellä jossain levyillä hukassa. pitää löytää jostain

sitten kun sille on pointtia, pistän kaiken vanhan tuotantoni about 20-30 tuntia/albumia/liveä (+- huonot veke) jakoon

nyt kun kuuntelin tota sprezza epsälää, noi kys biisit kuulostaa tylsiltä mun korviin, mut toi oli lonkalta purkitettu sisään. matsku siellä alla on kyllä tiukkaa, mut niitä pitää aika rankalla kädellä työstää.

aivan eri tyylistä materiaalia on tulossa sitten isommille areenoile ja levylle. tommonen, mikä tossa alla on, on niistä enemmän maistiaisia, jos 190MB livehäröilyä jaksaa imutella.

this is my job 2h live
Avatar
#6 • • irokeesi Guest
Sprezzatura ei sitten millään meinannut aueta, mutta kyllä se muutaman kuuntelun jälkeen lähti toimimaan. Parhaiten ehkä tosin Blue Month -versio joka kilkkeineen olikin sitten oikein mukavaa kuunneltavaa. Ei turhan painostava tunne niinkuin noissa muissa versioissa tuppasi vähän olemaan, I like it smooooth :roll:

Tuo 2h setti olikin sitten jo ihan omaa luokkaansa. Siellä oli paremmin esillä sellaista tiukkaa matskua jollaista mainitsitkin Sprezzaturassa olleen alla. Tuttua tavaraa paljon, ja juuri sitä Delicioundia joka parhaiten maistuu minulle. Oikein tuli kylmät väreet parissa kohtaa kun niin potki. Enpäs luettele missä kohdissa kun ei ne kelaamalla toimi niin kuin koko setin kuuntelemalla.

sitten kun sille on pointtia, pistän kaiken vanhan tuotantoni about 20-30 tuntia/albumia/liveä (+- huonot veke) jakoon[/url]



:panic: