JOULUPOLL!

24 posts, 2 pages, 6,293 views

Avatar
#1 • • Hempp@ Guest
Saako suklaakonvehtirasian toisen kerroksen aloittaa ennen kuin ensimäinen on syöty?
Avatar
#2 • • Tapi T Guest
Todellakin saa ja pitääkin - parhaat syödään aina ensiksi!

Herkuttelija hoitaa jouluksi Neuhaussin suklaata. Helsingin myymälä löytyy Unioninkadulta.

Normaaliin suklaan kiskomiseen Fazerin 900g:n rasia on paras:

402411_KarlFazer900.jpg
Avatar
#3 • • khatt Guest
Mielestäni suklaakonvehtirasian toisen kerroksen aloittaminen ennen ensimmäisen loppumista on täydellistä itseään jalkaan ampumista.

Miettikää mitä siitäkin tulisi, jos talonrakentajat aloittaisivat toisen kerroksen laittamisen ennen kuin ensimmäinen on valmis? Tai jos 1930-luvulla natsikomentajat olisivat edenneet Obersturmbannführeriksi ennen Sturmhauptführeriksi pääsemistään? Lukekaa niitä postauksiani niin tajuatte jotain.

Siispä JYRKKÄ EI suklaakonvehtirasian toisen kerroksen aloittamiselle ennen kuin ensimmäinen on syöty!
Avatar
#4 • • salaisinko Guest
samaa mieltä khattin kanssa. jotenkin ei vaan tunnu oikealta aloittaa toista ennen kuin ensimmäinen on syöty. osittain tämä myös saattaa johtaa, että olen itse hyvin järjestelmällinen ja syön jopa suklaat tietyssä järjestyksessä :D
Avatar
#5 • • Homegrove Guest
Totta kai voi, kuka saatana niitä marsipaani-suklaita nyt syö?
Avatar
#6 • • Juki54 Guest
Jep tottakai!

Totta kai voi, kuka saatana niitä marsipaani-suklaita nyt syö?



Mummot ja koirat.
Avatar
#7 • • Bio Guest
Jos yksin syö koko rasian niin saa aloittaa vaiks tokast kerroksest. Mut jos syö jonkun toisen kans niin sit ei sais, kyl mua ainakin vituttais jos toinen ehtiny vetää kaikki parhaat jo.
Avatar
#8 • • drS Guest
saako konvehtirasiat piestä pesäpallomailalla ja polttaa rituaalimenoin?
Avatar
#9 • • Taedium Guest

saako konvehtirasiat piestä pesäpallomailalla ja polttaa rituaalimenoin?

Saako Viking Linen tax-freen arvonnasta voitetusta konvehtirasiasta maistaa, vai onko se perinteitä kunnioittaen heitettävä alkoholittomana voittona laidan yli?

(J.K. Action Man osaa uida.)
Avatar
#10 • • LindaGP Guest
Saa, jos yksin syö.
Avatar
#11 • • Hempp@ Guest
Niin,ainakin itse skippaan suosiolla siitä normaalista Joulupöydän konvehti-rasiasta ne minttusuklaa ja ananastäytteiset karkit, ne eivät mene alas.

Tosin yksi paketti per joulu riittää minulle, enempää ei pysty enää syömään.
Vähän kuin grillimakkarat, kun niitä joka kesä turpaansa ahtaa, ei varmalla parikymmentä vuotta sitä harrastettuaan tee enää mieli.
Avatar
#12 • • milo Guest
Itse ainakin syön ensiksi ne paskimman makuiset pois molemmista kerroksista , niin voi sitten herkutella kummasta kerroksesta tahansa niillä lopuilla.

+edit: Eli kyllä saa. Mutta niitä parhaita ei sieltä kakkoskerroksesta saa varastaa.
Avatar
#13 • • jarier Guest
saa, mutta alemmasta kerroksesta otetut konvehdit tulee korvata hämäykseksi niillä yläkerroksen jämäkonvehdeilla :)
Avatar
#14 • • ken-guru Guest

Jos yksin syö koko rasian niin saa aloittaa vaiks tokast kerroksest. Mut jos syö jonkun toisen kans niin sit ei sais, kyl mua ainakin vituttais jos toinen ehtiny vetää kaikki parhaat jo.



Mun mielestä tämä kiteytti hyvin konfettirasiaetiketin :)
Avatar
#15 • • miikkah Guest
ei kai konvehteja syödä kuin jouluna? ja jouluna niitä on niin paljon, että ihan sama miten niitä syö. kaikille kyllä riittää ja liiankin kanssa.

(paitsi siinä köyhässä perheessä, jossa 7 lasta kyyristyy hartain ilmein ja kyynelsilmin sen vuoden ainoan konvehtirasian ympärille.. :crybaby: )
Avatar
#16 • • insertxox Guest


Herkuttelija hoitaa jouluksi Neuhaussin suklaata. Helsingin myymälä löytyy Unioninkadulta.



Tietty saa syödä.
Neuhaus loistavia konvehdit ovat loistavia, mutta hieman fazeria kalliimpia.
Avatar
#17 • • Zapa Guest
kyllä saa aloittaa gagos-kerroksesta syömisen ennen kuin ygönen on tuhottu. mulla käy niin että syön parhaat päältä ja ne loput jää yleensä syömättä kokonaan. sit ne loput heitetään joskus maalis-huhtikuussa roskiin kun ne on seisonu kaapissa homehtumassa. sairasta tuhlausta.
Avatar
#18 • • pie Guest
Ensin syödään ensimmäinen kerros ja sitten vasta siirrytään toiseen. Jos on tuhma niin voi rohmuta muutaman hyvän suklaan pohjakerroksesta vaikka ensimmäinen olisi vielä vähän kesken.
Avatar
#19 • • silr Guest

Todellakin saa ja pitääkin - parhaat syödään aina ensiksi!

Herkuttelija hoitaa jouluksi Neuhaussin suklaata. Helsingin myymälä löytyy Unioninkadulta.



Ei mitään Neuhausia, Godivaa tai Léonidasia sen olla pitää.

Nimim. Ulos Godivan puodista 75 euroa köyhempänä. :hah:
Avatar
#20 • • Taedium Guest

sit ne loput heitetään joskus maalis-huhtikuussa roskiin kun ne on seisonu kaapissa homehtumassa. sairasta tuhlausta.

Toi on muutenkin. Kun jengiltä jää safkaa yli, niin sitä ei voi heittää pois, kun kerran Etioopiassa ei ole ruokaa. Silloin tämä ruoka laitetaan kaappiin siksi aikaa, että se menee pilalle ja sitten sen voi heittää hyvällä omalla tunnolla pois.