King Kong

23 posts, 2 pages, 4,370 views

Avatar
#21 • • phanatic Guest


Tuli mieleen että leffaa tehdessä siellä on ollut lauma muksuja messissä vinkumassa että "mä haluan hyttysii kans leffaan", "mä haluun torakoita", "ma haluan T-rexin!" Juu juu lapset, pistetään vähän lisää ötököitä, onkos kaikki nyt tyytyväisiä? "jooooo, kiva setä!"



Kaikki ötökät mitä leffassa oli taisivat olla jo alkuperäisessä King Kongissa. Ja tuohan oli hömpäksi tarkoitettu seikkailuelokuva, dissaatko Indiana Jonesejakin siitä, että Jones joutuu koko ajan ojasta allikkoon? "Tuli mieleen että leffaa tehdesssä siellä on ollut lauma muksuja messissä vinkumassa, että 'mä haluan ihmisiä uhraavan kultin leffaan', 'mä haluan kaivosvaunuajelun', 'mä haluan hajoavan riippusillan korkean kuilun yllä' jne.."
Avatar
#22 • • mizzione Guest



Kaikki ötökät mitä leffassa oli taisivat olla jo alkuperäisessä King Kongissa. Ja tuohan oli hömpäksi tarkoitettu seikkailuelokuva, dissaatko Indiana Jonesejakin siitä, että Jones joutuu koko ajan ojasta allikkoon?



En dissaa Indya kun se on niin kova jätkä.
Itseä noi ötökät vaan kyllästytti / vitutti ylipitkässä ötö-kohtauksessa. Jos tykkäsit itse niin hyvä sulle.
Avatar
#23 • • mange Guest
Voi lol sitä dinojuoksua. :D Mut joo, leffa kyl iski kivasti. Alkuperäiseen verrattuna niin mainiosti kyhätty uusio versio. Miinukset siitä että oli about 30 minsaa liian pitkä. Leffoille ehdoton maksimi on mielestäni 2½h.
4star.gif