Ninjat

63 posts, 4 pages, 9,322 views

Avatar
#41 • • salaisinko Guest

Jedit hakkaa ninjat 6-0!



puudels, ei tämä ole kuvaownaus topic, joten voisitko skarpata? ps. jedi-mindtrickit ovat myös ninjojen hallussa!
Avatar
#42 • • jUSSi Guest

Jedit hakkaa ninjat 6-0!



puudels, ei tämä ole kuvaownaus topic, joten voisitko skarpata? ps. jedi-mindtrickit ovat myös ninjojen hallussa!



Missäs meidän lapsonen näkee kuvan :D

NInjat on out ja Jedit on in.
Avatar
#43 • • salaisinko Guest


NInjat on out ja Jedit on in.



mietin et tuo urli sisältää liikaa rumaa kotisivumatskua niin jäbä ei viitsinyt laittaa kuvia :D.

ps. jedi-ninjat = parhainta
Avatar
#44 • • Lara C Guest


Tyypit muunmuassa ennenvanhaan hakkasivat kiviä ja puita kädet ja jalat verillä niin että "aseet" olisivat sitten taistelutilanteessa kovassa iskussa.



Kyl toi on vieläkin käytössä ainakin Budo Tai Jutsussa eli Ninjutsussa, jossain niistä mustan vyön graduoinneissa ainakin.



Meillä noita "kovetustreenejä" tehdään harva se kerta CLF kung fussa. Aloitetaan siitä et hakataan kaverin kanssa käsiä ja jalkoja vastakkain ja siitä siirrytään aikaa myöten puunukkeihin ym. Kolisee kivasti.
Avatar
#45 • • Remotion Guest

Meillä noita "kovetustreenejä" tehdään harva se kerta CLF kung fussa. Aloitetaan siitä et hakataan kaverin kanssa käsiä ja jalkoja vastakkain ja siitä siirrytään aikaa myöten puunukkeihin ym. Kolisee kivasti.



Kuulostaa ainakin ihan järkevältä touhulta! :scared:
Avatar
#47 • • drS Guest
ninja3.jpg
Ante

Posts: 16

#48 • • Ante
Ei ne ninjat oo kovin turhia - tsekkaa vaikka video mgs_tts_27min alkaen kohdasta 0:23:10.
Avatar
#49 • • jouni a Guest
Kasikytluvun Ninja-pätkät rules! Ninjan raivo (ninja thunderbolt) ja Ninjan kosto muunmuassa :hearts: :happyroll: :roll:
Avatar
#51 • • DeaconX Guest


Pari suositeltavaa ninjadokkaria:

Sakura Killers


WORD.
Katso TRAILERI.

Mäkin muuten oon suorittanut kaikki nuo kuolettavat ninjakokeet, ja tunnen 2 tyyppiä jotka suoritti yhden ja kuoli ja sitten me mentiin juomaan mehua.
Avatar
#52 • • R Guest



Mäkin muuten oon suorittanut kaikki nuo kuolettavat ninjakokeet..
mehua.


oliko toi "seppuku" vaikee?
Avatar
#53 • • k1mm0 Guest

Kasikytluvun Ninja-pätkät rules! Ninjan raivo (ninja thunderbolt) ja Ninjan kosto muunmuassa :hearts: :happyroll: :roll:



ooh, ninjan kosto! se on tullut joskus penskana
moneen kertaan katsottua <3
Avatar
#54 • • Villa Guest


Pari suositeltavaa ninjadokkaria:

Sakura Killers


Heheh. Klassikko. Löytyy alkuperäinen vhs. :D
Avatar
#55 • • DeaconX Guest

Mäkin muuten oon suorittanut kaikki nuo kuolettavat ninjakokeet..
mehua.


oliko toi "seppuku" vaikee?


Oli se ekalla kertaa aika vaikee, kuulemma yhtä vaikee kuin eri skenen vastaava, "harakirinä" tunnettu TESTI.

Mä tunnen muutamia, jotka ovat suorittaneet molemmat.
Plus yhden, joka meni kaikki Last Ninjat läpi kuolematta kertaakaan.

Viime aikoina olen yrittänyt harjoitella Sakura Killersistä tuttua maan alla kaivautumista myyrämäiseen tyyliin. Riskit ovat pienemmät, mutta vaikeustaso samaa luokkaa. Mutta siitä saisi taas eriväriset haalarit, joka on elämälleni tärkeää.
Avatar
#56 • • drS Guest
osaaks lentää?
Avatar
#57 • • DeaconX Guest
Shao Buda Gubla Kobra Kai Never Dai -ninjutsuklaanin jäsenenä olen lentänyt kaksi sekuntia. Toivon vielä jonain päivänä pystyväni parempaan.

Lisää dokumenttisuosituksia :

9 Deaths of The Ninja! Pakkotsekkaus kaikille, jotka ovat TOSISSAAN tämän ninjatouhun kanssa.
Avatar
#58 • • shokuni Guest
Mäpäs pelasinkin juuri äsken Commodorella Ninjaa. Ai, että se oli hyvää aikaa kun noita pelejä alettiin vasta tekemään. Oli nimiä vapaana. Ei enää voi ninja-nimistä peliä noin vain julkaista. Sen pitää olla jotakin tyyliin: "The Masters of Hosinsul Ninja Gaiden II: Mä osaan lajei!!!"
Avatar
#59 • • _U Guest



Lisää dokumenttisuosituksia :

9 Deaths of The Ninja! Pakkotsekkaus kaikille, jotka ovat TOSISSAAN tämän ninjatouhun kanssa.



Höpö höpö, toi on jo vanha dokkari ja aikansa elänyt. Amerikan ninjat rules, fuck the USA! Sankko päähän ja Joe vaistoaa milloin keppi pamahtaa. Siitä on ninjutuusuutuusuussa kyse.

Meitsi kovettaa kämmeniä hakkaamalla tattia.

P.S. Nepan Ninjakerho hakkaa kaikki mennen tullen!
Avatar
#60 • • keijo imailija Guest

9 Deaths of The Ninja! Pakkotsekkaus kaikille, jotka ovat TOSISSAAN tämän ninjatouhun kanssa.


löytyy, mut kyl toi on enemmän komedia ku tosi ninjaleffa

kovat jäbät on tehny oman italiaksi dubatun ninjaleffan, ensi-ilta vanhalla oranssilla r.i.p. ;)

edit: oma lemppari DIAMOND NINJA FORCE! joku neljä eri tarinaa, mitkä ei liity mitenkään toisiinsa... poliisei, huorii, joku mystinen ninjapatsas ja tyyppi jonka nimi on eagle